Түбек темір жолы жаңарып жатыр

Жаңалықтар
16.08.2022, 10:19
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау темір жолында күрделі жөндеу биыл қарқынды жүруде . Биылғы жоспардың жартысынан астамы орындалды. Күрделі жөндеу жұмысын «Теміржол жөндеу» компаниясының ПМС-Ақтөбе мекемесі қолға алған.

Жалпы, биылға жоспарланған меже 72.6 шақырым болса, қазір соның 45,462 шақырымында күрделі жөндеу жасалып бітті. Жөндеу жұмыстары наурыз айының ортасында басталған. 2 маусымға дейін №3 бекет-Үстірт-5 бекеттердің 74-103 км аралығындағы 28,650 шақырым жол жөндеуден өтті. Аталған телімде осыған дейін пойыздар жылдамдығы сағатына 60/50 шақырым болса, жөндеуден кейінгі жылдамдық 100/80 шақырымға дейін көтерілді. Күрделі жөндеу барысында телімдегі ескі ағаш шпалдар темірбетонды шпалға ауыстырылып, ұзын бунақтар салынды.  

– Жөндеу жұмыстарының екінші кезеңі 21 маусымда басталды. Содан бері №14-15 бекеттері арасындағы 19,292 шақырым жолды жаңарттық. Негізгі жоспар 22,0 шақырым болатын. Бұл жолдарға ұзындығы 725 метрлік 32   бунақ төселеді. Жұмыстар толық аяқталғасын аталған бұл телімде де қозғалыс жылдамдығын сағатына 100/80 шақырымға дейін жеткізуге болады. Осыған дейінгі жылдамдық сағатына 70/60 км құрайтын, – дейді күрделі жөндеу туралы ақпарат берген Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесі жол бөлімінің инженері Ерлан Аманжолов.  

Айтуынша, жыл соңына дейін тағы да 22 шақырым жол күрделі жөндеуден өткізіледі. Ол – №16-Тамақ бекеттерінің 377- 398 км аралығындағы жолдар. Бұл телімде де бүгінде пойыздар 70-60 км/сағатпен жүріп жатыр. Күрделі жөндеуден соң жылдамдық 100/80 км/сағатқа дейін артады деп күтілуде.

Бүгінде күрделі жөндеуге алпыс адам жұмылдырылған. Негізгі жұмысты жүргізіп жатқан ПМС-Ақтөбе – осы салаға маманданған мекеме болғандықтан сапасы күмән тудырмайды. Жұмысқа ВПО, ЭЛБ, МПД, Автогрейдер, Трактор, ПРБ, Дуомат USP, т.б. техникалар тартылған. Түбек темір жолы осылай кезең-кезеңмен жаңарып жатыр...  

 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды