Түбек темір жолы жаңарып жатыр

Жаңалықтар
16.08.2022, 10:19
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау темір жолында күрделі жөндеу биыл қарқынды жүруде . Биылғы жоспардың жартысынан астамы орындалды. Күрделі жөндеу жұмысын «Теміржол жөндеу» компаниясының ПМС-Ақтөбе мекемесі қолға алған.

Жалпы, биылға жоспарланған меже 72.6 шақырым болса, қазір соның 45,462 шақырымында күрделі жөндеу жасалып бітті. Жөндеу жұмыстары наурыз айының ортасында басталған. 2 маусымға дейін №3 бекет-Үстірт-5 бекеттердің 74-103 км аралығындағы 28,650 шақырым жол жөндеуден өтті. Аталған телімде осыған дейін пойыздар жылдамдығы сағатына 60/50 шақырым болса, жөндеуден кейінгі жылдамдық 100/80 шақырымға дейін көтерілді. Күрделі жөндеу барысында телімдегі ескі ағаш шпалдар темірбетонды шпалға ауыстырылып, ұзын бунақтар салынды.  

– Жөндеу жұмыстарының екінші кезеңі 21 маусымда басталды. Содан бері №14-15 бекеттері арасындағы 19,292 шақырым жолды жаңарттық. Негізгі жоспар 22,0 шақырым болатын. Бұл жолдарға ұзындығы 725 метрлік 32   бунақ төселеді. Жұмыстар толық аяқталғасын аталған бұл телімде де қозғалыс жылдамдығын сағатына 100/80 шақырымға дейін жеткізуге болады. Осыған дейінгі жылдамдық сағатына 70/60 км құрайтын, – дейді күрделі жөндеу туралы ақпарат берген Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесі жол бөлімінің инженері Ерлан Аманжолов.  

Айтуынша, жыл соңына дейін тағы да 22 шақырым жол күрделі жөндеуден өткізіледі. Ол – №16-Тамақ бекеттерінің 377- 398 км аралығындағы жолдар. Бұл телімде де бүгінде пойыздар 70-60 км/сағатпен жүріп жатыр. Күрделі жөндеуден соң жылдамдық 100/80 км/сағатқа дейін артады деп күтілуде.

Бүгінде күрделі жөндеуге алпыс адам жұмылдырылған. Негізгі жұмысты жүргізіп жатқан ПМС-Ақтөбе – осы салаға маманданған мекеме болғандықтан сапасы күмән тудырмайды. Жұмысқа ВПО, ЭЛБ, МПД, Автогрейдер, Трактор, ПРБ, Дуомат USP, т.б. техникалар тартылған. Түбек темір жолы осылай кезең-кезеңмен жаңарып жатыр...  

 

Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!