Венера Оразбаева: "Теміржолда мықты, төзімді адамдар ғана жұмыс істей алады"

16.02.2023, 10:27

Мен, Оразбаева Венера Аралбайқызы 2008 жылы Алматы қаласындағы М.Тынышпаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясын бітірген соң, 2009 жылы «Вагонсервис» АҚ өндірістік-техниқалық бөліміне инженер болып жұмысқа қабылдандым.

Орта мектепті бітірген соң, менің алдымда мамандық таңдау деген болған жоқ, өйткені ата-анам мектеп қабырғасында оқып жүргеннен-ақ сен теміржолшы боласың, теміржолдың болашағы жарқын деп санама құйып келді.   Бір жағынан маған бұл сала таныс деп айтуға болады, өйткені менің анам Оразбаева Майра Тілеужанқызы Қазалы локомотив депосында бас бухгалтер болып 10 шақты жыл қызмет атқарды, кейіннен Ақтөбе облысына жанұямызмен көшіп кеткен соң, ол қызметін одан әрі жалғастырмай бизнеске кетті. Нағашы атам Тілемісов Тілеужан өмір бойы сол Қазалы локомотив депосында машинист болып қызмет атқарып, «Құрметті теміржолшы» болып, сол депода кран айдап зейнеткерлікке шықты.

Бала кезімде сол депоға анаммен, ата-әжеммен жиі еріп барып, бір жағынан үйіміз сол депоға жақын болған соң,  теміржолдың ішкі өмірінен хабарым болды. Анама еліктеп өстім, кілең толған қағаз, шот, электронный калькулятормен жұмыс істегенін көріп менде сондай болсам екен деген балалық арманым болды.  

«Вагонсервис» АҚ жұмысқа келген кезде бірден үйреніп кеттім деп айта алмаймын, басында қиыншылықтар, кедергілер өте көп болды. Кейде жұмыстың қиыншылықтарына шыдамай жалғыз өзім бір бөлмеге кіріп кетіп талай жылаған күндерім есімде. Себебі өндірістік-техникалық бөлімді теміржолда «мозг предприятий» деп атайды. Бұл жұмыста, мен 5 жыл оқыған білімімнің аз екенін түсіндім.  

«Қателіктерден аулақ болу үшін тәжірибе жинау керек, тәжірибе жинау үшін қателіктер жіберу керек» деп Лоуренс Питер айтқандай барлығына ақырындап үйрендім.  

Қазіргі уақытта біздің филиалда 800 ге жуық адам жұмыс істейді. Менің қызметім сол филиалға қарасты объектілерде коммуналдық қызметтердің үздіксіз (электроэнергия, су, газ, жылу) берілуі және толыққанды қамтамасыз ету, өндірісімізге қарасты автотехникаларды жанар-жағар майлармен қамту, олардың тоқтап қалмауын қадағалау.

Осы жоғарыда аталған қызметтердің жыл сайын лимитін дұрыс есептеп, кәсіпорындармен келісімшартқа уақытылы тұру қажырлы еңбек пен жауаркершілікті  талап етеді.  

Кейін дәрежем инженерден жетекші инженерге, кейін бас энергетикке дейін көтерілді. Осы жұмыстың арқасында өзімнің өмірлік серігімді жолықтырып, қазір Алла берген екі баланың ата-анасымыз.  

Өндірістік-техникалық бөлімде мен қызмет істеген 14 жылға жуық уақыт ішінде, әртүрлі жоғары оқу бітіріп келген, тәжірибелері аз жас мамандар келді.  

Солар жұмыста сасқалақтап жұмысты қалай бастарын білмей тұрғанда, өзімнің осы жұмысқа алғашқы келген жастық шағым еске түсіп, сол жас мамандарға қолдау білдіріп, қолдан келгенше көмек қылып, аянған емеспін. Өйткені жастар Жаңа Қазақстанның болашағы.  

Қызметтегі адал еңбегімді ескеріп  «Вагонсервис» АҚ әртүлі жылдарда қызмет атқарған директорлардың қолынан алғыс хаттарын алып, балаша қуанып, жұмысқа деген құлшынысың одан сайын артады екен.  

Мен өз қызметімді сүйемін, адал қызмет етемін! Осы жұмыстың арқасында бала-шағамызды асырап, қатарына кем қылмай өсірудің өзі бір бақыт.  

Теміржолшының жұмысы оңай емес, мұнда мықты, батыл, төзімді адамдар қажет. Алайда, бұл мамандықта қиындықтар көптеп кездеседі. Сондықтан теміржол табанды, ақылды және батыл адамдарды таңдайды. Мен олардың қатарындамын деп айта аламын. Менің мамандығым туралы жазбамды өлең сөзбен аяқтағым келеді:

Зулайды пойыз ырғалып, қараймын кербез далаға.  

Көтеріп көкке шыңдарын, көрінді таулар ақ ала.

Мынау бір жасыл даланың естуші ем атын бұрын жай.

Көрінді, міне, Аралым – ақынның мөлдір жырындай.  

Көрдім де сұлу Сыр маңын, селт етіп бір сәт тыңдадым:

Әбділда ағам жырларын – күбірлеп жатыр сырлы ағын.

Зулайды пойыз белеспен, етегін таудың бөктерлеп.

Жұпардай майда желі ескен, жотасы жасыл – көкпеңбек.

Дүние жаңа, жер жаңа қартаймас мәңгі ұямдай.

Созылып жатыр кең дала жеткізбей жүрген қиялдай…

 

Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Ірі жобалар – игі істер бастауы
Инфрақұрылым
14.11.2025
Манкент вокзалы жаңа келбетке енеді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Құрылыс жұмыстары қызу жүруде
Аймақтар
14.11.2025
Теміржолдағы адал еңбек иесіне құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Заңдағы жаңа нормалар түсіндірілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Таразда теміржолды кесіп өтпек болған скутер жүргізушісі оқиға орнынан қашып кетті
Жаңалықтар / Мұрағат
14.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №95 14 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
13.11.2025
Жетісуға тәулігіне орта есеппен 38 вагон көмір жеткізілуде
Аймақтар
13.11.2025
Таразда болашақ теміржолшыларға арналған ашық сабақ өтті
Аймақтар
13.11.2025
Таза Қазақстан: Ерікті жастардың елеулі еңбегі
Қауіпсіздік
13.11.2025
Химиялық төгілу: Атырау станциясында оқу-жаттығу өтті
Аймақтар
13.11.2025
Байланыстың сенімді кепілі
Жаңалықтар
13.11.2025
«ҚТЖ» мен «РЖД» 2030 жылға дейін түйіспе бекеттерін дамыту туралы келісімге қол қойды
Жаңалықтар
13.11.2025
Қазақстан мен Ресей көлік саласындағы әріптестікті дамыту жөнінде келісімдерге қол қойды
Жолаушылар тасымалы
13.11.2025
«Астана – Жезқазған» бағытындағы Тальго пойызы Қызылордаға дейін ұзартылады
Жүк тасымалы
12.11.2025
Қазақстан Арменияға ай сайын 20 мың тоннаға дейін астық жөнелтпек
Жаңалықтар
12.11.2025
ҚТЖ энергия тиімділігі және цифрлық басқару жүйелері бойынша дәріс өткізуде
Әлемде
12.11.2025
Siemens Мысыр елі үшін жасалған жоғары жылдамдықты пойызды таныстырды

Басқа да жаңалықтар