Вагон паркі үздіксіз жаңаруда

Жаңалықтар
12.05.2023, 10:42
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жолаушылар вагоны паркін жаңарту мәселесі қашан да қоғам назарында. «Жолаушылар тасымалы» АҚ вагон паркін жыл сайын кезең-кезеңмен жаңарту жоспарын түзіп, соған сай жұмыс жүргізуде. Алдағы уақытта отандық нарық швейцариялық Штадлер компаниясының технологиясы бойынша жасалған вагондармен толығады.

Бүгінгі таңда Ұлттық тасымалдаушы компанияның вагондар паркінде 2100-ден астам вагон бар болса, оның 1269-ын стандарт вагондар құрайды, бұл – барлық вагондардың 60 пайызы. Сонымен қатар 732 Тальго вагоны және 108 электро-дизель вагоны қолданыста.  

Компанияның бас директоры Жәнібек Тайжановтың айтуынша, осы вагондардың ішінде 1660 вагон, яғни 78 пайызы ауа желдеткіш жүйесімен қамтамасыз етілген. 1204 вагонда биоәжетхана бар. 80 купе вагонда мүмкіндігі шектеулі жандар үшін жағдай жасалған. 2025 жылға қарай әлеуметтік маңызды бағдарларды қимыл-қозғалысы шектеулі жолаушыларға арналған вагондармен 100 пайыз қамтамасыз ету көзделуде. Биыл жыл соңына дейін 13 вагон күрделі жөндеумен қайта жабдықталмақ. Ал 2023-2024 жылдары ерекше жандар үшін 11 купе вагон, ал 2025-2030 жылдар аралығында 35 купе вагон сатып алу көзделуде.  

– Компанияда тазалық пен төсек жабдықтарына қатысты жаңа стандарттар қабылданған, яғни вагондарды тазалау нормативтері қайта қарастырылып, жолаушы пойыздарындағы санитарлық-гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету, клининг бойынша жаңа стандарттар әзірленді. 2019 жылдан бастап жолаушыларға жоғары сапалы төсек жабдықтары беріледі. Олар сапасы жоғары матадан жаңа стандарттарға сай тігілген. Жолаушылар жайлылығына бағытталған жұмыстардың нәтижесінде жұмыста клиентке бағдарлану үлесі артты, – дейді бас директор.  

Айтуынша, бүгінгі таңда жалпы парктің 32 пайыз вагондарының мерзімі 20 жылдан асқан. Парктің орташа тозу деңгейі 45,5 пайызды құрайды. Жыл сайын парктен қызмет көрсету мерзімі өткен вагондар шығарылады, 2030 жылға дейін 800-ден астам вагонды есептен шығару жоспарланған. Сондықтан олардың орнын жаңалары басады. 2010-2023 жылдар аралығында компанияның жолаушылар вагоны 50 пайызға жаңарған, бұл – 1236 вагон. Биылдан бастап 2030 жылға дейін вагон паркін жаңарту бойынша қарқынды жұмыстар жүргізілмек. Атап айтқанда, ағымдағы жылы вагон паркі 100 жаңа вагонмен толықпақ, 2025 жылға дейін 207 вагонға қол жеткізу, ал стратегиялық ынтымақтастық туралы келісім аясында Штадлер технологиясы бойынша 537 жаңа жолаушылар вагонын алу көзделіп отыр.  

 

Жаңалықтар
16.05.2025
Астанада Ақтау портында жаңа контейнер хабының құрылысы талқыланды
Спорт
16.05.2025
Жеңіс күні қарсаңында теміржолшылар арасында шағын футболдан турнир өтті
ҚТЖ келбеті
16.05.2025
Қырағы кезекші — қауіпсіздік кепілі. Арыс-Түркістан жолындағы оқиға
Спорт
16.05.2025
Маңғыстауда теміржолшылар арасында ұлттық спорт түрлерінен жарыс өтті
Аймақтар
16.05.2025
Тараз оқу орталығындағы жаңашылдықтар
Әлеумет
16.05.2025
Бақыттың кілті – еңбек пен сыйластықта
Қауіпсіздік
16.05.2025
Құрылғылар жұмысы қадағалануда
Жаңалықтар
16.05.2025
Транзит әлеуетіне арналған конференция өтеді
Жаңалықтар
16.05.2025
Қазақстан – Қытай: алғашқы көлік форумы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
16.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №37 16 мамыр 2025 жыл
Жаңалықтар
15.05.2025
Астанада алғаш рет Қазақстан-Қытай көлік форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.05.2025
Қазақстан мен Қытай "Алматы-Сиань" бағыты бойынша жолаушылар пойызын іске қосуды жоспарлап отыр
Жаңалықтар
15.05.2025
ЕО Елшісі Ақтау теңіз портына сапармен келді
Жолаушылар тасымалы
15.05.2025
9,5 мыңнан астам жолаушы пойыз бен вагонды ауыстырып отыру қызметтерін пайдаланған
Аймақтар
15.05.2025
Аралда теміржол өткеліне көпір салынды
Аймақтар
14.05.2025
«Әкем – асқар тауым»: Қызылордада әкелер мен ұлдар сайысы өтті
Қауіпсіздік
14.05.2025
20 мыңнан астам азаматқа теміржолдағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді
Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды
Жаңалықтар
14.05.2025
Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді