Жаңартылған кадр саясаты – басқару модельдерінің бағдары

Жаңалықтар
17.11.2023, 12:02

«ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның кадрлық әлеуетін дамыту стратегиясы басты мақсатқа – қызмет тиімділігін арттыруға қол жеткізуге мүмкіндік беретін сенімді тетіктерді құруға бағытталған. Бұл, әсіресе, компания инфрақұрылымды жаңғырту бойынша ауқымды жоспарларды жүзеге асырып, мегажобаларды енгізіп жатқан кезде өте маңызды.

Алдыңғы кадр саясатының қолданылу мерзімі 2019-2029 жылдарға көзделген. Ол «ҚТЖ» ҰК» АҚ және еншілес ұйымдар үшін компанияның адам ресурстарын басқаруды дамытудың негізгі тәсілдерін, қағидаттарын, талаптары мен бағыттарын айқындайтын негізгі құжат болды.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ қолданыстағы кадр саясатын іске асыру үшін «ҚТЖ» ҰК» АҚ әртүрлі бизнес-бағыттары қызметінің ерекшелігі мен айрықшалығын ескере отырып, адам ресурстарын басқарудың әрбір бағыты бойынша егжей-тегжейлі көрсету үшін өзге ішкі құжаттар әзірленіп, бекітілді.

Компанияның жаңартылған Даму стратегиясы; «Самұрық-Қазына» АҚ жаңартылған кадрлық саясаты; компанияны ұлттық көлік-логистикалық компанияға айналдыру және ESG практикасын енгізу кадрлық саясатты өзектендіру мен әзірлеудің алғышарттары болды.

Бұл ретте, «ҚТЖ» ҰК» АҚ қолданыстағы кадр саясатын өзектендіру үшін филиалдар мен еншілес ұйымдарда адам ресурстарын басқару процестері бойынша орталық аппарат басшылары мен жауапты қызметкерлердің қатысуымен стратегиялық сессиялар өткізілді.

Мұндай стратегиялық сессиялар ESG және IR практикаларын ескере отырып, кадр саясатының бағыттарын негіздейтін және айқындайтын бірыңғай мақсаттар мен бастамаларды әзірлеуге мүмкіндік берді.  

Кадр саясатының тұжырымдамасына мынадай HR бастамалары кірді: Корпоративтік мәдениет және ESG-практика; HR бизнес-әріптестік және HR-функцияны дамыту; Қызметкерлердің таланты мен әл-ауқатын басқару; Цифрландыру және HR-талдама.

Сондай-ақ, компания БҰҰ Жаһандық шартының (UN Global Compact) мүшесі бола отырып, адам құқықтарын, еңбекті қорғау қауіпсіздігін және қызметтің барлық аспектілерінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды сақтай отырып, халықаралық еңбек ұйымы конвенцияларының қағидаттарын енгізуді жалғастырады.

 

Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды
Қауіпсіздік
23.10.2025
Астана – Ерейментау учаскесінде машинист жол апатының алдын алды
Жолаушылар тасымалы
23.10.2025
Пойызда қандай заттарды алып жүруге болмайды?