Орал-Каспий каналын Транскаспий халықаралық көлік бағытының құрамына енгізу жоспарланып отыр

Жаңалықтар
13.12.2023, 10:05
Александр Жабчук

Үкімет отырысында Көлік министрі өзен көлігін дамыту жөнінде баяндама жасап, саланың ағымдағы жай-күйі, сондай-ақ оны дамыту үшін қабылданатын және жоспарланып отырған шаралар туралы айтып берді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Министрдің ақпаратына сәйкес, Қазақстандағы кеме қатынайтын су жолдарының жалпы ұзындығы 2,1 мың шақырымнан асады. Кеме қатынасы Ертіс, Орал-Каспий және Іле-Балқаш бассейндерінде жүзеге асырылады. Өзен көлігінің инфрақұрылымына Атырау, Павлодар және Өскемендегі 779 кеме мен 3 өзен порты кіреді.

2023 жылы өзен көлігі 1,6 млн тонна жүк тасымалдады, оның 90%-дан астамы Ертіс бассейніне тиесілі. Ведомствоның болжамы бойынша, алдағы 3 жылда тасымалдау көлемін 4,6 млн тоннаға дейін ұлғайтуға болады.

Ресей Федерациясы мен ҚХР арасындағы байланысты дамыту үшін Семей қаласы аумағында жаңа кеме шлюзін, Тұғыл ауылы ауданындағы портты және Тұғыл - Майқапшағай учаскесінде Қытай шекарасына дейінгі теміржолды салу көзделген.

Қосымша 1 млн тонна Орал-Каспий каналы арқылы тасымалдарды қалпына келтіруді және оны Транскаспий халықаралық көлік бағыты құрамына енгізуді қамтамасыз ете алады. Бұл жобаны іске асыру KPI және ТШО сияқты компаниялардың экспорттық мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.

Алайда өзен көлігін дамытудың басты міндеті кеме қатынасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып табылады.

«Қазақстан су жолдары» жыл сайын кеме қозғалысында түбін тереңдету және түбін тазарту әрі навигациялық жағдай белгілерін қою бойынша жұмыстар жүргізеді. 2023 жылы 2,5 млн текше метр көлемінде түбін тереңдету жұмыстары жүргізілді, сондай-ақ 5 мыңға жуық белгі қойылды. Сонымен бірге 6 мың тонна көлемінде түбін тазарту жұмыстары жүргізілді. Келесі жылы Орал-Каспий каналында түбін тереңдету жұмыстарын бастау жоспарланған»,- деді Көлік министрлігінің басшысы.

Оның айтуынша, қауіпсіздік бойынша қабылданып жатқан шараларды күшейту үшін Өскемен, Бұқтырма және Шүлбі кеме қатынасы шлюздері қақпаларының тозған металл конструкцияларын ауыстыру, кеме қатынасы қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша жол жұмыстарының барлық процесін автоматтандыру және өзен арналарын тазартумен айналысатын техникалық флотты жаңарту қажет.

Оның ішінде Жайық-Каспий каналының кеме қатынасы параметрлерін қолдау үшін теңіз класындағы жер снарядын сатып алу жоспарланып отыр.

 

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты