Сервистік қызметтің сапасы басты назарда

Жаңалықтар
22.09.2020, 08:34
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

«ҚТЖ» ҰК» АҚ және «Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қорының қолдауымен «Жолаушылар тасымалы» АҚ тұтынушыға тиімді қызмет ұсыну үшін жаңа жобалар дайындауда. «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директоры Питер Штурм Ақтөбедегі жұмыс сапарында алға қойған тиімділікті арттыратын міндеттермен бөлісті.

Ұлттық тасымалдаушы компания басшысының айтуынша, 2020-2029 жылдарға арналған жылжымалы жолаушылар құрамын жаңарту стратегиясының шеңберінде 469 жаңа жолаушылар вагоны және 26 вагонэлектростанция сатып алу жоспарлануда. 

Барлығы халықаралық талапқа сай. Сонымен қатар, 1000-нан аса жаңа дәретханалар модулін алу жоспарда бар. Сервистік қызмет алты айдың ішінде жоғары көрсеткішке қол жеткізеді. «Жолаушылар тасымалы» АҚ санаулы айдан кейін электронды түрде сауалнама жүргізу жұмыстарын бастауды жоспарлап отыр. Сауалнамаға кез келген адам қатысып, ұсыныс-тілегін жолдай алады. 

«Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директоры Питер Штурм жұма күні Ақтөбедегі жұмыс күнін таңғы сағат 8:00-де бастап кетті. Алдымен теміржол вокзалының жұмысымен танысып, ондағы қызметкерлермен кездесті. Әрбір билет кассаларында отырған мамандармен тілдесе жүріп, ұсыныс-тілектерін тыңдады. 

Халықаралық тасымалдау саласында тәжірибесі мол бас директор сервистік қызмет көрсету сапасына, жолаушылар вагондарын жуу мен жинауға, төсек сапасына баса назар аударды. Жолаушылар тасымалында жақсы қызметке қол жеткізудің бір жолы сауалнама екенін, яғни жолаушылармен жиі сұрақ-жауап байланысын жүргізу арқылы тиімді басқаруға, сапалы қызмет ұсынуға болатынын жеткізді. 

Бизнес-процестерін жақсарту мақсатында жолаушылар арасында жиі сауалнама жүргізіліп, қателіктерді уақытында анықтап, шұғыл жұмыс жасаудың ерекшеліктеріне тоқталды. Және бұл мақсатта компания тарапынан жаңа жоба әзірленіп жатқанын да атап өтті. 

– Әр күн сайын пойыздағы қызмет сапасын жақсартуды ойлауымыз керек. Әр жолаушыға жағымды әсер қалдыруға тиіспіз. «ҚТЖ» ҰК» АҚ және «Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры бізді қаржылай қолдауға дайын. Алдағы 5-6 айдың ішінде вагондардағы дәретхана модулі жаңартылады. Ақпараттық технологиялық қызметке инвестиция салынып жатыр. 

Мұның бәрі – біздің қызметті жақсарту үшін жасалып жатқан жұмыстар. Пойыздардағы сапалы қызметті бақылайтын арнайы бөлім құрылуы да мүмкін. Қызметкерлер қосымша оқытылатын болады. Қазіргі уақытта осы мәселені шешудің маңызды сұрақтарын жан-жақты қарастырып жатырмыз. Тоқтап қалмаңыздар, қорықпаңыздар, әріптестеріңіздің мүмкіндіктеріне, басшылық қолдауына сеніңіздер. Менің осында келгендегі басты мақсатым – компаниядағы қызмет сапасын жоғары деңгейге көтеру. Және оған сіздердің қолдау білдіретіндеріңізге кәміл сенемін, – деді Штурм өз сөзінде. 

Бас директор «Вагонсервис» АҚ-ның Батыс бөлімшесіне де бас сұқты. Ақтөбе, Орал, Атырау, Қызылорда, Ақтау және Түркістан телімдерін басқарып отырған филиалда жұмыс көлемі ауқымды. Цехтардың мүмкіндіктері мен техникалардың жарамдылығын тексерген Питер Штурм ақауларға қатысты талдама жасайтын мамандармен тілдесті. «Мәселен, жолаушылар тарапынан жиі сынға алынатын вагон есіктерінің жиі жарамсыз болуының себебі неде?» деген нақты сұрақтарымен кемшіліктерді жоюға қатысты ұсыныстарды тыңдады. Сервис қызметкерлерінің айтуынша, вагон есіктері көбіне жолаушылардың ұқыпсыз ашып-жабуынан, тұтқаға күш салуынан сынады. Және сынған бөлшекті ауыстыру үшін оған тапсырыс беру кезінде бірнеше құрылымның тексерісінен өтуі ұзақ уақыт алады екен. 

Басшылық тараптан жиі ауыстыруды қажет ететін бөлшектерге артығымен тапсырыс беру жағын қарастыру ұсынылды. 

Питер Штурм вагондарға тоқ беру жүйесін, доңғалақтарды, техникалық-материалдық жағдайды мұқият қарады. Сонымен қатар, мекемені өзге телімдерден ерекшелейтін цехтағы автоматтандырылған жуу қондырғысымен танысты. Мұнда тазалау кезінде жұмыс күші қолданылмайды. Көлденең және тігінен орналастырылған жуу щеткалары арқылы қас қағым сәтте бірнеше вагон жуылады. Бір күнде 50-60 вагон жуу мүмкіндігіне ие. 

Батыс аймақтағы жолаушылар тасымалын таза төсек-жаймамен қамтамасыз етіп отырған «Источник» ЖШС мекемесінің жұмысымен танысу кезінде төсек жаймаларының жуылуы, үтіктелуі мен бүктелуіне дейін мұқият назар аударды. Қазіргі уақытты мұнда бір күнде екі пойызға 6 мың комплект дайындалады екен. 

Бас директор жұмыс күнінің соңын «Батыс» жолаушылар тасымалы жөніндегі аймақтық филиалы мекемесінің басшылық құрамымен кездесумен аяқтады. Питер Штурм ішкі жұмыспен танысу барысында көп мәліметті назарға алғанын, Ақтөбе өңірінен алған әсері ерекше екенін жасырған жоқ. 

– Филиал жұмысымен танысу барысында команданың мықтылығына көз жеткіздім. Өз жұмысының қыр-сырын меңгерген тәжірибелі теміржолшылармен кездестім. Біз жолаушыларға қызмет көрсетуде жоғары сапалы қызметке қол жеткізу үшін бірқатар жобалар дайындап жатырмыз. Сондықтан бір мүддеге жұмылып, соны жүзеге асыруға күш салуға тиіспіз, – деген «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директоры жергілікті басшыларға филиалдар жұмысын тиімді және жүйелі жұмыс істеу үшін оңтайлы ұйымдастыруды, маркетингтік, коммерциялық және сервистік қызметті күшейтуді тапсырды. Қазақстан секілді мемлекетте теміржол саласының маңызы орасан зор екеніне тоқталды. Сондықтан алдағы уақытта көптеген ресурстарды тартуға күш салынбақ.

Жолаушылар тасымалы
22.05.2025
Балқаш курорттық аймағына жазда қосымша пойыздар қатынайды
ҚТЖ келбеті
22.05.2025
Шымкенттік инженер ойлап тапқан қорғаныс құрылғысы 18 депода қолданылуда
Спорт
22.05.2025
Кәсіподақтың 120 жылдығына орай шағын футболдан турнир өтті
Инфрақұрылым
22.05.2025
Көлік-логистика саласында бірқатар жоба іске асады
Жаңалықтар
22.05.2025
«Алматы-Ақтөбе» пойызының жолаушысынан марихуана табылды
Әлемде
21.05.2025
Қытай Моңғолиямен шекарада жаңа теміржол желісінің құрылысын бастады
Жаңалықтар
21.05.2025
«Самұрық-Қазына» мен Alstom серіктестік мәселесін талқылады
Жаңалықтар
21.05.2025
Қазақстан мен Грекия логистика саласындағы әріптестікті нығайтуда
Жаңалықтар
21.05.2025
Қостанай станциясында эпилепсиямен ауыратын әйелге шұғыл көмек көрсетілді
Жаңалықтар
20.05.2025
ҚТЖ 36 өндірістік нысанды жөндеуден өткізеді
Жолаушылар тасымалы
20.05.2025
Жазғы маусымда Алакөлге қосымша вагондар іске қосылады
Жаңалықтар
20.05.2025
«Саламатты қазақстан» медициналық пойызы сапарға шықты
Әлеумет
20.05.2025
Сайөтес станциясында желілік полиция жолаушыларды ақпараттандыру шарасын өткізді
Қауіпсіздік
20.05.2025
Теміржолшылардың төтенше жағдайға дайындығы пысықталды
Станция тынысы
20.05.2025
Қызылсай теміржолшыларының қарбалас қызметі
Аймақтар
20.05.2025
Қала келбеті – теміржол бойынан басталады
Аймақтар
20.05.2025
Маңғыстауда жоспарлы жол жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Жаңалықтар / Мұрағат
20.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №38 20 мамыр 2025 жыл
Жаңалықтар
19.05.2025
Теміржолшылар климаттық өзгерістер жағдайындағы еңбек қауіпсіздігі мәселелерін талқылады
Жаңалықтар
19.05.2025
Машинист трактормен соқтығысуға жол бермеді