Жас үздік маман: білім бәйгесінде бақ сынағанда

Жаңалықтар
22.09.2020, 10:17
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясында «Жас үздік маман» байқауы биыл екінші рет өтіп отыр. Былтыр жастар жылы шеңберінде бастау алған бұл шара биыл да елдегі ерекше ка- рантиндік жағдайға қарамастан өткізіліп, байқаудың аймақтық жеңімпаздары анықталды. Алда – республикалық дода. Байқау қандай талаптар қойды және қандай мәселелерге басымдық берілді, сөз – аймақтық байқау жеңімпаздарында.

Қанат БАЙТЕМІРОВ, «Жолаушылар тасымалы» АҚ «Солтүстік» филиалы Павлодар учаскесінің жолсерігі: 

«Жас үздік маман» кәсіби байқауына биыл екінші рет қатысып, аймақтық жеңімпаз болып танылып отырмын. Он жылдан бері жолсерік болып қызмет етіп келемін.Тест сұрақтары түсінікті болды, жауап беруде аса қинала қоймадым. 

Ал ауызша сұрақтар түрлі жағдайларда әрекет етуге құрылған. Біздің қызметіміз тікелей жолаушылармен байланысты болғандықтан, қандай да бір жағдайда, мәселен, жолаушы аяқ астынан ауырып қалғанда, талмасы ұстап немесе қан қысымы көтеріліп, я болмаса босанып қалған жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсете білуіміз, сондай-ақ, мінезі түрлі жолаушылардың агрессивті әрекеттеріне шыдамдылық таныту, бейбіт жолмен шешу сияқты жұмыстарды жүргізуге, күйзеліске төзімді болу сияқты практикалық және психологиялық сұрақтар ауызша беріліп, біздің жауабымызбен қатар эмоциялық әрекетіміз тексерілді.

Жанат АКШИМОВ, Нұрлы жол станциясының кезекшісі: 

– Бірінші кезеңде тест тапсырдық. Тест сұрақтары қызықты және сауатты құрастырылған. Станция жұмысының көптеген аспектілері, яғни әртүрлі класты станциялар мен жұмыс сипаттамаларына басымдық берілді. Әрине, тиісті нәтиже алу үшін бір станция тәжірибесі жеткіліксіз болар еді, сонысымен тест қызықты болды.

Екінші кезеңде кездейсоқ жағдайларға қатысты ауызша сұрақтар болды. Меніңше, байқау комиссиясымен сұрақтың толық жауабы ғана емес, сондай-ақ, адамның психологиялық жағдайы да ескеріліп, бағаланған сияқты. Тапсырмада берілген кейбір жағдайларды мен жұмыс барысында бастан кешкен кезім болды, сондықтан сауалнама кезінде аса қобалжымадым. 

Жанарыс АТАХАНОВ, Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының ЭЦБ электромонтері: 

– ШЧ-да 2,5 жыл жұмыс істеп келемін,7 дәрежелі электромонтермін. Байқауда бірінші кезеңде, компьютер арқылы 27 тест сұрағына жауап бердік. Көп сұрақ күнделікті жұмысымызға қатысты болды. Мен барлық сұраққа толық жауап бердім. Екінші кезеңде, практикалық тапсырма болды. 

Бұл тапсырманы да ойдағыдай орындап шығып, байқаудың аймақтық жеңімпазы болдым. «Жас үздік маман» сияқты теміржол саласының жастар саясатын қолдауға бағытталған мұндай ізгі шаралар жастардың дамуына, қызметтік сатыда көтерілуіне, болашақ менеджерлік қабілеттерін ашуға оң септігін

Жасұлан ЖАНАРЫСТАН, Нұрлы жол станциясының пойыз құрастырушысы: 

– Менің теміржолда пойыз құрастырушы болып еңбек жолымды бастағаныма үш жыл болды. Қазақ көлік және коммуникациялар академиясының бакалавриат, магистратурасын бітірдім. Тест сұрақтары мен үшін өте оңай болды. Білім ордасында жүріпақ, біз ПТЭ, ИДП, ИСИ ереже-нұсқамаларын жатқа оқып білген едік. Яғни, тест сұрақтары осы құжаттардан болды. Ал екінші кезеңде, пойыз құрастырушы қызметімен тікелей байланысты ахуалдық тапсырма болды. Мәселен, жүріп келе жатқан дөңгелектердің дыбысына қарай оларды болып жататын саңылаулардың қаншалықты қозғалыс қауіпсіздігіне қауіпті екенін анықтау. Екінші бір жағдай – қауіпті жүктер тиелген вагондарды пойызды құрастыру барысында орналастыру тәртібі. Айталық, жарылғыш зат тиелген вагондарды локомотивке, құрылыс материалдары бар вагондардан соң тіркеуге мүлдем болмайды. Үшінші бір жағдай, бос құрамдар мен жүгі бар құрамдарды бекіту тәртібі, яғни оське түсетін салмаққа байланысты бекітетін табандықтар санын анықтау. Міне, осындай ахуалдық жағдайлар біздің қаншалықты білікті маман екенімізді анықтай түссе керек.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі