Жас үздік маман: білім бәйгесінде бақ сынағанда

Жаңалықтар
22.09.2020, 10:17
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясында «Жас үздік маман» байқауы биыл екінші рет өтіп отыр. Былтыр жастар жылы шеңберінде бастау алған бұл шара биыл да елдегі ерекше ка- рантиндік жағдайға қарамастан өткізіліп, байқаудың аймақтық жеңімпаздары анықталды. Алда – республикалық дода. Байқау қандай талаптар қойды және қандай мәселелерге басымдық берілді, сөз – аймақтық байқау жеңімпаздарында.

Қанат БАЙТЕМІРОВ, «Жолаушылар тасымалы» АҚ «Солтүстік» филиалы Павлодар учаскесінің жолсерігі: 

«Жас үздік маман» кәсіби байқауына биыл екінші рет қатысып, аймақтық жеңімпаз болып танылып отырмын. Он жылдан бері жолсерік болып қызмет етіп келемін.Тест сұрақтары түсінікті болды, жауап беруде аса қинала қоймадым. 

Ал ауызша сұрақтар түрлі жағдайларда әрекет етуге құрылған. Біздің қызметіміз тікелей жолаушылармен байланысты болғандықтан, қандай да бір жағдайда, мәселен, жолаушы аяқ астынан ауырып қалғанда, талмасы ұстап немесе қан қысымы көтеріліп, я болмаса босанып қалған жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсете білуіміз, сондай-ақ, мінезі түрлі жолаушылардың агрессивті әрекеттеріне шыдамдылық таныту, бейбіт жолмен шешу сияқты жұмыстарды жүргізуге, күйзеліске төзімді болу сияқты практикалық және психологиялық сұрақтар ауызша беріліп, біздің жауабымызбен қатар эмоциялық әрекетіміз тексерілді.

Жанат АКШИМОВ, Нұрлы жол станциясының кезекшісі: 

– Бірінші кезеңде тест тапсырдық. Тест сұрақтары қызықты және сауатты құрастырылған. Станция жұмысының көптеген аспектілері, яғни әртүрлі класты станциялар мен жұмыс сипаттамаларына басымдық берілді. Әрине, тиісті нәтиже алу үшін бір станция тәжірибесі жеткіліксіз болар еді, сонысымен тест қызықты болды.

Екінші кезеңде кездейсоқ жағдайларға қатысты ауызша сұрақтар болды. Меніңше, байқау комиссиясымен сұрақтың толық жауабы ғана емес, сондай-ақ, адамның психологиялық жағдайы да ескеріліп, бағаланған сияқты. Тапсырмада берілген кейбір жағдайларды мен жұмыс барысында бастан кешкен кезім болды, сондықтан сауалнама кезінде аса қобалжымадым. 

Жанарыс АТАХАНОВ, Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының ЭЦБ электромонтері: 

– ШЧ-да 2,5 жыл жұмыс істеп келемін,7 дәрежелі электромонтермін. Байқауда бірінші кезеңде, компьютер арқылы 27 тест сұрағына жауап бердік. Көп сұрақ күнделікті жұмысымызға қатысты болды. Мен барлық сұраққа толық жауап бердім. Екінші кезеңде, практикалық тапсырма болды. 

Бұл тапсырманы да ойдағыдай орындап шығып, байқаудың аймақтық жеңімпазы болдым. «Жас үздік маман» сияқты теміржол саласының жастар саясатын қолдауға бағытталған мұндай ізгі шаралар жастардың дамуына, қызметтік сатыда көтерілуіне, болашақ менеджерлік қабілеттерін ашуға оң септігін

Жасұлан ЖАНАРЫСТАН, Нұрлы жол станциясының пойыз құрастырушысы: 

– Менің теміржолда пойыз құрастырушы болып еңбек жолымды бастағаныма үш жыл болды. Қазақ көлік және коммуникациялар академиясының бакалавриат, магистратурасын бітірдім. Тест сұрақтары мен үшін өте оңай болды. Білім ордасында жүріпақ, біз ПТЭ, ИДП, ИСИ ереже-нұсқамаларын жатқа оқып білген едік. Яғни, тест сұрақтары осы құжаттардан болды. Ал екінші кезеңде, пойыз құрастырушы қызметімен тікелей байланысты ахуалдық тапсырма болды. Мәселен, жүріп келе жатқан дөңгелектердің дыбысына қарай оларды болып жататын саңылаулардың қаншалықты қозғалыс қауіпсіздігіне қауіпті екенін анықтау. Екінші бір жағдай – қауіпті жүктер тиелген вагондарды пойызды құрастыру барысында орналастыру тәртібі. Айталық, жарылғыш зат тиелген вагондарды локомотивке, құрылыс материалдары бар вагондардан соң тіркеуге мүлдем болмайды. Үшінші бір жағдай, бос құрамдар мен жүгі бар құрамдарды бекіту тәртібі, яғни оське түсетін салмаққа байланысты бекітетін табандықтар санын анықтау. Міне, осындай ахуалдық жағдайлар біздің қаншалықты білікті маман екенімізді анықтай түссе керек.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр