Межелі жұмыс мәреге жетті

Жаңалықтар
10.12.2020, 21:14
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Пандемия індетінің салдарынан биылғы жыл әлем елдері үшін тар жол, тайғақ кешу жылы болды. Бірақ, осындай қысылтаяң шақта да тоқтаусыз жұмыс істеп, тіршілік тамырына қан жүгірткен темір жол саласы жұмысын тоқтатқан жоқ.

Тоқтату былай тұрсын, теміржолшылар пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етумен қатар, межеленген жоспарлы жол жөндеу жұмыстарын да мерзімінде орындап шықты. Жыл басында өндірістік бағдарлама шеңберінде биыл ел теміржолының 416,16 шақырымын күрделі жөндеуден өткізіп, жаңарту жоспарланған  болатын.  

Елде індеттің қарқынды тара-луымен жоспарланған жұмыстың ырғағы бұзыла ма деген уайым да болмады емес теміржолшыларда.  

Алайда, жол шаруашылығының майталмандары індеттен қорғанудың  барлық талап-шарттарын сақтай отырып, межелі жұмысты жоспарға сай қолға алып, мерзімінде бітірді. Мердігерлік тәсілмен 346  шақырымнан астам жол күрделі жөндеуден өтсе, қалған жол көлемін, яғни 70,1 км жолды Ақадыр ПЧМ мекемесі жауапкершілігіне алып, шаруашылық тәсілмен жүргізді.  

Атап өтерлігі, шаруашылық тәсілмен және мердігерлік тәсілмен жүргізіліп жатқан күрделі жөндеу жұмыстары арнайы дайындалған  жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкес орындалған. Айталық,  біріншісінде, SMD-80 техникасын балласты тазалап әрі толықтыра отырып шпалды ауыстыруға, ал RM-80, ХДВ, ЭЛБ, ВПО-3000,  

Duomatic, DGS, PBR машиналар кешенін рельстердің орнын түйіспесіз рельс иіндерімен алмастыруға қолданыпты. Екінші тәсіл бойынша рельстер, шпалдар, балластарды тұтастай алмастыру барысында  УК25/9-18 кранын және ХДВ, ЭЛБ, ВПО-3000, Duomatic, DGS, PBR машиналар кешенін пайдалану арқылы жөндеу жұмысы  жүргізіліпті. Ал пойыздың жайлы жүрісін қамтамасыз ету үшін ПРСМ  рельсдәнекерлеу машинасын пайдалана отырып, блок учаскеге дейін түйіспесіз рельс иіндерін дәнекерлеу шаруалары атқарылған.  

Күрделі жөндеу жұмыстары барысында қолданылған материалдардың басым бөлігі өз елімізде шығарылған отандық өнімдер,  айталық, жол салуда негізгі материал санатындағы рельстер Ақтөбе рельсарқалық зауытының өнімдері болып табылады.  

Ала жаздай, қоңыр күзге дейін жалғасқан жолжөндеу жұмыстары мәресіне жетіп, нәтижесінде күрделі жөндеу жүргізілген теміржол телімдерінде жолаушы және жүк пойыздарының қозғалыс қауіпсіздігінің артуымен қатар, теміржол көліктерінің жүріс  жылдамдығы да ұлғая түспек.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат