Қазақстан темір жолындағы апаттың алдын алу үшін үгіт-насихат жұмыстары күшейтілді

Жаңалықтар
27.07.2021, 11:48
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының басты міндеттерінің бірі – қозғалыс қауіпсіздігін сақтау, сала еңбеккерлеріне қауіпсіз еңбек жағдайын қамтамасыз ету және де теміржолда адамдардың жарақат алуына жол бермеу. Осы бағытта компания қызметкерлері желілік полиция, әскерилендірілген күзет өкілдерімен күш біріктіре болат жолға жақын тұратын тұрғындармен түсіндіру жұмыстарын жүргізіп, теміржолдан өтуге тыйым салған жерлерде рейдтер өткізіп келеді. Соған қарамастан биылғы жылдың алғашқы алты айында 55 ереже бұзушылық, 17 жайт, 38 қақтығыс орын алғаны өткен аптада «Кірме жолдарда жолдан шығу, ұрлық-қарлық, жол-көлік оқиғасы, мал-жанның басылуын азайту бойынша шаралар» тақырыбында өткен онлайн-режимдегі дөңгелек үстел барысында белгілі болды. Әрине, өткен жылдың көрсеткішінен аз-кем азайғанын көруге болады. Десе де, алаңдамауға амал жоқ. Биылғы алты айда адамдардың пойызға басылып қалуына қатысты 34 оқиға тіркеліп, былтырғыға қарағанда 3 оқиғаға кеміпті. 14 оқиға адам өлімімен, 20 оқиға түрлі дәрежедегі жарақат алумен аяқталыпты.

«Жапа шеккен адамдардың негізгі бөлігін 50-ден асқан адамдар құрайды. Көп жағдайда адамдардың жолды тіке кесіп өтуді әдетке айналдырғандары соншалық, олар темір жол сақтық пен қырағылықты қажет ететін қауіптілігі жоғары аймақ екенін ұмытып кетіп жатады. Салдары бақытсыз оқиғаларға әкеледі», – деген «ҚТЖ» ҰК» АҚ Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің бас менеджері Константин Колесников адамдардың пойызға басылып қалуының алдын алу мақсатында машинистермен 218 рет шұғыл тежеу болғанын атап өтті.

Теміржол өткелдеріндегі жол-көлік оқиғасы биыл былтырғыға қарағанда 6 оқиғаға көбейіп, 11-ге жеткен. Бұл жерде де бар кінә жол қозғалысы ережесін сақтамаған жүргізушілерден болып отыр. Жол-көлік оқиғасына жол беруде жамбылдық көлік жүргізушілер көш бастап, олардан кейін Қостанай мен Алматы өңірі орын алып тұр. Бұл мәселеге қатысты жасалған талдау қорытындылары, көлік жүргізушілердің жол қозғалысы ережелерін өрескел бұзуы, көлік иелерінің өткелдерде пойыздың жақындап қалғанына қарамастан өздеріне сенімді болып, жағдайды дұрыс бағаламауы жол-көлік оқиғаларына соқтырып отырғанын көрсеткен. Төрт түліктің ауа жайылып, теміржолды жағалауы да қалыпты жағдайға айналды. Қозғалыс қауіпсіздігі маманының айтуынша, бірінші жартыжылдықта малдың пойызға басылып қалу оқиғасы 33% артқан. Бір оқиғада жылжымалы құрам зақымданып, құрам қызметі тоқтатылған. Локомотив бригадаларының дер кезінде жолдағы малды байқап, құрамды тоқтатуы нәтижесінде 422 жағдайда мал басудың алды алынған.

«Бізді алаңдататын келесі бір мәселе, ол станциялармен жанасатын өнеркәсіптік кәсіпорындарға қарасты кірме жолдардың жағдайы. Жолдың үстіңгі құрылымының күтімі жоқтығынан және вагондардың дұрыс бекітілмеуінен биылғы жылдың алғашқы алты айында 106 жағымсыз жайт тіркелді. Яғни соқтығысу мен жолдан шығып кету салдарынан 142 вагон мен 21 локомотивке зақым келді», – дейді Константин Колесников.

Жылжымалы құрамның зақымдануы Компанияның тасымалдау процесіне теріс әсер етіп, жоспардан тыс жөндеу жүргізуде өндірістік емес шығындарға әкеліп отыр. Әлбетте, Компания тарапынан кірме жолдарда қауіпсіздіктің бұзылуын төмендету бойынша барлық мүмкін шаралар қолға алынып отыр. «Пойыз құрастырушының ескерту кітабы» туралы ереже бекітілді. Ол кірме жолда жұмысшылардың денсаулығына, қозғалыс қауіпсіздігіне, жылжымалы құрамның сақта- луына қауіп төндіретін ақаулар анықталған жағдайда құрастырушылар мен локомотив бригадаларының іс-қимыл тәртібін реттейді, – деген бас менеджер «ҚТЖ» ҰК» АҚ тарапынан ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Көлік комитетінің атына бірнеше рет кірме жолдардағы қауіпсіздік бұзушылықтарын азайту үшін бірлескен іс-қимылдар жасауды ұсынған хаттар да жіберілгенін атап өтті. Алайда, баяғы жартас, бір жартас күйінде қалған бұл түйткілді мәселенің түйіні шешілер емес.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі