Пойыз техникалық себеппен тоқтағанда неліктен вагоннан шығуға болмайды?

Алыс жолға шыққан пойыз жолаушылары пойыздың станциядан тыс жерлерде тоқтап, жолсеріктердің есіктерді ашпайтынын жиі байқап жатады. Мұндай жағдайлар техникалық тоқтау кезінде орын алады. Олар пойыздың кестесінде көрсетілмесе де, қозғалыс кестесіне енгізілген, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Техникалық тоқтаулар не үшін қажет?

Техникалық тоқтаулар пойыздың үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету үшін қажет. Мұндай тоқтаулардың бірнеше себебі бар:

1. Басқа пойыздарды күтіп, оларды өткізу:

Қазақстанда теміржолдың қатты жүктелген учаскелері бар. Сол себепті бір жолда жылдам және стандартты пойыздар әртүрлі жылдамдықпен қозғалады. Теміржол билеттеріне сұраныстың жоғары болуына байланысты Ұлттық тасымалдаушы жиі қосымша пойыздар енгізеді. Дегенмен, жолдардың жүктелуіне байланысты пойыздар жиі тоқтап, жылдам пойыздарға жол беруге мәжбүр болады. Мұндай тоқтаулар кейде ондаған минутқа созылуы мүмкін.

2. Пойыздар тоқтаған кезде техникалық жұмыстар жүргізу:

Техникалық тоқтаулар пойыз тоқтап тұрған кезде ғана орындалатын түрлі жұмыстарды жүргізу үшін қажет. Мысалы, вагондарды сумен толтыру, биотуалеттерді тазалау немесе пойыздардан қоқыс шығару.

3. Локомотивті ауыстыру:

Кейде техникалық тоқтау кезінде локомотив ауыстырылады. Бұл ұзақ маршруттарда қажет, өйткені әр локомотив тек белгілі бір жол учаскесінде қызмет көрсетеді.

4. Теміржолдағы жөндеу жұмыстары:

Теміржолдарда шпалдар мен рельстерді ауыстыруды қоса алғанда, жиі жөндеу жұмыстары жүргізіледі. Бұл жағдайда жол жүріп жатқан пойыз техникалық тоқтау жасау мүмкін.

5. Теміржол қызметкерлерін тасымалдау:

Кейде пойыз қысқа мерзімді тоқтаулар жасап, теміржол қызметкерлерін станциялар арасында тасымалдайды. Мұндай тоқтаулар әдетте 1-2 минутқа созылады.

Техникалық тоқтау кезінде жолаушыларға неліктен шығуға болмайды?

Көптеген жолаушылар «техникалық тоқтаулар кезінде темекі шегуге немесе далаға шығып, таза ауа жұтуға бола ма?» деп сұрайды. Өкінішке қарай, болмайды. Бұл бірнеше факторларға байланысты:

1. Платформаның болмауы:

Техникалық тоқтаулар жиі жолаушылар платформаларынан алыс жолдарда болады. Мұндай жерлерде пойыздан шығу қауіпті болуы мүмкін. Өйткені жарақат алу немесе өтіп бара жатқан пойыз астына түсу қаупі бар.

2. Инфрақұрылымның жоқтығы:

Көптеген техникалық тоқтауларда вокзалдар немесе басқа да инфрақұрылымдар жоқ. Егер жолаушы пойыздан қалып қойса, ол жақын жерде баратын жер таппайды.

3. Қауіпсіздік:

Жолсеріктердің басты міндеті – жолаушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Техникалық тоқтау кезінде жолаушыларды шығарса, оларды қауіпті жағдайға ұшыратуы мүмкін. Сондықтан, нұсқаулықтар бойынша мұндай тоқтаулар кезінде есіктерді ашуға қатаң тыйым салынады.

Техникалық тоқтаулар теміржол жұмысындағы ажырамас бөлігі болып есептеледі және пойыздардың қауіпсіз әрі үздіксіз қозғалысын қамтамасыз етеді. Ұлттық тасымалдаушы жолаушыларды осы тоқтауларға түсіністікпен қарауға шақырады.

 

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл