Пойыз техникалық себеппен тоқтағанда неліктен вагоннан шығуға болмайды?

Алыс жолға шыққан пойыз жолаушылары пойыздың станциядан тыс жерлерде тоқтап, жолсеріктердің есіктерді ашпайтынын жиі байқап жатады. Мұндай жағдайлар техникалық тоқтау кезінде орын алады. Олар пойыздың кестесінде көрсетілмесе де, қозғалыс кестесіне енгізілген, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Техникалық тоқтаулар не үшін қажет?

Техникалық тоқтаулар пойыздың үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету үшін қажет. Мұндай тоқтаулардың бірнеше себебі бар:

1. Басқа пойыздарды күтіп, оларды өткізу:

Қазақстанда теміржолдың қатты жүктелген учаскелері бар. Сол себепті бір жолда жылдам және стандартты пойыздар әртүрлі жылдамдықпен қозғалады. Теміржол билеттеріне сұраныстың жоғары болуына байланысты Ұлттық тасымалдаушы жиі қосымша пойыздар енгізеді. Дегенмен, жолдардың жүктелуіне байланысты пойыздар жиі тоқтап, жылдам пойыздарға жол беруге мәжбүр болады. Мұндай тоқтаулар кейде ондаған минутқа созылуы мүмкін.

2. Пойыздар тоқтаған кезде техникалық жұмыстар жүргізу:

Техникалық тоқтаулар пойыз тоқтап тұрған кезде ғана орындалатын түрлі жұмыстарды жүргізу үшін қажет. Мысалы, вагондарды сумен толтыру, биотуалеттерді тазалау немесе пойыздардан қоқыс шығару.

3. Локомотивті ауыстыру:

Кейде техникалық тоқтау кезінде локомотив ауыстырылады. Бұл ұзақ маршруттарда қажет, өйткені әр локомотив тек белгілі бір жол учаскесінде қызмет көрсетеді.

4. Теміржолдағы жөндеу жұмыстары:

Теміржолдарда шпалдар мен рельстерді ауыстыруды қоса алғанда, жиі жөндеу жұмыстары жүргізіледі. Бұл жағдайда жол жүріп жатқан пойыз техникалық тоқтау жасау мүмкін.

5. Теміржол қызметкерлерін тасымалдау:

Кейде пойыз қысқа мерзімді тоқтаулар жасап, теміржол қызметкерлерін станциялар арасында тасымалдайды. Мұндай тоқтаулар әдетте 1-2 минутқа созылады.

Техникалық тоқтау кезінде жолаушыларға неліктен шығуға болмайды?

Көптеген жолаушылар «техникалық тоқтаулар кезінде темекі шегуге немесе далаға шығып, таза ауа жұтуға бола ма?» деп сұрайды. Өкінішке қарай, болмайды. Бұл бірнеше факторларға байланысты:

1. Платформаның болмауы:

Техникалық тоқтаулар жиі жолаушылар платформаларынан алыс жолдарда болады. Мұндай жерлерде пойыздан шығу қауіпті болуы мүмкін. Өйткені жарақат алу немесе өтіп бара жатқан пойыз астына түсу қаупі бар.

2. Инфрақұрылымның жоқтығы:

Көптеген техникалық тоқтауларда вокзалдар немесе басқа да инфрақұрылымдар жоқ. Егер жолаушы пойыздан қалып қойса, ол жақын жерде баратын жер таппайды.

3. Қауіпсіздік:

Жолсеріктердің басты міндеті – жолаушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Техникалық тоқтау кезінде жолаушыларды шығарса, оларды қауіпті жағдайға ұшыратуы мүмкін. Сондықтан, нұсқаулықтар бойынша мұндай тоқтаулар кезінде есіктерді ашуға қатаң тыйым салынады.

Техникалық тоқтаулар теміржол жұмысындағы ажырамас бөлігі болып есептеледі және пойыздардың қауіпсіз әрі үздіксіз қозғалысын қамтамасыз етеді. Ұлттық тасымалдаушы жолаушыларды осы тоқтауларға түсіністікпен қарауға шақырады.

 

Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
27.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №49 27 маусым 2025 жыл
Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр
Жолаушылар тасымалы
26.06.2025
Жыл соңына дейін ҚТЖ пойыздарының барлығы бейнекамерамен жабдықталады
Жаңалықтар
25.06.2025
Теміржол және су көлігі комитетінің төрағасы Атыраудағы вагон шығару зауытына барды
Жаңалықтар
25.06.2025
Нұрлан Жақыпов Alstom компаниясымен әрі қарайғы серіктестікті талқылады
Әлемде
25.06.2025
Қытай 650 км/сағ жылдамдықпен қозғалатын магнитопланды сынақтан өткізді
Аймақтар
25.06.2025
Алматы темір жол бөлімшесінде жүк тасымалы 16%-ға өсті
Жаңалықтар
24.06.2025
Тоқаев: Теміржол саласында Alstom, Wabtec және Stadler компанияларымен табысты серіктестік орнаттық
Жаңалықтар
24.06.2025
Қасым-Жомарт Тоқаев Wabtec президентімен кездесті
Жолаушылар тасымалы
24.06.2025
Биыл 240 мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі жолаушы ҚТЖ пойыздарымен сапарға шыққан