Қолөнерші диспетчер

Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана сигнализация және байланыс дистанциясының диспетчері Гүлзат Жаналықызы он қолынан өнер тамған шебер. Ауысымдық жұмыстан бос кезде ол қыз жасауын және оюлы көрпелер тігіп, түрлі бұйым тоқумен айналысады. Бүгінде содан тәп-тәуір табыс тауып отыр.

24 жылдық тәжірибесі бар теміржолшы ғана емес, сонымен қатар дистанцияның бет-бейнесі саналатын, әрі мекеменің бүкіл ақпаратын білетін, бәрін бақылауда ұстап отыратын диспетчер – өте жауапты мамандық. Гүлзатты жұмысын ойдағыдай атқарып, отбасын да гүлдендіріп, өзінің сүйікті ісі бойынша табысқа да кенеліп отырған бесаспап келіншек деуге болады. Үйінде өзінің бөлек тігін бөлмесі және арнайы жалдайтын тігін цехы да бар ол бұл өнерді тігінші анасынан үйренген. Ең алдымен көрпе тігуді қолға алып, кейін қыз жасауын жасауға бет бұрды. Қазір қыз жасауы бойынша айына екі тапсырыстан алады, бір қыз жасауы 11-13 көрпеден тұрады. Сонымен қатар ол тоқымаға да бейім, тоқу арқылы үйге және сыртта киетін түрлі сәнді тәпішкелер, италиялық кардигандар тоқып сатады. Оған тапсырыс әріптестерінен, таныстарынан және әлеуметтік парақшасы арқылы басқа да адамдардан жиі түседі. Қазіргі таңда 8 наурыз қарсаңында түрлі тәпішкелер тоқуды көбейтіп жүр екен.  

Ал темір жол – оның өмірлік жан қалауымен арнайы жоғары білім алып оқыған мамандығы, темір жолсыз өмірін елестете алмайды.  

– Теміржолшы болу туралы ой ең алғаш бала кезде пойызға билет болмай, вагонда Алматы мен туған жерім Шалқар станциясы аралығында отырып келген сәттерде туындаған. 7-сыныптан бастап Алматыдағы республикалық физика-математика мектеп-интернатында оқыған едім, сол 1993 жылдары жазда каникулға баратын және қайтатын кезде пойызға отыратынмын. Сонда билеттерде орынды жолсерік көрсетеді деп жазылатын. Бірақ вагонда орын болмай үйге жеткенше қатты қиналатын кездерім көп болды. Содан өзіме «теміржолшы боламын және Шалқардан теміржол билеттерін орын санымен көрсетемін» деп сөз берген болатынмын, – деп күледі кейіпкеріміз.  

Еңбек жолын Ақтөбеде электромонтер болып бастаған Гүлзат Астанаға 2019 жылы келіп, Қырқыншы станциясында электромеханик болды, 2020 жылы диспетчер болып ауысты.  

– Диспетчер жұмысшылармен байланыста, басшылықпен бірлесе атқарылатын жұмыс, бүкіл ақпарат бізге келеді, қай механик қайда жүр, не істеп жүр – бәрін біліп отырасың. Төтенше жағдай болса да алдымен біз білеміз. Бастысы – теміржолдағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету жолында аянбай еңбек етеміз, – дейді ол.  

Жаңалықтар
15.08.2025
Гана азаматы темір жол нысанында заңсыз жұмыс істеп келген
Жүк тасымалы
15.08.2025
Қазақстан Еуразияның басты көлік торабына айналуда
ҚТЖ келбеті
15.08.2025
Ұжымға сыйлы, мамандығына адал тұлға
Әлеумет
15.08.2025
«Саламатты Қазақстан» медициналық пойызы солтүстікті аралап жүр
Жаңалықтар / Мұрағат
15.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №65 15 тамыз 2025 жыл
Аймақтар
14.08.2025
Вокзалда туристерге QR-код таратылды
Қауіпсіздік
14.08.2025
Апат айтып келмейді
Инфрақұрылым
14.08.2025
Жуалыда теміржол асты көпірі кеңейтіліп, жаңғыртылуда
Әлемде
14.08.2025
Қытай Тибетте тағы бір теміржол салмақ
Спорт
14.08.2025
Абай тойында теміржолшылар топ жарды
Аймақтар
13.08.2025
Төретам станциясында жүк айналымы артып келеді
Әлемде
13.08.2025
Сянлушань станциясынан Еуропа мен Орталық Азияға жаңа бағыт ашылды
Жаңалықтар
13.08.2025
Мәдени мұра ізімен: Jibek Joly туристік пойызы кезекті турға аттанады
Аймақтар
12.08.2025
Батыс Қазақстан облысында төрт теміржол вокзалы жаңғыртылады
Жүк тасымалы
12.08.2025
Достық станциясында Қытайға экспорттық жүктерді беру бойынша рекорд орнады
Цифрландыру
12.08.2025
Сандық технология – уақыт талабы
Цифрландыру
12.08.2025
Бәйгеқұм станциясында автоматтандырылған шлагбаум орнатылуда
Инфрақұрылым
12.08.2025
Тараз вокзалының қос қабаты түгел жаңарады
Жаңалықтар
12.08.2025
Теміржол тарихына саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
12.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №64 12 тамыз 2025 жыл