Жұмысшы мамандарға сұраныс бар

Әлеумет
31.03.2025, 10:51
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл Президенттің жарлығымен Жұмысшы мамандықтар жылы деп жарияланғаны белгілі. Бұл елдегі ең ірі жұмыс беруші компанияның бірі ретінде ҚТЖ үшін өте маңызды. Жүз мыңдаған адам еңбек ететін компанияда жұмысшы мамандарға деген зәрулік әлі де бар.

Бұл туралы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Магистральдық желі дирекциясы филиалы директорының инфрақұрылымдық даму және қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі орынбасары Әнуар Амантаев «Магистраль Live» алаңында пікір білдірді.    

Айтуынша, дирекцияда бүгінде 44 мыңға жуық адам еңбек етеді. Алайда жыл сайын шамамен 1000 жұмыс орны ашылуда екен.  

– Бұрын темір жолда жұмысшы мамандықтары бойынша жұмысқа тұруда бәсекелестік жоғары еді. Қазір жастар техникалық және жұмысшы мамандықтарын аз таңдайды. Бұл білім беру жүйесінің ерекшелігіне байланысты деп санаймын, себебі жас мамандарды ынталандыру жағы кемшін түсіп тұр, – дейді ол.  

Айта кету керек, ҚТЖ осы ретте оқу орындарымен ынтымақтастығын арттырып, түлектердің компанияға жұмысқа тұруына көмектесіп отыр. 2024 жылы 15 жас маман жұмысқа орналастырылды. Алайда бұл аздық етеді. Алдағы уақытта компанияның жүзеге асыратын ауқымды жобалары бар. Оның ішінде 5 мың км жаңа теміржол салу жоспарланған. Бұл осы салаға жұмысшы мамандарды көптеп тартуды қажет етеді.  

 – ҚТЖ өте сенімді және әлеуметтік жауапкершілігі жоғары жұмыс беруші. Компанияда жұмысшыларға барлық еңбек және әлеуметтік жағдай жасалған. Жалақы мен әлеуметтік пакет жыл сайын өсіп отырады. Санитарлық-тұрмыстық жағдайды жақсартуға ерекше көңіл бөлінеді. Сол үшін арнайы бағдарлама жүзеге асырылады. Оның бюджеті де ұлғая түскен. Темір жол – бұл тек тасымалдаушы  сала емес, бұл тұрақтылық пен ұзақ мерзімді перспективаны қамтамасыз ететін, қарқынды дамушы сала. ҚТЖ-да тұтас бір еңбек әулеттері қызмет етеді, бұл компанияның елдегі жетекші жұмыс беруші ретіндегі жоғары мәртебесін айғақтайды, сондықтан жастарды теміржолға жұмыс істеуге шақырамыз, – дейді Ә.Амантаев.  

 

Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
27.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №49 27 маусым 2025 жыл
Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр
Жолаушылар тасымалы
26.06.2025
Жыл соңына дейін ҚТЖ пойыздарының барлығы бейнекамерамен жабдықталады
Жаңалықтар
25.06.2025
Теміржол және су көлігі комитетінің төрағасы Атыраудағы вагон шығару зауытына барды
Жаңалықтар
25.06.2025
Нұрлан Жақыпов Alstom компаниясымен әрі қарайғы серіктестікті талқылады
Әлемде
25.06.2025
Қытай 650 км/сағ жылдамдықпен қозғалатын магнитопланды сынақтан өткізді
Аймақтар
25.06.2025
Алматы темір жол бөлімшесінде жүк тасымалы 16%-ға өсті
Жаңалықтар
24.06.2025
Тоқаев: Теміржол саласында Alstom, Wabtec және Stadler компанияларымен табысты серіктестік орнаттық
Жаңалықтар
24.06.2025
Қасым-Жомарт Тоқаев Wabtec президентімен кездесті
Жолаушылар тасымалы
24.06.2025
Биыл 240 мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі жолаушы ҚТЖ пойыздарымен сапарға шыққан