Жұмысшы мамандарға сұраныс бар

Әлеумет
31.03.2025, 10:51
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл Президенттің жарлығымен Жұмысшы мамандықтар жылы деп жарияланғаны белгілі. Бұл елдегі ең ірі жұмыс беруші компанияның бірі ретінде ҚТЖ үшін өте маңызды. Жүз мыңдаған адам еңбек ететін компанияда жұмысшы мамандарға деген зәрулік әлі де бар.

Бұл туралы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Магистральдық желі дирекциясы филиалы директорының инфрақұрылымдық даму және қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі орынбасары Әнуар Амантаев «Магистраль Live» алаңында пікір білдірді.    

Айтуынша, дирекцияда бүгінде 44 мыңға жуық адам еңбек етеді. Алайда жыл сайын шамамен 1000 жұмыс орны ашылуда екен.  

– Бұрын темір жолда жұмысшы мамандықтары бойынша жұмысқа тұруда бәсекелестік жоғары еді. Қазір жастар техникалық және жұмысшы мамандықтарын аз таңдайды. Бұл білім беру жүйесінің ерекшелігіне байланысты деп санаймын, себебі жас мамандарды ынталандыру жағы кемшін түсіп тұр, – дейді ол.  

Айта кету керек, ҚТЖ осы ретте оқу орындарымен ынтымақтастығын арттырып, түлектердің компанияға жұмысқа тұруына көмектесіп отыр. 2024 жылы 15 жас маман жұмысқа орналастырылды. Алайда бұл аздық етеді. Алдағы уақытта компанияның жүзеге асыратын ауқымды жобалары бар. Оның ішінде 5 мың км жаңа теміржол салу жоспарланған. Бұл осы салаға жұмысшы мамандарды көптеп тартуды қажет етеді.  

 – ҚТЖ өте сенімді және әлеуметтік жауапкершілігі жоғары жұмыс беруші. Компанияда жұмысшыларға барлық еңбек және әлеуметтік жағдай жасалған. Жалақы мен әлеуметтік пакет жыл сайын өсіп отырады. Санитарлық-тұрмыстық жағдайды жақсартуға ерекше көңіл бөлінеді. Сол үшін арнайы бағдарлама жүзеге асырылады. Оның бюджеті де ұлғая түскен. Темір жол – бұл тек тасымалдаушы  сала емес, бұл тұрақтылық пен ұзақ мерзімді перспективаны қамтамасыз ететін, қарқынды дамушы сала. ҚТЖ-да тұтас бір еңбек әулеттері қызмет етеді, бұл компанияның елдегі жетекші жұмыс беруші ретіндегі жоғары мәртебесін айғақтайды, сондықтан жастарды теміржолға жұмыс істеуге шақырамыз, – дейді Ә.Амантаев.  

 

Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ