Өзбекстан жүрдек пойыздарды сатып алуды арттырды
Өзбекстан негізгі бағыттарды кеңейтіп, теміржол секторын жаңғырту арқылы күрделі аймақтардағы жүк және жолаушы тасымалын жақсартуды көздеп, жоғары жылдамдықтағы пойыздарды сатып алуды жандандыруда, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Өзбекстан теміржол инфрақұрылымын жаңғыртып, жаңа құрамдарды көбейтуде. Ел билігі Hyundai Rotem компаниясының сегіз пойызын сатып алуды жоспарлап отыр. Бұл пойыздар Ташкент — Терме — Ташкент — Әндіжан бағыттарына жіберіледі, өйткені бұл бағыттар күрделі таулы рельеф арқылы өтеді. Көлік министрі Илхом Махкамов мемлекеттік сатып алу бағдарламасы президенттің мақұлдауын алғанын атап өтті.
Ел Камчик және Дарбанд асуларында қиындықтарға тап келуде, өйткені бұл бөліктер маңызды өңірлерді қосып, технологиялық шешімдерді қажет етеді. Махкамов жоғары жылдамдықтағы пойыздар тік бұрышты көтерілістері бар бағыттардағы тасымалды сенімді етуге көмектесетінін айтты. Сондықтан билік құрам паркін жаңартуды тасымал жүйесін ұзақ мерзімді дамытудағы негізгі элемент деп есептейді.
Өзбекстан тек сегіз құрам сатып алумен шектелмей, 2026 жылы тағы алты Hyundai Rotem пойызын алуды жоспарлап отыр. Оларды Ташкент — Үргенші — Хиуа бағытына қатынайды, себебі бұл дәліз қарқынды дамып, жолаушылар ағынын артқан. Сол себепті құрамды жаңарту қызмет көрсету сапасын арттырудың негізі болып отыр.
Сонымен қатар мемлекет Ташкент — Самарқанд жоғары жылдамдықтағы теміржол магистралі жобасын алға жылжытуды жалғастыруда, себебі K-Rail One Team консорциумы экономикалық негіздеме дайындаумен айналысып жатыр. Бұл жол бағытында пойыздар сағатына 300 км жылдамдықпен жүруі жоспарланған және Korea Eximbank қолдауымен қаржыландырылуда. Дайындық 2025 жылдың соңына дейін аяқталуы мүмкін, және жоба өңірде технологиялық серпіліс болуға лайық.
Сол уақытта мемлекет 2030 жылға дейін қозғалмалы құрамды жаңарту бағдарламасын жасап, оған жолаушылар вагондарын шығару, жүк платформаларын көптеп өндіру және электровоздарды күрделі жөндеу кіреді. Жоспарға Қытайда өндірілген электр пойыздарын және локомотивтерді сатып алу да енгізілген. Бұл қадамдар тасымал жүйесінің ұзақ мерзімді дамуының негізін нығайтады.
«Өзбекистон темир йуллари» компаниясының басшысы Зуфар Нарзуллаев зауыттар жылына 40 вагоннан 50 вагонға дейін шығаратынын хабарлады. Бұл шешім импортқа тәуелділікті азайтып, өндіріс құрылымын тұрақты етеді.
Қорытындылай келе, Өзбекстан бір уақытта инфрақұрылымды дамытып, заманауи қозғалмалы құрамды кеңейтіп, өңірлер арасындағы транспорттық байланысты нығайтуда.