Жүк тасымалының тиімділігін арттыру нәтижесі

Жүк тасымалы
29.07.2022, 10:11
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Негізгі табыс көзін жүк тасымалы құрайтын теміржол көлігінде сауатты менеджмент үлкен рөл атқарады. «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС биыл локомотив жұмысының өнімділігін және жүк тасымалының тиімділігін арттыру бағытында бірқатар оңды шаралар қабылдаған болатын. Нәтижесі қандай?

Айталық, жүк тасымалы тиімділігін арттыру бағытында жалпы жүк тиелімінің 70% қамтитын ірі клиенттермен жұмыс жүргізіліп, оның барысында туындаған мәселені өтініш жасау – қарау – әрекет ету принципі бойынша 3 күн ішінде шешу қарастырылған. Нәтижесінде, шұғыл мәселелердің шешімі жүйеленіп, клиенттер тарапынан талап-шағым айтарлықтай азайған.

Екінші бір шара, көрші жолдардың жүктерді нақты қабылдауына байланысты тасымалдарды нақты жоспарлауға бағытталған. Соның арқасында, өткен жылға қарағанда қозғалыстан қалып қойған пойыздардың бос тұру уақытын 47%-ға немесе 40 млн вагон-сағатқа азайтуға қол жеткізілген. Бұл өз кезегінде, вагонның орташа тәуліктік өнімділігінің көрсеткішін 6,1%-ға арттыруға мүмкіндік беріп отыр.

Локомотив өнімділігін арттыру да жүк тасымалын ұйымдастырушы кәсіпорын үшін күн тәртібіндегі маңызды мәселе. Бұл бағытта бірінші болып ауырсалмақты пойыздар санын өткен жылға қарағанда 20% немесе 9 мың пойызға арттыру қолға алынған. Атап өтерлігі, бұл шара нормадан тыс 41 млн тоннадан артық жүкті тасымалдауға мүмкіндік беріпті.

Келесі қабылданған шара – жылу тартқышпен жүретін 330 пойызды электр тартымы бағдарларына қайта бағыттау. Бұл тәулігіне орта есеппен 6,2 бірлік локомотивті үнемдеуге, локомотивтердің жеке жүрісін 235,9 мың километрге азайтуға және орташа өзіндік құнды 28%-ға төмендетуге мүмкіндік берген. Өйткені, электр тартқыштың өзіндік құны жылу тартымына қарағанда 2,3 есе төмен.

Сонымен қатар локомотивтер мен локомотив бригадаларының қызмет көрсету иіндерін ұзарту есебінен де локомотивтерді үнемдеуге қол жеткізілген. Биылғы жылдың алты айында өткен жылға қарағанда локомотивтердің тіркеу станцияларында тұрып қалуының 6,6%-ға, айналым станцияларында 2,6%-ға және бригадаларды ауыстыру станцияларында 3,2%-ға төмендеуі де тартымдық қызмет көрсетуші техниканың өнімділігін арттыра түскен. Қорыта айтқанда, тасымал тиімділігін арттыру бағытында қабылданған шаралар өз нәтижесін беруде.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет