Араб әмірліктеріне астық экспортталды


Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші
Алғаш рет Маңғыстау теміржолы арқылы Түркіменстанмен шекаралас Болашақ станциясынан Біріккен Араб Әмірліктеріне қазақстандық астық экспортталды.
Еуразия құрлығы мен Таяу Шығыс арасындағы логистикалық қарым-қатынасты дамытудың кезекті кезеңі ретінде жолға қойылған бұл бағдардың алғашқы легімен Болашаққа 34 вагон бидай келген. Станция басшылығының айтуынша, жүк тиелген вагондар түбектің шекарадағы станциясына 17 мамыр күні түскі уақытта жеткен. Станцияда бірнеше сағаттық тиісті жұмыстар атқарылғаннан кейін көп ұзамай, сол күні сағат 19:50 уақытында Түрікменстанға қарай тапсырылған.
«Қостанай облысынан тиеліп, Біріккен Араб Әмірліктеріне қарай жолға шыққан бұл пойыздың құрамында отыздан астам вагон, екі мың тоннаға жуық бидай болды. Қазақстандық бидай партиясы Джебель-Али портына бағытталып отыр. Бұл бағдардағы жүк еліміздің сыртқы сауда айналымын жақсартып қана қоймай, біздің теміржолдың көкжиегін кеңейтіп, жаңа мүмкіндіктер ашқалы отыр. Алдағы уақытта осы бағытта тағы да жүк ағыны болса, оған тек қуанамыз. Күтіп алып, діттеген жеріне кешіктірмей жөнелтуге дайынбыз. Бұл жүк негізі 12 мамырда шыққан болатын, араға бес күн салып Болашаққа келіп жетті және сол күні Түрікменстанның Серхетяка станциясына жөнелтілді. Одан әрі қарай Иранның Акяйла станциясына барады, Бендер-Аббас портында ауыстырылып тиеліп, теңіз жолымен кетеді, – дейді Маңғыстау жүк тасымалы бөлімшесінің логистика бөлімі басшысы Айбек Өтеков.
Осы бағдар арқылы астық экспорты жалғасар болса, түбектің көрсеткіштері бұдан да арта түсері сөзсіз. Биылғы жыл басынан бергі қол жеткізген жетістіктер – соның дәлелі. Мәселен, осы жылғы төрт айдағы көрсеткіштерге тоқталсақ, бөлімшедегі жалпы жүк айналымы 113 пайызға орындалған. Ол өткен жылғы есепті мерзіммен салыстырғанда әлдеқайда жоғары. Соның ішінде жүк тиеу 109 пайызды көрсетіп отыр. Жоспар 677 мың тонна болса, іс жүзінде межеден біраз артып, түбек теміржолынан 772,8 мың тонна жүк тиелген. Орташа тәуліктік жоспардағы 307 вагоннан жүк түсірудің орнына бұл көрсеткіш 316 вагонды құраған. Құрылыс жүктерін тиеу де артығымен орындалып, 119,6 пайыздан асып жығылған.