Тозған техника қашан жаңарады?

Инфрақұрылым
14.04.2023, 10:54
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Шалқар жол дистанциясы Ақтөбе, Қызылорда, Бейнеу бағыттарына қызмет көрсетеді. Қозғалыс қауіпсіздігін толықтай қамтамасыз етуге қол жеткізіп, жол күтімін жоғары деңгейде ұстап отырған жолшылар әлі күнге осыдан жарты ғасыр бұрынғы ескі техниканы жамап-жасқап пайдалануда.

Дистанциядағы ең жаңа деген техниканың өзі 10 жыл бұрын алынған. Мекеменің өндірістік телім басшысы Қайрат Төлешов жолшылардың жаңа техникаға деген зәрулігін жасырмады. «Техниканың жаңарғанын қалаймыз. Қазір жұмыс адам күшімен емес, техника күшімен өнеді» дейді телім бастығы.  

Айтуынша, жол жөндеу жұмыстары жоспарға сай жүріп жатыр. 2022 жылы 50 км темір жолдың ескірген төселімі жаңартылған. Ақкеспе – Қарашоқат аралығында шпал алмастыру жұмыстары жүргізіліп, 12,8 км жолда 25 109 дана жаңа темірбетон шпалдар төселген. Жалпы аумағы 591,7 шақырым жолды қамтитын Шалқар дистанциясы аумағының тек Жем – Шалқар телімінде ғана 5 км жолда ғана ағаш шпал жатыр, басқасы түгел темірбетонға алмастырылыпты. Тоғыс станциясының үшінші жөнелту жолында рельстер ауыстырылып, бесінші жолдың төселімі жаңартылған.  

Телім басшысының айтуынша, дистанция аумағында биыл күрделі жөндеу жұмыстары жүрмейді. Дегенмен, кешенді күтіп ұстау жұмыстары жоспар бойынша атқарыла бермек. 66 км темір жолдың төселімі жаңартылып, 30 шақырымдай жол бойына малға қоршау салынады.  

«Шалқар – Сексеуіл, Шалқар – Сағыр аралығындағы 514,8 км жолда қоршау бар. Әлі қоршалмаған жер көп. 304,9 км жолға қоршау керек. Қоршауды жоспарға сәйкес, бөлінген материалға байланысты өз күшімізбен саламыз», – дейді Қайрат Төлешов.  

Теміржол телімдерін сауықтыратын арнайы техникалар орташа және күрделі жөндеу жұмыстарының тиімділігін едәуір арттыруда. Мәселен, «РМ» техникасы жол жөндеу жұмысын бастауға негіз салып, жол асты шағыл тастарын тазалап, қайта төсесе, «МФС» машиналары ластанған тастарды шығарып тастайды. Ал «Дуомат» техникасы төселген жолдың астына қиыршық тасты өлшемге сай етіп салып, белгілі салмақпен көтермелей ұрып нығыздайды және рельс үстінен өтетін ауыр салмақтың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Жол машиналарының кестеге сай осындай жұмыстары нәтижесінде барлық бағыттағы пойыздар жылдамдығы жоғары. Ал күнделікті күтім – жолшылар еншісіндегі шаруа.  

Дистанцияда 42 жыл еңбек ететін жол шебері Кәрімұрат Қуандықұлы көп техниканың ескіргенін, соңғы рет 2014 жылы МПТ-6 алынғанын айтады. «Дегенмен, ескіні жамап-жасқап пайдаланып жатырмыз, дегенмен тозған техника қашан жаңарады деген сауал бәрімізді толғандырады», – дейді жол шебері.

 

Әлемде
02.04.2025
Өзбекстанда жаңа жолаушылар вагондары таныстырылды
Қауіпсіздік
02.04.2025
Шымкентте жасөспірімдер пойыз вагонына жармаспақ болды
Жаңалықтар
02.04.2025
ҚТЖ-да Словения компанияларымен кездесу өтті
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды