Тозған техника қашан жаңарады?

Инфрақұрылым
14.04.2023, 10:54
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Шалқар жол дистанциясы Ақтөбе, Қызылорда, Бейнеу бағыттарына қызмет көрсетеді. Қозғалыс қауіпсіздігін толықтай қамтамасыз етуге қол жеткізіп, жол күтімін жоғары деңгейде ұстап отырған жолшылар әлі күнге осыдан жарты ғасыр бұрынғы ескі техниканы жамап-жасқап пайдалануда.

Дистанциядағы ең жаңа деген техниканың өзі 10 жыл бұрын алынған. Мекеменің өндірістік телім басшысы Қайрат Төлешов жолшылардың жаңа техникаға деген зәрулігін жасырмады. «Техниканың жаңарғанын қалаймыз. Қазір жұмыс адам күшімен емес, техника күшімен өнеді» дейді телім бастығы.  

Айтуынша, жол жөндеу жұмыстары жоспарға сай жүріп жатыр. 2022 жылы 50 км темір жолдың ескірген төселімі жаңартылған. Ақкеспе – Қарашоқат аралығында шпал алмастыру жұмыстары жүргізіліп, 12,8 км жолда 25 109 дана жаңа темірбетон шпалдар төселген. Жалпы аумағы 591,7 шақырым жолды қамтитын Шалқар дистанциясы аумағының тек Жем – Шалқар телімінде ғана 5 км жолда ғана ағаш шпал жатыр, басқасы түгел темірбетонға алмастырылыпты. Тоғыс станциясының үшінші жөнелту жолында рельстер ауыстырылып, бесінші жолдың төселімі жаңартылған.  

Телім басшысының айтуынша, дистанция аумағында биыл күрделі жөндеу жұмыстары жүрмейді. Дегенмен, кешенді күтіп ұстау жұмыстары жоспар бойынша атқарыла бермек. 66 км темір жолдың төселімі жаңартылып, 30 шақырымдай жол бойына малға қоршау салынады.  

«Шалқар – Сексеуіл, Шалқар – Сағыр аралығындағы 514,8 км жолда қоршау бар. Әлі қоршалмаған жер көп. 304,9 км жолға қоршау керек. Қоршауды жоспарға сәйкес, бөлінген материалға байланысты өз күшімізбен саламыз», – дейді Қайрат Төлешов.  

Теміржол телімдерін сауықтыратын арнайы техникалар орташа және күрделі жөндеу жұмыстарының тиімділігін едәуір арттыруда. Мәселен, «РМ» техникасы жол жөндеу жұмысын бастауға негіз салып, жол асты шағыл тастарын тазалап, қайта төсесе, «МФС» машиналары ластанған тастарды шығарып тастайды. Ал «Дуомат» техникасы төселген жолдың астына қиыршық тасты өлшемге сай етіп салып, белгілі салмақпен көтермелей ұрып нығыздайды және рельс үстінен өтетін ауыр салмақтың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Жол машиналарының кестеге сай осындай жұмыстары нәтижесінде барлық бағыттағы пойыздар жылдамдығы жоғары. Ал күнделікті күтім – жолшылар еншісіндегі шаруа.  

Дистанцияда 42 жыл еңбек ететін жол шебері Кәрімұрат Қуандықұлы көп техниканың ескіргенін, соңғы рет 2014 жылы МПТ-6 алынғанын айтады. «Дегенмен, ескіні жамап-жасқап пайдаланып жатырмыз, дегенмен тозған техника қашан жаңарады деген сауал бәрімізді толғандырады», – дейді жол шебері.

 

Жаңалықтар
04.07.2025
ҚТЖ жол жөндеу техникасын жаңартуда
Жүк тасымалы
04.07.2025
Жаңа маусымға – жаңа вагондармен
Аймақтар
04.07.2025
Депутаттар контейнерлік аэрохаб жұмысымен танысты
Аймақтар
04.07.2025
Абай әлеміне саяхат
Цифрландыру
04.07.2025
Цифрлық технология: Зияткерлік білім сайысы
Аймақтар
04.07.2025
Құлсары дистанциясында жол жөндеу қарқын алды
Аймақтар
04.07.2025
Болашақ станциясы арқылы Түрікменстанмен жүк алмасу тұрақты жалғасуда
Жаңалықтар
04.07.2025
Қазақ-моңғол қатынасы сөз болды
Жаңалықтар / Мұрағат
04.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №51 04 шілде 2025 жыл
Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді