Еңбек қорғауда елеулі ілгерілеу бар

Сұхбат
20.02.2024, 10:50
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

«ҚТЖ» ҰК» АҚ – Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінде былтыр қандай ауқымды жобалар жүзеге асырылды? Биыл нендей жаңалықтар күтіп тұр? Осы және тағы басқа сұрақтарға бөлімше директоры Сұлтан Буромбаев кеңірек тоқталады.

– Сұлтан Адамбайұлы, жол бойындағы шалғай станцияларға модульдік үйлер, жол дистанцияларына жылыту пункттері көптеп орнатылып жатқанын көрдік. Теміржолшылардың еңбегін қорғаудың бұл да бір тиімді тәсілі секілді.  

– Жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету – қиын да жауапты міндет. Ал оны іске асыратын теміржолшылардың жағдайын жасау – ұлттық компания үшін жауапты міндет. Және жыл сайын жол бойындағы жұмысшылардың еңбек жағдайы жақсарып келе жатқанын айтуға тиіспіз. Соның ішінде біздің Жамбыл өңірі бойынша еңбек қорғауда елеулі ілгерілеу бар. Біз биыл Сарышаған белгі беру және байланыс дистанциясына тағы 6 модульдік үй алып береміз. Бәрі шалғай станцияларға орнатылады. Бүгінге дейін алтауын алғанбыз. Ал жол дистанцияларына 70 жылыту пунктін қойдық. Бұл жерде пункт пен модульдік үйді шатастырмау керек. Телім бойында жүрген жолшылар жұмыс кезінде қыста жылынып, жазда ыстықтан саялап, тамағын ішіп, бір сәтке демалуы үшін жасалған пункттердің көлемі шағын болады. Модульдік үй – тәулік бойы кезекшілік атқаратын станцияларға, басқа жақтан қатынап жұмыс істейтін жұмысшылар қона жатуға арналған кәдімгі үй, жатақхана іспетті. Сонымен қатар қаңтардан бастап Жамбыл магистральдық желі бөлімшесіне қарасты жол, электрмен жабдықтау, белгі беру және байланыс дистанциялары мен станцияларға жол талғамайтын, арнайы бригадалар үшін жасақталған 30-ға жуық жаңа автокөліктер берілуде. Осының бәрі қарапайым теміржолшылардың еңбек жағдайын жақсартуға бағытталған шаралар.  

– Қауіпсіз қозғалыс үшін ең бастысы жол сапасы ғой. Аймақта магистральдық желінің жай-күйі қалай?

– Жамбыл магистральдық желі бөлімшесіне қарасты теміржол учаскелерінде жол сапасы жаман емес, балдық көрсеткішіміз де жақсы. Былтыр Ақадыр машиналандырылған жол дистанциясының күшімен жоспардағы 12,853 шақырым жолды күрделі жөндеуден өткіздік. СКЛ-30 бекітпесі бар теміржол шпалдары төселді. Қаратау-Жаңатас учаскесінде қарқынды-орташа жөндеу жүргізілді. Ауыр типті машиналар кешенінің көмегімен бірқатар жұмыстар атқарылды. Мысалы ДУАМАТ кешенімен жол табанын сауықтыру жоспары 87 пайызға орындалды. РМ-80 машинасымен межеленген 72 шақырымның 67 пайызын, «ПРБ»машинасымен – 40, «Унимат» машинасымен – 173, «ПРСМ» – 126, «Desec» бағыттамалық бұрмасын төсеу жоспары – 113, «ВПРС» машинасымен 73 пайыз жұмыс атқарылды. «Жейсмар» техникасымен 8894 шпал ауыстырылып, «КЖТ» машинасымен 27 765 шұңқыр қазылды. Сондай-ақ 69 жиынтық бағыттамалық бұрма жаңартылды.  

– Пойыздардың мал басу оқиғалары – барлық жол дистанциялары үшін үлкен проблемаға айналып отыр. Мұндай келеңсіздіктердің алдын алу үшін қандай жұмыстар жүргізілуде?

– Рас, мал басу оқиғалары азаймай тұр. Бұдан келер шығын екіжақты. Мал иелері де, ҚТЖ компаниясы да залал көруде. Былтыр бір 130 шақырым теміржол бойына мал өтпейтін қоршауларын орнатуды жоспарлағанбыз. Оның ішінде 30 шақырымнан: ПЧ-47 Шоқпар, ПЧ-48 Сарышаған, ПЧ-50 Шу, 20 шақырымнан: ПЧ51 Жамбыл, ПЧ-52 Түлкібас жол дистанцияларында қоршаулар орнатылды. Жалпы ұзындығы 120 шақырымды құрады. Сонымен қатар 130 шақырым теміржол бойына шұңқырлар қазып, темір сымдар тартылған бағаналар орнату жұмыстары жүргізілді. Ал 82 шақырымда бұрынғы мал қоршаулары жөнделді. Сонымен қатар Желілік полиция бөлімдерімен бірлесіп тұрғындар арасында түсіндіру жұмыстары мен рейдтер тұрақты ұйымдастырылады.  

 

Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді