Атырау машинистері отын үндемдеу тәсілдерін үйренуге кірісті

Жаңалықтар
21.06.2022, 18:20
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау локомотив пайдалану депосының локомотивтері жаз маусымында толыққанды жұмысқа кірісті. Депо паркіндегі көктемгі тексеруден өткен барлық 22 тепловоз магистралдық және маневрлік қозғалыс түрлеріне қызмет көрсетуде.

Мамыр айында депо бойынша тасымал жұмысы 867,767 млн.тонно-км бруттоны құрап, жоспар 1,43 пайызға артығымен орындалды. 

Әрине, тепловоздар тоқтаусыз жүріп тұрса жұмыс көлемі де артып, жүк айналымы жақсарады. Бірақ локомотивтердің жөндеуге тұру жиілеп кететін кездері аз емес. Мысалы, өткен мамыр айында жоспардан тыс жөндеуге 9 тепловоз кірсе, 5 айда ол 66 бірлікке жеткен. Депоның инженер-технологы Айдар Қонарбаевтың айтуынша, ол көбіне сапасыз жөндеуден болатын құбылыс. Бес айда бір тепловоз 5-6 рет жөндеуге кірген. Әрбір тепловоз 48 сағат жұмыс істегеннен кейін техникалық қызметке кіруі керек болса, сервис орталығы мамандары оны белгіленген уақытта жұмыс көлемін бітіріп, тепловозды жолға шығаруды қолға алуы тиіс. Бірақ кейде ол ұзақ кідіріп қалады. Қосалқы бөлшектер жеткіліксіздігіне қоса салғырттық та бар. 

Локомотив бригадаларының жұмысындағы көрсеткіштердің бірі - жанармай шығыны. 5 айда ол 96,1%-ға, мамыр айы бойынша 113,6%-ға орындалған. Жанармай шығыны артқан. Оның бірнеше себептері бар, біріншіден жоспар артығымен орындалғасын дизель шығыны да артады, екіншіден пойыздың салмағы да әсер етеді. Учаскелік жылдамдық, локомотивтің қызып тұруы, тіпті қатты жел екпінінің де әсері болады. Міне, осындай факторлар отын шығынын арттырған. Одан бөлек өндірістен тыс шығындар бар, шұғыл тежеу, түсіру-мінгізу, өтуге не кіруге тиым салынатын белгілер, жоспардан тыс ескертулер т.т. 

Сонымен қатар, өткен 5 айда 121 машинист 119,350 тонна дизель отынын үнемдесе, 50 машинист 30 тонна артық шығын жұмсаған. «Соған орай бірнеше отырыс өтіп, онда 4 машинистке сөгіс, 65-не ескерту жарияланды. Артық отын жаққандармен 14 рет сапарға шығып, отынды тиімді пайдалану бойынша әдістер үйретілді. Ал отын үнемдегендерге сыйақы берілді» дейді депо инженері. 

Биылғы жылдың 5 айының қорытындысы бойынша депода жазатайым зақымдану жағдайы кездеспеген. Аталған мерзім ішінде еңбек жағдайын жақсартуға бөлінген қаражат толықтай игерілген. Қорғаныш құралдарын сынау, локомотивтерде жарық беру плафондарын қондыру және алмастыру, желдеткіштерді жөндеу, ғимаратқа ағымдағы жөндеу жүргізу жұмыстары өз деңгейінде жүргізілген. Ай сайын «Еңбек қорғау» күні өткізіліп, кестеге сәйкес локомотив бригадалары, жүргізушілермен техникалық сабақтар өтіп тұрады. Жұмысшылар арнаулы киіммен 100 пайыз қамтылса, жұмысшы-қызметкерлерге электр қауіпсіздігі жөнінде аттестация өткізіліп, локомотивтер мен цехтар медициналық құрал-жабдықтармен жеткілікті мөлшерде жабдықталған. 

Басшылар мен машинист нұсқаушылар еңбек қорғау жұмысына қатысу нормативтерін орындау мақсатында бекітілген кестеге сай Атырау-Ганюшкино-Ақсарай, Атырау-Мақат-Құлсары учаскелеріне апта сайын шығып, локомотивтердегі еңбек қауіпсіздігі жағдайын, локомотив бригадаларының еңбекке қабілеттілігін тексеріп отырады. Ауысымға шығар алдында және одан кейін машинистердің денсаулығын, қан қысымын, т.б. тексеріп отыратын, ауырып қалған адамдарға алғашқы медициналық көмек көрсететін арнайы бөлмеде медицина қызметкерлері жұмыс істейді. 

Атырау, Құлсары, Ганюшкино, Мақат, Сағыз станцияларында локомотив бригадаларының тынығу орындары күрделі жөндеуден өткізіп, ауа баптағыш, кір жуғыш машинамен жабдықталған. 

Атырау мен Сағыз демалыс үйлерінде локомотив бригадалары үшін ыстық тамақ беріледі, басқаларында тоңазытқыш, қысқа толқынды пеш бар. Жуынатын ыстық-суық су бар. Бөлмелерде жайлы төсек, теледидар қойылған. Қысқасы, тынығуға барлық жағдай жасалған.

Инфрақұрылым
09.12.2025
Президент тапсырмасы бойынша ҚТЖ 4 мың шақырымнан астам темір жолды жөндеді
Жүк тасымалы
09.12.2025
2025 жылдың 10 айында теміржол көлігімен 380 млн тоннадан астам жүк тасымалданды — Көлік министрлігі
Жүк тасымалы
09.12.2025
Қытайға теміржол экспорты 11%-ға өсті
Сұхбат
09.12.2025
Астық экспорты және вагон кептелісі: негізгі себептер мен шешімдер
Қауіпсіздік
09.12.2025
Дайындықтарын шыңдады
Станция тынысы
09.12.2025
Жосалы станциясы жылды табысты қорытындылады
ҚТЖ келбеті
09.12.2025
Маңғыстаулық жас маман Қуандық Боқаев жастар сыйлығының лауреаты атанды
Жолаушылар тасымалы
09.12.2025
ҚТЖ жаңа жылдық мереке кезінде қосымша пойыздар шығарады
Аймақтар
09.12.2025
Аға буынның айтары бар
Жаңалықтар / Мұрағат
09.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №102 09 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
08.12.2025
Елордалық 1200 астам оқушы мен студент Теміржол көлігі мұражайында болды
Аймақтар
08.12.2025
Болашақ теміржол энергетиктері Семей дистанциясының жұмысымен танысты
Қауіпсіздік
08.12.2025
Екі апталық дәріс өтті
Қауіпсіздік
08.12.2025
Пойыз қозғалысы қауіпсіздігі: 12 команда үздік жобаларын ұсынды
Жолаушылар тасымалы
08.12.2025
ҚТЖ жаңа плацкарт вагондарының алғашқы бейнелерін жариялады
Жаңалықтар
08.12.2025
ҚТЖ мен Өзбекстан темір жолдарының кооперациясы екі елдің көлік мүмкіндігін кеңейтеді
Жаңалықтар
08.12.2025
ҚТЖ мен Астана әкімдігі елорданың көлік жүйесін дамыту стратегиясын талқылады
Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды