Жауапты жұмыста – жанашыр жандар

Жаңалықтар
30.06.2017, 14:51
Бағдаршамның уақытылы жануы, бағыттағыш бұрмалардың кестеге сай ашылып-жабылуы, пойыздардың жүруі мен тоқтауы үшін қызмет ететін сызбаларды реттейтін релелік блоктар жүрек соғысы немесе сағат сынды ақаусыз жұмыс істеуі тиіс.  Арыс белгі беру және байланыс дистанциясының Бақылап, өлшеу қосынындағы (КИП) жөндеу технологиялық цех бөлімінде аталған құрылғылар күтімін жасап, жөндейтін негізінен әйелдер. Бір ауысымда он беске жуық қыз-келіншек отырып күн сайын 50-60 релелік блок құрылғысының ақауын қалпына келтіреді. Байланыс дистанциясының «миы» саналатын КИП орталығындағы нәзік жанды механиктердің  алды 40 жылға жуық еңбек етіп зейнетке шықса, кейін келгендерінің 10-15 жылдық тәжірибесі бар.   Аталған цехта Арыс – Сарыағаш, Арыс – Түркістан арасы мен Арыс станциясы бойынша бұзылған барлық релелік блоктар сауықтырылады.  Яғни,  күйіп кеткені анықталған соң, оны мұқият ашып көріп, қалпына келтіру керек.  Механик әйелдер өздеріне бекітілген блоктарды жөндеген соң, екі рет тексереді, ал  үшінші рет аға электр-механиктің сүзгісінен өтеді. Ол құрылғының  толық жөнделгеніне көзі жеткен соң, пломбасын салып, этикеткасына қолын қояды. Солай «емделген» құрылғы қауіпсіздікті сақтауға сақадай сай  өндіріске жол тартады. Цех мамандарының айтуынша, қазір жөндеп отырған релелік құрылғының дені ескіргендіктен, қажетті бөлшектер келмейді. Көпшілігі 1971-1972, тіпті 1969 жылдары шығарылған.  Мерзім бойынша 30 жыл қолданысты болу керек болса да, бүгін 50 жылға дейін жуық қауіпсіздікке қызмет етуде. Арасында істен шыққан құрылғының өзін пайдаға жаратып,  ішіндегі бөлшектерін алып, бір-біріне салып біріктіреді екен. Көнелерінің артықшылығы сол, оған 220 кВ тоқ берілетіндіктен  әйелдер ішін жанар-жағармаймен  тазалайды.  Болашақта барлығы түйіспесіз релелік блоктарға яғни, бес жылда бір рет жаңартуды талап ететін МПЦ жүйесіне ауысуы мүмкін.  Әзірге жыл сайын 24 механик пен 2 монтер екі мыңға жуық релелік блокты қалпына келтіріп тұрады. 

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

Жаңалықтар
11.07.2025
ҚТЖ басшылығы туризмді дамыту мәселелері бойынша көшпелі кеңес өткізді
Жолаушылар тасымалы
11.07.2025
ҚТЖ Астана – Бурабай бағдары бойынша «Burabay Express» жаңа электрпойызын іске қосты
ҚТЖ келбеті
11.07.2025
Мақаттың мақтанышы
Әлеумет
11.07.2025
Астанада кәсіподақтың VI есептік сайлау конференциясы өтті
Жаңалықтар
11.07.2025
Теміржол жөндеуде заманауи техника қолданылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
11.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №52 11 шілде 2025 жыл
Жаңалықтар
10.07.2025
ҚТЖ: Қытайдағы негізгі серіктестермен бірқатар уағдаластықтарға қол жеткізілді
Спорт
10.07.2025
Щучинск қаласындағы республикалық спартакиадаға 250 теміржолшы қатысуда
Жаңалықтар
10.07.2025
KTZ Express ЕО елдеріне экспорттық мультимодальды тасымалды ұйымдастырды
Жаңалықтар
10.07.2025
Транскаспий дәлізі: Қазақстанның көлік және цифрлық инфрақұрылымдағы жаңа бағыты
Жолаушылар тасымалы
10.07.2025
Жолаушы мен жолсерік қуанышы (Видео)
Аймақтар
09.07.2025
Арыстағы біліктілік сайысы: вагон қараушылар шеберлігін сынады
Жаңалықтар
09.07.2025
«ИННОПРОМ–2025» халықаралық көрмесінде ЗИКСТО-ның болашағы талқыланды
Жолаушылар тасымалы
09.07.2025
ҚТЖ «Jibek Joly 5.0» туристік пойызының жаңа маусымын іске қосады
Жаңалықтар
09.07.2025
Кірме жолдардағы қозғалыс қауіпсіздігіне бақылау күшейтілді
Жаңалықтар
09.07.2025
ҚТЖ мен Қытай темір жолдары стратегиялық ынтымақтастық туралы жаңа келісімге қол қойды
Қауіпсіздік
09.07.2025
Жамбыл өңірінде пойыз қозғалысы қауіпсіздігіне қатысты 8 заңбұзушылық анықталды
Әлемде
09.07.2025
Иран мен Ауғанстан Хаф – Герат теміржол жобасын тез арада аяқтауға ниетті
Жаңалықтар
08.07.2025
ҚТЖ басшылығы Бейжіңде өткен ХТЖО-ның XII конгресінде бірқатар стратегиялық кездесулер өткізді
Қауіпсіздік
08.07.2025
Қарағанды – Ағадыр бағытында машинист шұғыл тежегіш қолдануға мәжбүр болды