Техникалар талапқа сай

Қауіпсіздік
22.11.2022, 10:15
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс локомотив пайдалану депосының техникалары жоспарға сай, күзгі комиссиялық тексеруден сәтті өтті.

– Кәсіпорын басшылығының жұмысты жүйелі жүргізуінің нәтижесінде біз локомотивтер мен тепловоздарды түгел дерлік қысқы маусымда қолдануға жарамды етіп, май-суын ауыстырып алдық. Осылайша, көрсеткіш 84,5 процентті құрады. Бұл санды жалпы көрсеткішпен салыстырып қарағанда дерек 100 процентке тең. Ал орташа балдық көрсеткішпен қарағанда, ол 4,01-ді құрады, – дейді Арыс локомотив пайдалану депосының инженер-технологы Абылайхан Ерланұлы.  

Бүгінде Арыс локомотив пайдалану депосының қызмет көрсету аймағы шамамен 500 шақырымды құрайды. Оның 192 шақырымды құрайтын бір бағыты – «Арыс – Сарыағаш», ал 300 шақырымды шамалайтын екінші бағыты – «Арыс–Тараз» учаскесі деп аталады.  

Локомотив депосы негізінен жүк тасымалдау бағытындағы жылжымалы құрамдарға қызмет көрсетуде басымдыққа ие. Мәселен, депо паркіндегі 100 бірлік техниканың 4-еуі ғана жолаушылар тасымалымен айналысса, қалған локомотив пен тепловоздың барлығы жылжымалы құрамдарды Сарыағаш пен Тараз аралығында тасумен айналысады. Яғни, мұндай локомотивтер Ташкенттен келген жылжымалы құрамды Сарыағаштан Таразға және кері бағытта жеткізеді.  

Бүгінде мыңдаған тонна жүкті мыңқ етпей сүйрейтін алып техникалардың қыс мезгілінде тоқтаусыз жұмыс істеуі үшін оларды талапқа сай күтіп-баптау басты мәселе екені белгілі. Сондықтан да күзгі комиссиялық тексеріс – сала мамандары үшін үлкен жауапкершілік жүктейтін маңызды шара. Ал енді Арыс локомотив пайдалану депосына қарасты техникалардың жай-күйінен хабар беретін кестеге көз жүгіртсек, көрсеткіш төмендегідей екен.  

Тексерістен өткен ВЛ80С сериялы электровоздың 58,5 бірлігі (100%), ВЛ40М сериялыдан 2 бірлігі (100%), ТЭМ-2 сериялы тепловоздың 23 (100%) және ТЭ33А сериялыдан 1 бірлігі (100%) мамандар саралауынан өтіп, алдағы уақытта үздіксіз жұмыс істеуі үшін тиісті деңгейде рұқсат қағазы алынған.  

Ендігі жерде ары-бері ағылған жылжымалы құраммен мыңдаған тонна жүктің уақытынан кешіктірілмей тасымалдануын қамтамасыз етіп отырған арыстық теміржолшылар келешекте жоғары көрсеткіштерге қол жеткізіп, биік белестерді бағындырады деген сенім бар.

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті