Техникалар талапқа сай

Қауіпсіздік
22.11.2022, 10:15
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Арыс локомотив пайдалану депосының техникалары жоспарға сай, күзгі комиссиялық тексеруден сәтті өтті.

– Кәсіпорын басшылығының жұмысты жүйелі жүргізуінің нәтижесінде біз локомотивтер мен тепловоздарды түгел дерлік қысқы маусымда қолдануға жарамды етіп, май-суын ауыстырып алдық. Осылайша, көрсеткіш 84,5 процентті құрады. Бұл санды жалпы көрсеткішпен салыстырып қарағанда дерек 100 процентке тең. Ал орташа балдық көрсеткішпен қарағанда, ол 4,01-ді құрады, – дейді Арыс локомотив пайдалану депосының инженер-технологы Абылайхан Ерланұлы.  

Бүгінде Арыс локомотив пайдалану депосының қызмет көрсету аймағы шамамен 500 шақырымды құрайды. Оның 192 шақырымды құрайтын бір бағыты – «Арыс – Сарыағаш», ал 300 шақырымды шамалайтын екінші бағыты – «Арыс–Тараз» учаскесі деп аталады.  

Локомотив депосы негізінен жүк тасымалдау бағытындағы жылжымалы құрамдарға қызмет көрсетуде басымдыққа ие. Мәселен, депо паркіндегі 100 бірлік техниканың 4-еуі ғана жолаушылар тасымалымен айналысса, қалған локомотив пен тепловоздың барлығы жылжымалы құрамдарды Сарыағаш пен Тараз аралығында тасумен айналысады. Яғни, мұндай локомотивтер Ташкенттен келген жылжымалы құрамды Сарыағаштан Таразға және кері бағытта жеткізеді.  

Бүгінде мыңдаған тонна жүкті мыңқ етпей сүйрейтін алып техникалардың қыс мезгілінде тоқтаусыз жұмыс істеуі үшін оларды талапқа сай күтіп-баптау басты мәселе екені белгілі. Сондықтан да күзгі комиссиялық тексеріс – сала мамандары үшін үлкен жауапкершілік жүктейтін маңызды шара. Ал енді Арыс локомотив пайдалану депосына қарасты техникалардың жай-күйінен хабар беретін кестеге көз жүгіртсек, көрсеткіш төмендегідей екен.  

Тексерістен өткен ВЛ80С сериялы электровоздың 58,5 бірлігі (100%), ВЛ40М сериялыдан 2 бірлігі (100%), ТЭМ-2 сериялы тепловоздың 23 (100%) және ТЭ33А сериялыдан 1 бірлігі (100%) мамандар саралауынан өтіп, алдағы уақытта үздіксіз жұмыс істеуі үшін тиісті деңгейде рұқсат қағазы алынған.  

Ендігі жерде ары-бері ағылған жылжымалы құраммен мыңдаған тонна жүктің уақытынан кешіктірілмей тасымалдануын қамтамасыз етіп отырған арыстық теміржолшылар келешекте жоғары көрсеткіштерге қол жеткізіп, биік белестерді бағындырады деген сенім бар.

 

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі