Қауіпсіздікті арттыру – ортақ міндет

Қауіпсіздік
24.11.2023, 10:14
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

ҚТЖ-да теміржолдағы мүліктің қауіпсіздігі және сақталу деңгейін арттыру бойынша 2022-2024 жылдарға арналған Жол картасын жүзеге асыру бойынша дөңгелек үстел өтті.

Басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетовтің төрағалығымен өткен жиынға ҚР ІІМ көліктегі полиция департаментінің, ҚР бас көлік прокуратурасының, ҚР көлік министрлігі көлік комитетінің, «Қазақстанның теміржолдағы тармақ иелері қауымдастығы» ЗТБ және «KAZLOGISTICS» көлікшілері одағының өкілдері қатысты.

– Компанияның басым міндеттерінің бірі – қозғалыс қауіпсіздігі талаптарын сақтау, тасымалдау процесі кезінде адам өмірі мен денсаулығына зиян келтіретін тәуекелдерге бармау. Осы мақсаттарды орындау үшін 2022 жылы біз бен көлік полициясы аралығында Жол картасы әзірленген болатын. Содан бері бірлесе біраз жұмыс жүргізілді. Бейнекамера орнату, қоршау салу, бейнетіркегіштер қою сияқты цифрландыру шаралары да жүзеге асырылды, – деді Қ. Әлмағамбетов.  

Теміржолдағы қауіпсіздік мәселесі бойынша баяндама жасаған қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің бас менеджері Мұрат Мусин бірлескен жұмыстарға қарамастан келеңсіз оқиғалар әлі де бар екенін жеткізді.  

– Биыл 10 айда 58 адам басу оқиғасы болды, оның 36 жағдайы адам өлімімен аяқталса, 22 оқиғада түрлі деңгейдегі жарақаттар алған. Статистикаға сүйенсек, адам немесе мал басу көбіне перегондарда орын алады. Теміржолды белгіленбеген жерден кесіп өтуге әуес адамдардың әрекеті теміржолшыларға үлкен қиындық туғызуда. Мұндай оқиғалар психологиялық соққы алатын локомотив бригадасының жағдайына да теріс әсер етеді, – деді М. Мусин.  

Теміржол өткелдеріндегі жол-көлік оқиғалары да былтырғыға қарағанда азайған. Көбіне бұл жайттарға да автокөлік жүргізушілерінің өткелден өтерде жол жүру ережесін бұзуы себеп болады. Өткелде ереже бұзу оқиғалары көбіне Алматы, Қостанай, Атырау, Жамбыл жол бөлімшелерінде болған. Апатты жағдайлардың дені күзетілмейтін өткелдерде орын алады екен.  

Жыл басынан бері 584 рет мал басу оқиғасы тіркелген. Оның 245 жағдайы жолаушылар пойызымен болған. Локомотив бригадалары тарапынан 2 мың рет оқыс тежеу берілген. Бүгінгі таңда мал мен жанды басу және өткелдерде жол-көлік оқиғаларын азайту мақсатында профилактикалық жұмыстарға ерекше көңіл бөлінуде. Компания қазіргі таңда «Машинистің ескерту кітабын» автоматтандыру мүмкіндігін қарастыруда.  

Бұдан бөлек жеке тармақ иелері және өндірістік кәсіпорындардың кіреберіс жолдарында жылжымалы құрамның жолдан шығып кету оқиғалары да алаңдаушылық тудырады. Мұндай оқиғалар биыл 192 рет болып, былтырғыдан 9 оқиғаға көбейді. Соның салдарынан 321 вагон мен 46 локомотив бүлінген.  

– Кіреберіс жолдардағы жолдан шығып кету оқиғаларының 70 пайызына жеке тармақ иелеріне қарасты теміржол төсемдерінің сапасыздығы себеп болады. Қалған 30 пайыз жағдайда маневрлік жұмыстардың дұрыс жүргізілмеуі әсер еткен. Көбіне кіреберіс жолдарда вагондардың жолдан шығып кету оқиғалары Қостанай, Қарағанды жол бөлімшелерінде орын алады, – деді баяндамашы.  

Көліктегі полиция департаменті бастығының орынбасары Мадияр Айтуғанов теміржолдағы бейнебақылау жүйелерін жаңғырту мәселесінің маңыздылығына тоқталды. 3 жыл ішінде ҚТЖ 7515 камера қоюды жоспарлап отыр. «Локомотивтердің 15,7 пайызы ғана бейнебақылау жүйесімен қамтамасыз етілген. Қалған бөлігін де бейнекамерамен жабдықтау қажет» деген ол бұл бағыттағы жұмыстарды жеделдету керектігін жеткізді.  

Жиынға қатысқан локомотив, жолаушылар тасымалы бойынша ҚТЖ еншілес ұйымдары басшылары көліктегі полиция қызметкерлерінің сұрақтарына жауап беріп, өз жоспарымен, мәселелердің шешімімен бөлісті. Екі жаққа да ортақ мәселелердің шешімін табуға бағытталған ұсыныстар хаттамаға енгізіліп, алдағы уақытта Жол картасында көрсетіледі.  

 

Жаңалықтар
01.03.2024
«Қазтеміртранс» АҚ қызметкерлері 27 келіден астам батареяны кәдеге жарату үшін тапсырды
Жаңалықтар
01.03.2024
Қазақстандық дизельді-электр локомотивтері Моңғолияға жеткізіле бастады
Жаңалықтар
01.03.2024
«Бір белдеу – Бір жол» бастамасы шеңберінде транзитті ұлғайту бойынша стратегиялық уағдаластықтарға қол жеткізілді
Жаңалықтар
01.03.2024
Алдағы жазда Алакөл бағытындағы пойыздарда 270 мыңнан астам орын ұсынылады
Аймақтар
01.03.2024
Студенттер жүк тасымалы процесімен танысты
Аймақтар
01.03.2024
1 наурыз – Алғыс айту күні
Жаңалықтар / Мұрағат
01.03.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №20 01 наурыз 2024 жыл
Жаңалықтар
29.02.2024
ҚТЖ ынтымақтастық туралы үшжақты меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
29.02.2024
Таулы өңірде 900 метр жол жөнделді
Жаңалықтар
29.02.2024
«Жолаушылар тасымалы» АҚ уақыт белдеуінің өзгеруіне байланысты жолаушыларды мұқият болуды сұрайды
Аймақтар
29.02.2024
Қосалқы бөлшектер жетіспеушілігі шешілуде
Жаңалықтар
29.02.2024
Жамбылдық теміржолшыларға жаңа техника берілді
Аймақтар
29.02.2024
Шымкентте «100 жас есім» жобасы аясында модульдік оқу күндері өтті
Жаңалықтар
29.02.2024
Теміржолшылар бейінді жоғары оқу орындары мен колледж студенттеріне дәрістер сериясын өткізді
Қауіпсіздік
29.02.2024
Пойыздың тоқтату кранын жұлып алған екі жолаушыға айыппұл салынды
Жаңалықтар
28.02.2024
Мемлекет басшысы теміржол саласының ардагерлерімен кездесті
Цифрландыру
28.02.2024
Мемлекет басшысы «ҚТЖ» ҰК» акционерлік қоғамы мен Қытайдың Huawei компаниясы бірлесіп құрған жаңа Инновациялық орталықты ашты
Жаңалықтар
28.02.2024
Мемлекет басшысы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Инновациялық орталығына барды
Жаңалықтар
28.02.2024
«Денсаулық» медициналық пойызы сәуір айынан бастап жолға шығады
Жаңалықтар
28.02.2024
Бірыңғай уақыт белдеуі: жолаушылар пойыздарының қозғалыс кестесіне өзгерістер енгізу бойынша шаралар қолға алынды