Ауыр техникалар жұмысты жеңілдетуде

Аймақтар
05.07.2024, 11:12
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау теміржолының Шетпе станциясында жол бұрмасын ауыстыру жұмысына жолшылармен қатар жергілікті қалпына келтіру пойызы да тартылды. Станция басындағы №18 жол бұрмасын ауыстыру процесінде олардың ауыр техникасының көмегі көп болған.

Бұл – Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесіне қарасты №12 қалпына келтіру пойызының келісімшарт бойынша атқарған кезекті жұмыстарының бірі болатын. Мекеме биылғы алты айда келісімшарт бойынша 22 рет станциялардағы әртүрлі жұмыстарға қатысқан. Оның ішінде Маңғыстау жол дистанциясында бұрмаларды ауыстыру, ағаш шпалдар мен темірбетон шпалдарды түсіру, орындарын ауыстыру сияқты жұмыстар бар. Сондай-ақ Шетпе, Өзен, Қарақия станцияларында, №9, 11, 12, 13 бекеттерде темірбетонды шпалдар мен бұрмаларды ауыстыруға да қатысты. Маңғыстау электрмен жабдықтау дистанциясына келген техниканы түсіру, Шетпе станциясында темірбетонды тіректерін құлату қызметтерін де атқарған.  

– Жақында, 27 маусым күні Маңғыстау жол дистанциясы Шетпе станциясындағы №18 бұрманы ауыстырды. Біз де бұл жұмыстарға ауыр техникаларымызбен барып қатыстық. Биылғы 22 келісімшарттың екеуін электрмен жабдықтау дистанциясында, қалғанын жол дистанциясында атқардық. Шетпеге пойызымызбен бірге 12 адам барды. Ескі ағаш шпал мен бұрмаларды алып, жаңасын салдық.  

Бұл жұмыстар шамамен бес сағатқа созылды, кранды жұмысқа дайындау, құру, негізгі міндетті атқару, жол мамандарының жұмысы бәрі осындай уақытты алды. Алда енді Қарақия және Шетпе станцияларында да бұрмаларды ауыстыруға жоспар бар. Қыс келгенге дейін осындай 5-6 жерге барамыз деген ойдамыз. Жол дистанциясына рельстер, шпалдар келеді. Соларды түсіреміз. Оларды орналастырып болғаннан кейін ескі бұрманы алып тастап, жаңасын саламыз. Осындай жұмыстарға қатысып өзіміз табыс табамыз және жергілікті мекемелерге техникамен көмектесеміз, – дейді №12 қалпына келтіру пойызының бастығы Маралбек Нұрмағанбетов.  

Пойыз бастығының айтуынша, аталған пойыз өткен жылы қосалқы жұмыстарды атқару есебінен 8 миллиондай теңге табыс тапқан. Пойыздағы қызметкерлер саны штат бойынша толық, техникалары сапта. Биыл ЭДК-300 краны Қарағандыда күрделі жөндеуден өтсе, жұмысшыларға арналған кластық вагон қазір Арыс станциясында деполық жөндеуде көрінеді. Келесі жылы жеті вагонды жөндеу жоспарда бар екен.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті