Ауыр техникалар жұмысты жеңілдетуде

Аймақтар
05.07.2024, 11:12
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау теміржолының Шетпе станциясында жол бұрмасын ауыстыру жұмысына жолшылармен қатар жергілікті қалпына келтіру пойызы да тартылды. Станция басындағы №18 жол бұрмасын ауыстыру процесінде олардың ауыр техникасының көмегі көп болған.

Бұл – Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесіне қарасты №12 қалпына келтіру пойызының келісімшарт бойынша атқарған кезекті жұмыстарының бірі болатын. Мекеме биылғы алты айда келісімшарт бойынша 22 рет станциялардағы әртүрлі жұмыстарға қатысқан. Оның ішінде Маңғыстау жол дистанциясында бұрмаларды ауыстыру, ағаш шпалдар мен темірбетон шпалдарды түсіру, орындарын ауыстыру сияқты жұмыстар бар. Сондай-ақ Шетпе, Өзен, Қарақия станцияларында, №9, 11, 12, 13 бекеттерде темірбетонды шпалдар мен бұрмаларды ауыстыруға да қатысты. Маңғыстау электрмен жабдықтау дистанциясына келген техниканы түсіру, Шетпе станциясында темірбетонды тіректерін құлату қызметтерін де атқарған.  

– Жақында, 27 маусым күні Маңғыстау жол дистанциясы Шетпе станциясындағы №18 бұрманы ауыстырды. Біз де бұл жұмыстарға ауыр техникаларымызбен барып қатыстық. Биылғы 22 келісімшарттың екеуін электрмен жабдықтау дистанциясында, қалғанын жол дистанциясында атқардық. Шетпеге пойызымызбен бірге 12 адам барды. Ескі ағаш шпал мен бұрмаларды алып, жаңасын салдық.  

Бұл жұмыстар шамамен бес сағатқа созылды, кранды жұмысқа дайындау, құру, негізгі міндетті атқару, жол мамандарының жұмысы бәрі осындай уақытты алды. Алда енді Қарақия және Шетпе станцияларында да бұрмаларды ауыстыруға жоспар бар. Қыс келгенге дейін осындай 5-6 жерге барамыз деген ойдамыз. Жол дистанциясына рельстер, шпалдар келеді. Соларды түсіреміз. Оларды орналастырып болғаннан кейін ескі бұрманы алып тастап, жаңасын саламыз. Осындай жұмыстарға қатысып өзіміз табыс табамыз және жергілікті мекемелерге техникамен көмектесеміз, – дейді №12 қалпына келтіру пойызының бастығы Маралбек Нұрмағанбетов.  

Пойыз бастығының айтуынша, аталған пойыз өткен жылы қосалқы жұмыстарды атқару есебінен 8 миллиондай теңге табыс тапқан. Пойыздағы қызметкерлер саны штат бойынша толық, техникалары сапта. Биыл ЭДК-300 краны Қарағандыда күрделі жөндеуден өтсе, жұмысшыларға арналған кластық вагон қазір Арыс станциясында деполық жөндеуде көрінеді. Келесі жылы жеті вагонды жөндеу жоспарда бар екен.  

 

Жолаушылар тасымалы / Инфографика
16.12.2025
Осы жылы ҚТЖ пойыздарымен 12,2 млн жолаушы тасымалданды
Жаңалықтар
16.12.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Жаңалықтар
16.12.2025
«Қазтеміржолкәсіп» ҚБ төрағасы теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Сұхбат
16.12.2025
Сапа – қозғалыс қауіпсіздігінің басты факторы
Жүк тасымалы
16.12.2025
Семейде жүк айналымында өсім жоғары
Жаңалықтар
16.12.2025
Ақтаулық студент WorldSkills Kazakhstan 2025 чемпионатында үздік шықты
Жаңалықтар
16.12.2025
Жеке даму стратегиясынан дәріс
Жаңалықтар
16.12.2025
Үздік жобалар көрмесі: мүдде ортақ, жеңіс жалқы
Жаңалықтар
16.12.2025
Жаңа кезең көшбасшысы қандай болмақ?
Жаңалықтар
16.12.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
ҚТЖ келбеті
16.12.2025
Аралдың ару қызы
Жаңалықтар
16.12.2025
«Теміржол білгірлері»: білім һәм ақыл-ой жарысы
Спорт
16.12.2025
Жыл садақшысы – Жаңаөзенде
Спорт
16.12.2025
Тораптық жарыста топ жарды
Жолаушылар тасымалы
16.12.2025
Астанадан «Полярлық экспресс» пойызының алғашқы рейсіне 300-ден астам жолаушы аттанды
Жаңалықтар
16.12.2025
Жастар құрылтайы шымылдығын түрді
Жаңалықтар / Мұрағат
16.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №104-105 16 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
15.12.2025
Астанада ҚТЖ-ның XIV республикалық жастар форумы аяқталды
Әлемде
15.12.2025
Hyundai Rotem Өзбекстанға алғашқы жоғары жылдамдықты пойызын жөнелтті
Жолаушылар тасымалы
15.12.2025
Ақтөбе – Астрахан тас жолының жабылуына байланысты 100-ге жуық жолаушы ҚТЖ пойызымен жеткізілді