Ауыр техникалар жұмысты жеңілдетуде

Аймақтар
05.07.2024, 11:12
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау теміржолының Шетпе станциясында жол бұрмасын ауыстыру жұмысына жолшылармен қатар жергілікті қалпына келтіру пойызы да тартылды. Станция басындағы №18 жол бұрмасын ауыстыру процесінде олардың ауыр техникасының көмегі көп болған.

Бұл – Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесіне қарасты №12 қалпына келтіру пойызының келісімшарт бойынша атқарған кезекті жұмыстарының бірі болатын. Мекеме биылғы алты айда келісімшарт бойынша 22 рет станциялардағы әртүрлі жұмыстарға қатысқан. Оның ішінде Маңғыстау жол дистанциясында бұрмаларды ауыстыру, ағаш шпалдар мен темірбетон шпалдарды түсіру, орындарын ауыстыру сияқты жұмыстар бар. Сондай-ақ Шетпе, Өзен, Қарақия станцияларында, №9, 11, 12, 13 бекеттерде темірбетонды шпалдар мен бұрмаларды ауыстыруға да қатысты. Маңғыстау электрмен жабдықтау дистанциясына келген техниканы түсіру, Шетпе станциясында темірбетонды тіректерін құлату қызметтерін де атқарған.  

– Жақында, 27 маусым күні Маңғыстау жол дистанциясы Шетпе станциясындағы №18 бұрманы ауыстырды. Біз де бұл жұмыстарға ауыр техникаларымызбен барып қатыстық. Биылғы 22 келісімшарттың екеуін электрмен жабдықтау дистанциясында, қалғанын жол дистанциясында атқардық. Шетпеге пойызымызбен бірге 12 адам барды. Ескі ағаш шпал мен бұрмаларды алып, жаңасын салдық.  

Бұл жұмыстар шамамен бес сағатқа созылды, кранды жұмысқа дайындау, құру, негізгі міндетті атқару, жол мамандарының жұмысы бәрі осындай уақытты алды. Алда енді Қарақия және Шетпе станцияларында да бұрмаларды ауыстыруға жоспар бар. Қыс келгенге дейін осындай 5-6 жерге барамыз деген ойдамыз. Жол дистанциясына рельстер, шпалдар келеді. Соларды түсіреміз. Оларды орналастырып болғаннан кейін ескі бұрманы алып тастап, жаңасын саламыз. Осындай жұмыстарға қатысып өзіміз табыс табамыз және жергілікті мекемелерге техникамен көмектесеміз, – дейді №12 қалпына келтіру пойызының бастығы Маралбек Нұрмағанбетов.  

Пойыз бастығының айтуынша, аталған пойыз өткен жылы қосалқы жұмыстарды атқару есебінен 8 миллиондай теңге табыс тапқан. Пойыздағы қызметкерлер саны штат бойынша толық, техникалары сапта. Биыл ЭДК-300 краны Қарағандыда күрделі жөндеуден өтсе, жұмысшыларға арналған кластық вагон қазір Арыс станциясында деполық жөндеуде көрінеді. Келесі жылы жеті вагонды жөндеу жоспарда бар екен.  

 

Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.11.2024
Мәскеуде Қазақстан мен Ресей көлік министрлері кездесті
Жаңалықтар
19.11.2024
Ақмола теміржолшылары республикалық ІТ-семинардың жеңімпазы атанды
Инфрақұрылым
19.11.2024
Премьер-Министр жоспарланған теміржол желісін салуды уақытылы аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
19.11.2024
Пойызда ішімдік ішкен Қырғызстанның екі азаматы әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Спорт
19.11.2024
Теміржолшы пауэрлифтингтен Қазақстан чемпионы атанды
Спорт
19.11.2024
Бейнеу станциясында ұлттық спорт ойындарынан жарыс өтті
Жолаушылар тасымалы
19.11.2024
Тасымал талабы қандай?
Аймақтар
19.11.2024
«Білім экспресі» – Арыста
Инфрақұрылым / Апта саны
19.11.2024
Биыл 570 шақырым теміржол күрделі жөндеуден өтті
Аймақтар
19.11.2024
Үздік өрт сөндіру пойызы
Жаңалықтар / Мұрағат
19.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №98 19 қараша 2024 жыл