Жұмыс сапасы балдық жүйемен бағаланады

Аймақтар
12.02.2025, 13:32
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Жуырда Шымкент магистральдық желі бөлімшесінде ПЧ, ШЧ және ЭЧ мекемелерінде 2024 жылы атқарылған жұмыстар қорытындыланды. Сонымен қатар басқосуда соңғы екі жылдан бері өңірдегі жол дистанцияларында сынақтан сәтті өткен жаңашыл сипаттағы әдісті ШЧ мен ЭЧ шаруашылықтарында да жаппай қолданысқа енгізу жайы айтылды. Яғни биылдан бастап СОБ құрылғылары мен жол учаскелерінің сапасын, түйіспелі желілердің жай-күйін бағалайтын тың жоба НЖС-ке қарасты барлық мекемелерде қолданылады деп жоспарлануда.

Бөлімше бастығының орынбасары Жомарт Мырзабеков жетекшілік еткен алқалы жиынға Шымкент магистральдық желі бөлімшесіне қарасты жол дистанциялары мен белгі беру және байланыс дистанциясы және электрмен жабдықтау дистанцияларына қарасты мекемелердің жол телімі бастықтары, олардың орынбасарлары мен контактілі желілер ауданының өкілдері т.т. мамандар қатысты.

Бекітілген күн тәртібіне орай, алдымен қозғалыс қауіпсіздігіне қатысты 2024 жылда орта буынды басшылардың атқарған жұмыстарына талдау жасалды. Содан соң бөлімшедегі жол бөлімінің жетекші инженері Нұржан Жарылқапов баяндама жасап, биылдан бастап белгі беру және байланыс дистанциясы мен электрмен жабдықтау дистанцияларында орындалған жұмыстарды сынақ ретінде жүргізілген тоқсандық бағалау жүйесінің тетіктерін таратып айтты. Сонымен қатар өткен жылы ПЧ-53 пен ПЧ-54 жол дистанцияларында МДК – мобильді диагностикалық кешеннің жасаған жұмыстарын жіктеп берді.

Сондай-ақ жиын барысында СОБ, байланыс және электрмен жабдықтау секторының басшысы Назарбай Ыбышев – ШЧ мекемелеріндегі, ал осы сектордың жетекші инженері Қайрат Жайлаубаев – ЭЧ кәсіпорындарындағы қызметтерді бағалау критерийлерін баяндады.

Сала мамандарының айтуынша, қызметті осылайша бағалаудың жаңаша үлгісі еліміздегі теміржол саласында жаңа жоба ретінде алғаш рет қолға алынып отыр. Ал бастамашы топ жетекшісі Жомарт Сырлыбайұлының түсіндіруінше, бұл бағыттағы жұмыс жаңаша сипат делінгенімен, бөлімшеге қарасты жол дистанциялары арасындағы соңғы екі жылдан бері сынақтан өткізілген. Нәтижесі көңіл көншітерліктей болғандықтан, биылдан бастап ШЧ мен ЭЧ мекемелерінің қызметін осы жоба аясында бағалау көзделіп отыр.

– Бағалау критерийлері арқылы біз қандай нәтижеге қол жеткіземіз? Ең маңызды мәселе осы. Бұл жерде әрбір мекеме мен оның жетекшісінен бастап қатардағы қызметшіге дейінгі теміржолшылардың еңбегі назарға алынып, бағаланады. Егер жоспар бойынша тапсырма тиянақты орындалса, оның әрбіріне шкала бойынша балл қосылады, ал тиісті деңгейде орындалмаса, жиынтық балл төмендетіледі. Соңында тоқсан сайынғы көрсеткіштер қорытындыланып, әрбір мекеменің қызметі тиісті бағыттар бойынша жеке-дара бағаланып, жеңімпаздар анықталады, – дейді Ж.Мырзабеков.

Ал жоба критерийлерін нүкте, үтіріне дейін мұқият жазып шыққан жетекші инженер Нұржан Жарылқапов бағалау тетіктері уақыт өткен сайын жетілдіріліп, кем-кетігі толықтырылып жатқанын айтады. Оған мекеме, кәсіпорын жетекшілерінен бастап, шалғай учаскелердегі жол шеберлері мен монтерлерге дейін белсенді атсалысқан. Нәтижесінде орталық кеңседе отырып перегон мен қашықтағы учаскелердің жай-күйін бір жапырақ қағаз бетіндегі балдық көрсеткіштерге қарап-ақ оңай бағамдауға болады.

Бағалау критерийлерінің негізінде кестеде белгіленген 7 бағыт бойынша сандар диаграмма арқылы пайыздық көрсеткіштермен беріледі. Яғни телімнің балдық көрсеткіші мен қанағаттанарлықсыз шақырымдар, жолдың жабылуы мен 2, 3, 4-дәрежелі ауытқулар түгел назарға алынып, есеп-қисаптың бәрі де кесте бойынша жүргізіледі. Сонда тұтас мекеменің тоқсан бойы жасаған жұмысының қорытындысы осы алақандай ғана кестеде анық көрініп тұрады.

Жиында бастамашы топ өкілдеріне жобаға қатысушы мамандар тарапынан түрлі сұрақ-сауалдар қойылды. Оның ешбірі жауапсыз қалмады. Әңгіме барысында әрбір учаскедегі проблемалар ашық айтылып, қызу талқыланды. Сонымен қоса жол телімінің ұзақтығы немесе оның дөңес-түзулігі де қаперге алыну қажеттігі айтылды. Ашық пікір алмасқан мамандардың басқосуы техникалық сабаққа айналғандай болды. Жомарт Сырлыбайұлы жиынға қатысушылардан жұмысты балдық жүйемен бақылау жүйесін жетілдіруге қатысты нақты ұсыныстар күтетінін жеткізді.

– Қатып қалған қағида жоқ, әріптестер. Бағалау жүйесінде кемшіліктер болса, айтыңыздар, бірге түзетейік те жобаны жетілдіре түсейік, – деді ол.

Осыған орай Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясы басшысының орынбасары Асан Ағыбаев аға механик пен механик лауазымына және олардың қызметтік жауапкершілігін талдай келе, бағалау тетігіндегі балдық көрсеткішті теңестіру әдісін қолданысқа енгізуді сұрады. Сол сияқты ПЧ-53 жол телімінің бастығы Бауыржан Мәденов те өз ұжымы күтіп-баптайтын жолдың арақашықтығы қысқа болғанымен, дөңесті әрі бұрылысы көп күрделі учаске екендігін ескертіп, дәрежесін түзу учаскелермен тең бағалануы тиіс деп ұсыныс білдірді.

Осылайша жиынға қатысушылар тарапынан айтылған барлық сын-ескертпелер түгел назарға алынатын болды. Сонымен қатар қызметті бағалау жүйесі арқылы рейтингті шығаруда адами фактордың араласуын мейлінше төмендету мақсатында вагон-зертхананың көрсеткішіне басымдық беру қажеттігі нақтыланды.

Жалпы, тартысты дискуссияға ұласқан жиын соңында өткен жылдың қорытынды көрсеткіштері бойынша үздік деп танылған ұжым қызметкерлері балдық критерийлер бойынша анықталып, дипломмен марапатталды. Кәсіподақтың қаржыландыруымен олардың әрбіріне қызметте қажеттілік туындайтын дәнекерлеу құрылғысы мен шөп отайтын құралдар сыйға тартылды.  

Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
27.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №49 27 маусым 2025 жыл
Әлемде
26.06.2025
Қытай темір жолдары биыл 1,86 млрд жолаушы тасымалдап, жаңа рекорд орнатты
Қауіпсіздік
26.06.2025
Семейде қозғалыс қауіпсіздігіне арналған кеңейтілген кеңес өтті
Спорт
26.06.2025
Ақтөбеде теміржолшылар тартысты ойын көрсетті
Жаңалықтар
26.06.2025
Астанада көлік, логистика көшбасшыларының басын біріктірген халықаралық көрме өтіп жатыр
Жолаушылар тасымалы
26.06.2025
Жыл соңына дейін ҚТЖ пойыздарының барлығы бейнекамерамен жабдықталады
Жаңалықтар
25.06.2025
Теміржол және су көлігі комитетінің төрағасы Атыраудағы вагон шығару зауытына барды
Жаңалықтар
25.06.2025
Нұрлан Жақыпов Alstom компаниясымен әрі қарайғы серіктестікті талқылады
Әлемде
25.06.2025
Қытай 650 км/сағ жылдамдықпен қозғалатын магнитопланды сынақтан өткізді
Аймақтар
25.06.2025
Алматы темір жол бөлімшесінде жүк тасымалы 16%-ға өсті
Жаңалықтар
24.06.2025
Тоқаев: Теміржол саласында Alstom, Wabtec және Stadler компанияларымен табысты серіктестік орнаттық
Жаңалықтар
24.06.2025
Қасым-Жомарт Тоқаев Wabtec президентімен кездесті
Жолаушылар тасымалы
24.06.2025
Биыл 240 мыңнан аса мүмкіндігі шектеулі жолаушы ҚТЖ пойыздарымен сапарға шыққан