49 рет оқыс тежеу орын алған

Аймақтар
23.06.2020, 14:40
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Соңғы кездері теміржол бойында иесіз жайылатын төрт түліктің кесірінен Маңғыстау-Шетпе, Қарақия-Өзен, Өзен-Болашақ станциялары аралығында пойыздардың шұғыл тежегішті қолдануы жиі орын алуда. 

Оның бірден-бір себебі, әрине, мал иелерінің теміржол қауіпсіздігіне мән бермейтіндігінде. Бағусыз жүрген малдың пойыз қатынасына тигізер зияны көп. Біріншіден, қалыптасқан жол жүру тәртібі бұзылады.

Екіншіден, тепловоздарға зақым келеді. Ал, оқыс оқиға орын алған жағдайда, белгілері мен сырғалары жоқ, ірі қара малдарды ешкім «менікі» деп мойындамайды.

Өйткені, жауапкершілік жүгін көтеруден бәрі қашқақтайды. Үшіншіден, жүгенсіз кеткен малды басып кетпеу үшін локомотивтердің тежегіштері оқыс жағдайда басылатындықтан, тез істен шығады.

− Баршамызға мектеп жасынан белгілі «инерция», яғни «қозғаушы күш екпіні» деген бар. Соның әсерімен жүйткіп келе жатқан пойыз уақытында тоқтай алмайды.

Оны халық түсінбей, малды баспай тоқтаса қайтеді деп машинистерді де кінәлайтындар табылады.

Сондықтан бұл проблеманы шешудің жалғыз ғана жолы бар. Ол үшін тұрғындар, соның ішінде жеке мал иелері қоғам алдындағы жауапкершілікті терең сезініп, төрт түлікті қараусыз қалдырмауы тиіс. Айналып келгенде бәрі өз қорамыздағы малға немқұрайлы қарамауға, жайылымға емін-еркін жібермеуге тіреледі. Олай болмаса, малдан да айрылып, теміржол мүлкіне зақым келтіріп, қозғалысқа қауіп төндіреміз. Басылған мал үшін мемлекет те, теміржол мекемелері де өтемақы төлемейді. Керісінше, малдың иесі анықталған жағдайда ол тиісті жауапкершілікке тартылады. Теміржолға келген шығынды өтейді, – дейді бұл жөнінде Маңғыстау жол дистанциясының жетекші инженері Ержан Артықбаев.

Маңғыстау жол дистанциясы бүгінде №9 бекеттен Болашақ станциясына дейін созылған 500 шақырымнан аса жолдың күтіміне жауапты. Осы аралықта жолаушылар мен жүк пойыздарының қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

Биылғы жылдың бес айында төрт түлік иелерінің жауапсыздығы салдарынан осы аралықта 49 оқыс тежеу тіркеліп, 2,45 тонна жанармай босқа шығын болған. Мұндай жайттардың алдын алу мақсатында 581 адамға түсінік жұмыстары жүргізілген. Малға қарсы қоршаулар жөнделіп, жергілікті әкімдіктерден Шетпе, Жармыш, Жыңғылды, Онды, Отпан, Баянды, Қызылтөбе, Дәулет, Теңге, Құланды ауылдарының басшылықтарына хат жолданған. 

Инфрақұрылым
18.04.2025
Достық-Мойынты учаскесінде 90 көпір орнатылды
Әлеумет
18.04.2025
Балалар арасында сурет салу байқауы басталды
Аймақтар
18.04.2025
Мамандық таңдау – маңызды іс
Аймақтар
18.04.2025
Қарт түбектің қақпасы қайта түлемек
Жүк тасымалы
18.04.2025
Қазақстан баламалы маршруттарды белсенді дамытуда
Жаңалықтар / Мұрағат
18.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №29 18 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ теміржол вокзалдарын ауқымды қайта құруға кірісті
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ-да көктемгі комиссиялық тексеру басталды
Аймақтар
17.04.2025
Жамбыл облысында бес вокзал күрделі жөндеуден өтеді
Жүк тасымалы
17.04.2025
Кері байланыс қызмет көрсету сапасын арттырады
Аймақтар
17.04.2025
«Жолшы кәсібімен мақтан» республикалық семинары өтті
Инфрақұрылым
17.04.2025
Еліміздің алты өңірінде темір жолды жөндеу жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.04.2025
Қызылорда өрт сөндіру пойызы кәсіби дайындықтарын шыңдады
Аймақтар
16.04.2025
Жолаушы қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ-да танымал ақындардың шығармашылық кеші өтті
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ Бизнес трансформация орталығы озық технологияларды енгізуде
Жаңалықтар
16.04.2025
Темір жолдарда су басу қаупі жоқ
ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды
Темір жол тарихы
15.04.2025
Соғыс тарихынан сыр шерткен жәдігерлер