Толық дайындық сапында

Аймақтар
21.07.2020, 09:34
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Былтыр 24 маусым күні Арыстағы әскери бөлімнің оқ-дәрі қоймасынан шыққан жарылысты ешкім ұмыта қойған жоқ. Таңертең басталған дүрбелең екі-үш күнге созылды. Жергілікті халық ары-бері зулап ұшқан снарядтардан қорқып, жансауғалап жан-жаққа қарай қаша бастады. Ал осы кезде, керісінше, жарылыстың салдарынан болған өртті сөндіру үшін Қазақстан теміржолына қарасты өрт сөндіру пойыздары Арысқа қарай жөңкіліп бара жатты...

Солардың ішінде апат орнына алдымен жеткен Шымкент, Арыс, Түркістан өрт сөндіру пойыздары болды. Осы үш пойыз былтырғы Арыс қаласындағы жарылыста өрт шыққан ғимараттарды сөндіруге атсалысып, орасан зор шығынның алдын алды.

Шымкент мемлекеттік емес өртке қарсы қызметі басшысының орынбасары Асхат Даберовтың айтуынша, жалпы,теміржолдағы өрт сөндірушілер қызметіне 2017 жылы 100 жыл толған екен. Қазіргі таңда Шымкент өрт сөндіру пойызы қызметінде 43 адам еңбек етеді. Мекеме Арыс-Шымкент, ТүркістанШымкент және Түлкібас, АрысСарыағашқа дейінгі аралыққа қызмет көрсетеді. Өрт сөндіру пойызының сыйымдылығы – 100 тонна су, яғни 2 цистернасы бар, әрқайсысы 50 тоннадан.

Сонымен қатар 5 тонна көбік болады және 1 ЗИЛ көлігі бар. Көпіршікті мұнай нысандарынан шыққан ірі өртті сөндіруге қолданады. «Былтыр Арыс қаласында жарылыс болған кезде ҚТЖ-ның үш пойызы да өрт сөндіруге көмекке бардық. Біздің жасақтан 11 адам барды. Шымкент өрт сөндіру пойызы Бадам станциясында тұрдық, Түркістанның пойызы Темір станциясында тұрды.

Су жетпей қалған кезде көмекке келдік. Жалпы, ең ірі өрт 2017 жылы Манкенттегі мұнай газ өткелінде шыққан болатын. Соңғы ірі өрт былтыр Арыста болды. Ал былайынша біз ҚТЖ қызметінде болғаннан кейін жылжымалы құрамдарда кішігірім түрлі оқиғалар болып жатады.

Пойыздар, электровоздар, цистерналар жанады, соларды сөндіреміз, дала өрті деген тағы бар. Биылдыққа 2020 жылы бір ғана өрт болды, электровоздан шыққан өртті сөндіруге атсалыстық», – деді Асхат Даберов.

Қазір коронавируске байланысты барлық жерде жұмыстар қызу жүріп жатқан жоқ. Кейбірі уақытша тоқтап тұрса, кейбірі жарым-жартылай жұмысын жүргізіп жатыр. Осыған байланысты Өрт сөндіру қызметінің кейбір жасы 55-тен асқан жұмысшылары қашықтан жұмыс істеуге көшірілген. Жұмыста тазалық пен гигиена сақталуы назарға алынып, маскалық режим, санитайзерлер орнатылған. Өрт сөндірушілер негізі тоқсан сайын бір рет оқу-жаттығу өткізіп тұруы тиіс. Алайда, карантинге байланысты Арыс, Шымкент пойыздары екі оқу-жаттығу ғана өткізсе, Түркістан бір ғана оқужаттығу өткізді.

«Мұның бәрі де карантинге байланысты тоқтап тұр. Керек десеңіз, нысандарды тексеру тоқтап тұр. Негізі жылына әр пойызға 4 реттен 12 оқу-жаттығу өтетін және қосымша қалалық өрт сөндіру қызметімен бірлесіп тағы бір оқу-жаттығу өткізетінбіз. Ол үлкен ауқымда өтіп, оған қалалық полиция, дәрігерлер қызметі мен өрт сөндірушілер қатысатын», – дейді Асхат Даберов.

Өрт сөндіру қызметі – өте қауіпті мамандық. Мұндағы әрбір адам тәуекелге бел буатыны жасырын емес. «Біз жұмысқа теміржол мамандығын оқыған адамды аламыз. Себебі, сала жұмысынан хабары болуы керек. Бірақ қазір өзіңіз білесіз, жұмысқа алу туралы мораторий бар. Тек вакансия арқылы кіреді. Сондықтан біздің әрбір жұмысшымыз тәжірибелі, білікті маман», – дейді А.Даберов.

Өрт қауіпсіздік шараларын пысықтау үшін жылына екі мәрте көктемгі және күзгі комиссия өткізіліп тұрады. Ал қалған уақытта әр станцияның инспекторы бір айдың ішінде оннан аса объектінің өрт қауіпсіздік шараларын тексеріп тұрады. Асхат Даберовтың айтуынша, бүгінде оңтүстікте аптап ыстық. 40-45 гардуста кез келген жерден өрт қаупі бұрқ ете қалуы мүмкін. Сондықтан өрт қызметі толықтай дайындық сапында, бес қаруын сайлап, кез келген жерге аттанып кетуге дайын тұр. 

Жүк тасымалы
17.05.2024
Транскаспий дәлізі арқылы теңіз порттарында жүктерді ауыстырып тиеу көлемі артты
Спорт
17.05.2024
Маңғыстау темір жолының 60 жылдығына орай шағын футболдан жарыс өтті
Қауіпсіздік
17.05.2024
Тілсіз жаудан сақтануда тәжірибе маңызды
Жүк тасымалы / Инфографика
17.05.2024
Биыл 4 айда теміржол көлігімен 81 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жолаушылар эвакуацияланды
Жаңалықтар
17.05.2024
Мектеп түлектері ҚТЖ мүмкіндіктерімен танысты
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жол картасы: қауіпсіздік деңгейі артуда
Жаңалықтар / Мұрағат
17.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №42 17 мамыр 2024 жыл
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстан мен Латвия Транскаспий дәлізін дамыту туралы меморандумға қол қойды
Жолаушылар тасымалы
16.05.2024
ҚТЖ жазда 4,2 млн-нан астам жолаушыны тасымалдамақ
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстанның iшкi су жолдарында жүк кемелері жүре бастады
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстаннан Үрімшіге алғашқы жүк көліктері жөнелтілді
Спорт
16.05.2024
Үздік ойыншылар анықталды
Цифрландыру
16.05.2024
Теміржол көлігін цифрландыру мәселесі сөз болды
Спорт
16.05.2024
Ақтөбеде теміржолшылар арасында жеңіл атлетикадан жарыс өтті
Инфрақұрылым
15.05.2024
«Достық-Мойынты» желісінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Темір жол тарихы
15.05.2024
Қазақ теміржолының тарихы жайлы бейнематериалдар сериясы шығады
Спорт
15.05.2024
Үш бірдей жүлдеге ие болды
Жаңалықтар
15.05.2024
Темір жолда қоғамдық тәртіпті сақтау және тасымалдау процесінің қауіпсіздігі жөніндегі шаралар күшейтілді
Аймақтар
15.05.2024
Арыста ауқымды жұмыс атқарылды