Темір жол саласындағы жаңашылдықтың өңірлердегі нәтижесі

Аймақтар
04.08.2021, 10:17
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Қазақстан экономикасын арттыру, инфрақұрылымды дамыту саясатында теміржол саласының орны ерекше. Пандемия кезінде де еліміздегі көліктік-логистикалық сектор экономикалық өсімнің басты драйверлерінің бірі болды. Географиялық жағынан тоғыз жолдың торабында орналасқан Ақтөбе бөлімшесі елдегі жағдайға қарамастан жүк тасымалы жоспарын әдеттегідей асыра орындай алды. Аймақтағы «Пойыздар қозғалысын басқару орталығының» жұмысы оң көрсеткішке ие. Ақтөбе ЖТ бөлімінің басшысы Бөріхан Сматуллаұлының айтуынша, өткен жылдың желтоқсан айында ашылған диспетчерлік орталық үнемділік көрсеткіштерін еселеп, қозғалыс қауіпсіздігін арттырды. Атырау, Батыс Қазақстан, Маң- ғыстау, Қызылорда және Ақтөбе облыстары аумағында өтетін пойыздар қозғалысы реттелді. Пилоттық жоба «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның сандық трансформация бағыты бойынша пойыздар қозғалысын басқаруды цифрландыру мен автоматтандыруға қол жеткізді. Аймақта пойыз қозғалысын телефонмен хабарлау әдісі толықтай жойылды. Бес облыстағы қозғалысты бір жерден басқарған диспетчерлер пойыздар кідірісін азайтты. Орталық уақыт өткен сайын мүмкіндігін арттыруда. «Пойыздар қозғалысын басқару орталығы» жобасын іске асыру шеңберінде 2021 жылдың 1 шілдесінен бастап Амангелді, Вавилино бекеттерін біріктіру жұмысы жүзеге асырылды. Нәтижесінде орындалған жұмыс көлемі артып, жұмсалатын отын көлемі бірнеше есеге үнемделді. Аймақтағы жартыжылдық жұмысты қорытындылаған Ақтөбе ЖТ бөлімінің басшысы Бөріхан Беркімбаев өңірдегі жүк айналымы жүз пайыздан асыра орындалғанын баяндады. Локомотивтің орташа тәуліктік жүрісі де 100%. Өткен жылдың осы уақытымен салыстырғанда жүк айналымының көрсеткіші 105,9%-ға орындалған.

«Тасымалдау процесінің сапасын жақсартуға қатысты қолға алған шаралар оң нәтижесін берді. Биылғы жылы «Жем-Ақтөбе», «Шұбарқұдық-Мақат», «Әйтеке би-Тобыл» учаскелерін ұзарту арқылы локомотивтер мен локомотив бригадаларының экономикалық тиімділігі мен ұтымды пайдаланылуын арттыру жұмыстары сәтті аяқталды. Пилоттық жобада пойыздардың тоқтау уақыты қысқарды. Нәтижесінде тепловоздардың орташа тәуліктік жүрісі 8 км-ге артты. Жалпы дизельдік отынды үнемдеу 61 990 тоннаны құрап, жалпы экономикалық тиімділігі 165,518 млн.-ға жетті», – деді Бөріхан Беркімбаев.

Аймақтағы пойыздар кестесінің орындалуы да өткен жылмен салыстырғанда жақсарған. Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етудің оң динамикасы байқалады. «Ішкі жергілікті нормативтік-техникалық актілерді, қозғалыс қауіпсіздігі және еңбекті қорғау бойынша нормативтік-техникалық құжаттаманы жетілдіру жұмыстары толықтай аяқталды. Сәйкесінше, жол қозғалысы қауіпсіздігі оқиғаларының төмендеуіне қол жеткізілді. «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ- ның корпоративтік әлеуметтік саясатын іске асыру жұмыстары жалғасып келеді. Өндірістік үрдістердің тиімділігін және еңбек өнімділігін арттыру, өндіріс құралдарын жаңғырту және дамыту, үрдістерді басқаруды автоматтандыру, өндірістік активтердің құрылымын оңтай- ландыру, энергияны және ресурсты үнемдеу экономикалық тиімділікті қамтамасыз етті», – деді Бөріхан Сматуллаұлы.

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл