Темір жолдағы жүктің сақталуы бойынша Жол картасын әзірлеуде

Жүк тасымалы
29.06.2021, 09:55
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС темір жолдағы жүктің сақталуы бойынша Жол картасын әзірлеуде. Бұл туралы дөңгелек үстел барысында «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС Бас директорының орынбасары Қанат Көбесов мәлімдеді. Кездесу Бас көлік прокуратурасы, мүдделі құрылымдық бөлімшелер және кәсіподақ өкілдерінің қатысуымен өтті. Қанат Көбесов тасымалданатын жүктерді ұрлау жағдайларының алдын алу және сақтау бойынша алдын алу іс-шараларын күшейту қажеттігін атап өтті. Жол картасына теміржол жүктерін қорғау саласына цифрлық технологияларды енгізу үшін жағдай жасайтын кешенді ұйымдастыру іс-шаралары енгізілетін болады. Әсіресе, кадрларды іріктеуге, персоналды оқытуға және кәсіптік даярлауға ерекше назар аударылады. Жол картасы Заңдылықты, құқықтық тәртіпті және көліктегі қылмысқа қарсы күресті қамтамасыз ету жөніндегі үйлестіру кеңесінің хаттамасын орындау шеңберінде қабылданатын болады.

– Маусым айының басында «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС-да «ҚХР-Еуропа-ҚХР бағыты бойынша контейнерлік пойыздарда жүктердің сақталуы, Достық, Алтынкөл шекаралық өткелдерінде жүкті қайта тиеу сапасы» айлығы басталды. Осылайша, Қытайдан Еуропаға бағытталған транзиттік контейнерлік пойыздардың жүру бағдары бойынша жүктердің сақталуы ерекше бақылауға алынды. Өткізу режимдері күшейтілді, рейдтер, соның ішінде кенеттен рейдтер жүргізілуде, Достық және Алтынкөл станцияларының қайта тиеу терминалдарында бейнебақылау камераларының жұмысы тексеріледі», – деді Қанат Көбесов.

Өз кезегінде, Бас көлік прокуратурасының өкілдері жүктің сақталуын қамтамасыз етуде күш-жігерді біріктіруге ниет білдірді. Еңбек міндеттерін орындау кезінде құқық бұзушылыққа жол берген қызметкерлердің жауапкершілігін күшейту қажеттілігі туралы айтылды. Ол үшін ҚР Еңбек кодексіне өзгерістер мен толықтырулар енгізуге бастамалар көтерілмек. Кеңес қорытындысы бойынша осындай кездесулерді тұрақты негізде өткізу ұсынылды.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі