ҚТЖ көлік дәліздерінің транзиттік әлеуетін дамытуға жоспарлайды

Инфрақұрылым
18.02.2022, 10:42
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Дереккөздер соңғы 15 жылда еліміздің көлік саласына шамамен 35 млрд доллар көлемінде қаржы жұмсалғанын көрсетеді. Қазақстан темір жолы үшін, әсіресе, табыс көзі болып саналатын көлік дәліздерінің транзиттік әлеуетін дамыту аса маңызды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бүгінде транзиттік дәліздердің кезең-кезеңмен жаңғыртылуы алғашқы нәтижелерін беріп те жатыр. Мәселен, өткен жылы транзиттік контейнерлік тасымалдар 1 миллионнан астам ЖФЭ-ні құрап, 2020 жылдың көрсеткішінен 22%-ға жоғары болғаны салаға жұмсалған инвестицияның ақталуы деген жөн. Бүгінде Қазақстан арқылы 11 халықаралық транзиттік дәліз өтсе, соның бесеуі темір жол көлігіне, автомобиль жолына тиесілі.
Осы ретте, 2021 жылы транзиттік тасымалдардың тұрақты өсуін назарға ала отырып, Қазақстанның 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарына сәйкес темір жолдарды дамыту негізінен транзиттік бағыттарда жүргізілгенін айтар едік. Әсіресе, өткізу қабілеті шектеліп отырған Достық-Мойынты транзиттік учаскесін дамыту басымдыққа ие.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның өндірістік процестер жөніндегі басқарушы директоры міндетін атқарушы Бауыржан Орынбасаровтың айтуынша, өткен жылы екінші жолдарды салуға қатысты жобалық шешімдер өзгертілген. Бұл жобалық шешімдердің іске асырылуы ҚР Үкіметі тарапынан қолдау тауып, «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасына енгізілген. Және де жобаның қаржылық-экономикалық негіздемесі әзірленіп, Достық станциясын дамытудың бас жоспары бекітілген. Техникалық-экономикалық негіздемесі әзірленіп, бүгінде жоба экологиялық және мемлекеттік сараптамадан өтуде. Демек, 2021 жылы жүргізілген ұйымдастыру-дайындық жұмыстары 2024 жылға дейінгі екінші жолдарды салу бойынша директивтік мерзімдерді орындауға мүмкіндік бермек.

– Бұдан бөлек, біз осы учаскені жаңғырту бойынша бірқатар практикалық шаралар қабылдадық. Атап айтқанда, Достық-19 разъезд аралығында 25 км екінші жол төселді, ол бойынша 10 желтоқсанда жұмыс қозғалысы ашылды. 48 км жолға күрделі жөндеу жүргізілді, бұл темір-бетон негіздегі жолдың ұзындығын 99,9%-ға дейін жеткізуге мүмкіндік берді. Балқаш станциясында теміржолшылардың өз күшімен пайдалы ұзындығы 1650 метрді құрайтын қосымша жол салынды, – дейді Бауыржан Орынбасаров.

Оның айтуынша, өткен жылы Қытайда Цзинхэ-Алашанькоу шекара учаскесінде электрлендірумен екінші жолдардың құрылысы басталған. Бұл – Достық-Мойынты жобасының дер кезінде іске асырылып жатқанының және қазақстан-қытай шекарасындағы теміржол инфрақұрылымының синхронды дамуының айқын дәлелі.

Сонымен қатар жеке өндірістік қуаттарды жұмылдыру есебінен Қызылорда бөлімшесінің 4 жекелеген пунктінде ұзынқұрамды пойыздарды өткізуді қамтамасыз ету үшін қабылдау-жөнелту жолдары ұзартылса, Алтынкөл станциясында екі жаңа жол салынған. Ал Теректі, Түйемойнақ, 3-разъезде бір жолдың құрылысы басталыпты. Жалпы ұзынқұрамды пойыздарды өткізуді қамтамасыз ету бағдарламасын 2024 жылға дейін жалғастыру жоспарлануда.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат