Атыраудағы жолдардың 60 пайызы темірбетон шпалдарға ауыстырылған
Атырау облысы бойынша меншікті тілші
Атырау жүк тасымалы бөлімшесі өндірісті аймақта орналасқандықтан мұнда жұмыс көлемі де жоғары. Соған сәйкес, жол табаны да тез тозады. Бүгінде өңір темір жолдарының 60 пайызы темірбетон шпалдарға ауыстырылып, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі артқан.
– Бөлімшеде жол қауіпсіздігі мен еңбек қорғауға айрықша мән беріліп отыр. Исатай-Ақсарай учаскесінің Ганюшкино-рзд. №7- де бөлек пункт ашылғалы бері телімде тәулігіне 24-тен 28 жұпқа дейін пойыз өткізу қабілетіне жетті. Атыраудың мұнайлы аймақ болуына байланысты мұнай және мұнай өнімдерін жіберушілер негізінен «Теңізшевройл», «Ба- тыстрансгрупп», «Парк хранения сжиженного газа», «Тенгизская Транспортная Компания» сынды компаниялар. Сондай-ақ өлкедегі Қарабатан елді мекенінде газ өңдейтін үлкен зауыт құрылысы салынып жатқандығына орай, көптеген мекемелермен, соның ішінде «АМӨЗ» ЖШС, «Теміржол Құрылыс Атырау» сынды кәсіп- орындарда вагондарды эстакадаға жеткізу үшін жолдарды ұзарту бағытында ұсыныстар енгізіліп, іске асуда. Жүк тасымалы өткен 2 айда 100 пайызға орындалды.
– Бөлімшеде өткен жылдың қорытындысы бойынша қозғалыс қауіпсіздігі ережелерін бұзушылық орын алған жоқ. Әрине, ең бірінші жол сапасы- на басымдық беріледі. Қазіргі уақытта жолдың балдық көрсеткіш жоспары 70 балл болса, орындалуы 55 балды құрады, яғни жол күтімі 15 балдық көрсеткішке жақсартылды. Бөлімше бойынша былтырғы жылы 55,53 шақырым жол күрделі жөндеуден өткізілді. Мұндағы жол аралықтарының ескі темір жолы түгел алынып, орнына жаңа темірбетонды шпалдармен, түйіспесіз жолдар салынды. Бұл дегеніміз болтқа, қапсырмаға, ағаш шпалдарға деген шығынды азайтады. Қазірде жолаушылар пойызының жылдамдығы 60 км/сағ – 120 км/сағатқа, жүк тасымалы пойызының жылдамдығы 50 км/сағаттан 100 км/сағатқа артты, – дейді бас инженер Б.Картан.
– Өткен жылдары Атырау – Мақат аралығында 24,7 км, Исатай – Д.Нұрпейісова аралығында 24,3 км жол жаңа материалдармен күрделі жөндеуден өтіп, сол арқылы учаскелерде жүк қозғалысының жылдамдығы 70-тен 90 км/сағатқа, жолаушы пойызы қозғалысының жылдамдығы 80- нен 100 км/сағатқа артты. Жүк айналымы көлемін 5 пайызға өсіру арқылы еңбек өнімділігін арттыру, электр энергиясын үнемдеу, қозғалыс құрамын тиімді пайдалану, пойыздардың салмағы мен ұзындығын арттыру арқылы локомотив-сағаттарды қысқарту, жол шаруашылығында озық механизмдерді пайдалану сынды жұмыстар табысты жүргізіліп келеді. Бірақ, тепловоздарды шұғыл тежеу мен мал басу саны азаймай отыр, өйткені темір жол бойында иесіз жүрген мал көп. Бөлімше бойынша өткен жылы 100-ге жуық мал басу оқиғасы, ал локомотивті шұғыл тежеудің екі жүзден астам жағдайы тіркелген. 2021 жылы қараусыз малдың теміржолға шығып кетпеуі үшін Атырау және Құлсары жол дистанциялары 100 шақырым көлемінде қоршау салып, ол жұмыс желтоқсан айына дейін жалғасты. Бұл бағыттағы жұмыстар, жалпы жол табанын сауықтыру биыл да жалғасатын болады.