Достық – Мойынты теміржол учаскесіндегі екінші жол жақында іске қосылады

Инфрақұрылым
26.05.2025, 15:28

Қазақстан ұзындығы 836 шақырым болатын Достық – Мойынты теміржол учаскесіндегі екінші жолдарды пайдалануға беруге дайындалуда, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Инфрақұрылымдық жоба Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша үкіметтің, «Самұрық – Қазына», облыстық әкімдіктердің қолдауымен жүзеге асырылуда және еліміздің көлік-транзиттік әлеуеті үшін өте маңызды. Жол Қазақстанды Қытаймен берік сауда байланыстарымен байланыстырады. Оны жаңғырту осы бағыттағы жүктерді тасымалдауды ұлғайтады және сапасын арттырады. Учаскенің өткізу қабілеті бес есеге– тәулігіне 12-ден 60 жұп пойызға дейін артады деп күтілуде.  

Учаскедегі құрылыс-монтаж жұмыстары 2023 жылдың басында басталды. Учаскенің өткізу қабілетін арттыру үшін барлығы 8,2 млн текше метр топырақ толтырылып, 32 станцияны дамыту мен жаңғыртуды ескере отырып, 800 шақырымнан астам теміржол төсемі төселді, 92 көпір салынды. Энергиямен қамтамасыз ету және байланыс жүйелері жаңғыртылды. Пойыздар қозғалысын басқарудың отандық жүйесі енгізілді.  

Құрылыс кезінде мамандар қиын рельефке байланысты бірқатар қиындықтарды еңсерді. Екінші жолды салу үшін кейбір учаскелерде тау жыныстарын қопсыту үшін бұрғылау-жару жұмыстары жүргізілді. Ауқымды құрылыс бірегей тәжірибе жинақтаған, техникалық қуаттылықты күшейткен, мамандардың біліктілігін арттырған, өндіріс көлемін ұлғайтқан отандық кәсіпорындардың дамуына қосымша серпін берді. Қазақстандық зауыттардан 100 мың тоннадан астам рельс және 1,5 миллионға жуық темірбетон шпал сатып алынды. Құрылыстағы қазақстандық қамту үлесі 85% құрады.  

Жобаның стратегиялық маңыздылығын және құрылыс-монтаждау жұмыстарының жоғары қарқынын ескере отырып, екінші жолдар бойынша қозғалыс маусым айында іске қосылады. Бұл құрылыстың нормативтік мерзімінен екі жыл бұрын аяқталарын білдіреді.

 

Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл