Жетібай станциясы: мұнайдан басталған тарих

Инфрақұрылым
17.04.2019, 12:44

Маңғыстау ЖТ бөлімшесіне қарасты төртінші класты Жетібай станциясының тарихы өткен ғасырдың 60 жылдары киелі түбекте мұнай өндіріле бастаған кезеңнен бастау алады. Өзен – Маңғыстау теміржолының бойында орналасқан байырғы станция содан бері «қара алтын» мен газ өнімдерін болат жол арқылы тасымалдауды ұйымдастырып келеді.

Станция бастығы Дүйсенбай Бердімбетов былтыр ғана тағайындалса да, қолынан іс келетінін танытып үлгерген жастың бірі. Мысалы, оның басшылығымен одақ тарағалы жөндеу көрмеген станция ғимараты күрделі жөндеуден өтіпті. Ғимараттың шатыры жаңартылып, іші мен сыртына косметикалық жөндеу жүргізілген, қабырғалары қайта сыланып, линолеум төселіп, жаңа жиһаз алынған. Кабинеттерге керме төбелер жасалып, ғимараттың сыртқы ауласы цементтеліп, күрделі жөндеуден кейін тынысы ашылып, көркі келіскен кеңседе жұмыс жасаудың өзі көтеріңкі көңіл күй сыйлайтыныны жасырмайды станциялықтар. Бүгінде мұнда басшымен қоса 5 кезекші, 3 тауар кассирі, 3 жүк қабылдап, тапсырушы еңбек етеді.

– Осы жыл басынан бері Жетібай станциясына 60 вагон пойыз келіп, жүк түсірілсе, бізден 37 вагон жүк тиеліпті. Тиелетін жүктердің көбісі және негізгісі – шикі мұнай және мұнай қалдықтары, олар Ресейге бағытталады. Ал келетін жүктер мұнай құбырлары мен жем және құрылыс материалдары, – дейді станция бастығы.

Жақында көктемгі комиссиялық тексерумен Жетібайға соққан комииссия мүшелері бекеттің берекелі тірлігіне риза болған. Маңғыстау жүк тасымалы бөлімшесі директорының орынбасары Ерлан Бүркітов бар болғаны 15 адам еңбек ететін станцияда ауқымды істер тындырылғанын жеткізді.

– Бүкіл түбек темір жолының негізі осы Жетібай станциясынан басталады. 1961 жылы 5 шілдеде Жетібай кентіне жақын жерде алғашқы мұнай бұрқағы атқылаған болатын. Сөйтіп ұшқан құс, жыбырлаған жәндіктен басқа адам баласы тұрмайтын аптап өлке, маң далаға тіршілік бітіп, бұл жер өндірістік-стратегиялық аймаққа айналды. Үш жылдан кейін темір жол салынады. Мұнай мен темір жолдың арқасында Маңғыстау түбегінде қала мен жұмысшы поселкелері, теңіз жұмыс орындары, әуежайлар мен зауыттар және фабрикалар пайда болады. Станцияның бүгінгі басшысы Дүйсенбай Оспанұлының алғашқы аяқалысы көңілден шығып, бізді қуантып отыр,– дейді Ерлан Бүркітов.

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат