Жол сапасын арттырды

Инфрақұрылым
19.11.2019, 08:14
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігінің сақталуы көп жағдайда темір жолдың техникалық жағдайына тікелей байланысты. Сондықтан Магистральдық желі дирекциясына қарасты Жол және құрылыстар департаменті темір табанды жолдың бабында болуын қадағалап, диагностикалау жұмыстарын айына екі рет жүргізіп отырады.

Биылғы жылдың он айының жұмыс қорытындысы жол шаруашылығы бойынша орташа балдық бағалау 69 баллды құрағанын көрсетеді. Бұл жол жағдайының «жақсы» деп бағаланып, сапалы күтім жасалғанын білдіреді, жоспардың орындалуы 107% құраған. Барлығы 44 жол дистанциясы арасынан 33інің жол күтімін «жақсы», ал қалған 11-інің «қанағаттанарлық» деңгейінде ұстағаны белгілі болды.

Мамандар ұсынған дерекке сүйенсек, биыл 10 ай ішінде жолдарды диагностикалау барысында 1926 км қанағаттанарлықсыз жол анықталса, былтыр бұл 1513 км құраған. Жолдың техникалық жағдайын жақсарту көп жағдайда жазғы жол жұмыстары барысында жүзеге асатыны рас. Мәселен, биыл жол техникаларын пайдалану арқылы жолдың ағымдық күтімін жасауда ауқымды жұмыс атқарылған. Атап айтсақ, 13 бірлік DUOMATIC 09-32 САТ түзету-шегелеу-тегістеу машинасын жұмылдыра отырып, 3500 км жол жұмыстары жүргізілсе, РМ-80, РМ-2002 шағыл тастарды тазалаушы машинасымен рельстішпал торкөздері астындағы шағыл тастар тереңірек тазартылған. Биылға межеленген көлем 275 км болса, 10 ай ішінде соның 272 шақырымы орындалған. Сонымен қатар рельсажарлаушы Атлас 48/6,48/7 пойыздарымен есепті мерзім ішінде 3538 шақырым рельстің кедір-бұдыры түзетіліп-тегістелген. Алда 262 км рельстің ажарын келтіріп, әрлеу жұмысы қалып отыр. Ал Балашенко жүйесіндегі ПРБ типіндегі жол түзеткіш машиналарымен 967 км түзу және қисық жол телімдерінде жолды түзету жұмыстары жүргізіліпті. UNIMAT жол машиналарымен 1000 бағыттағыш бұрманы түзету және тегістеу жұмыстары жүргізілсе, осыған ұқсас шаруалар ВПРС техникаларымен 101 бағыттағыш бұрмада атқарылған. Ал Desek машинасымен 264 бағыттағыш бұрмада сауықтыру шаралары өткізіліпті.

Тиімді ұйымдастырылған жолды сауықтыру жұмыстары нәтижесінде жүк пойыздарының жылдамдығын 560,8 шақырымда арттыруға қол жеткізілген. Оның 372,5 шақырымы күрделі жөндеу жұмыстарының жемісті нәтижесі болып отыр. 58,7 км жолда электропойыздар жылдамдығы арттырылса, контейнерлік пойыздар үшін 1738 км шамасында жылдамдық көтерілген. Сондай-ақ, «Тальго» вагонды жолаушы пойыздары 527,3 км, ал жай жолаушы пойыздары 932,3 км жолда жылдам жүйтки алады екен. 

Жүк тасымалы
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді