Сарыағаштың жүгін жеңілдетпек

Инфрақұрылым
03.12.2020, 21:13
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазақстан темір жолдарында Өзбекстанға транзиттік тасымалдардың негізгі жүк ағыны Сарыағаш станциясы арқылы өтеді. «Өкінішке орай, Сарыағаш мемлекетаралық түйісу станциясы өткізу қабілетінің шыңында жұмыс істеп тұр.

Жергілікті жердің тар болуына және жер учаскелерінің тапшылығына байланысты станцияның одан әрі дамыту мүмкіндігі болмай отыр. Қазақстан-Өзбекстан мемлекеттік шекарасындағы теміржол учаскелерінің өткізу қабілетін арттыру үшін «ҚТЖ»ҰК» АҚ ДарбазаМақтаарал жаңа теміржол желісін дамыту мәселесін қарастыруда. Бұл Сарыағаш-Ташкент учаскесінен жаңа тармаққа жүк ағынын қайта бөлуге мүмкіндік береді және Түркістан облысының шекара маңы өңірінің дамуына серпін береді», – дейді Қанат Әлмағамбетов. 

Осы ретте, «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен «Өзбекстан темір йуллари» АҚ арасында жаңа теміржол желілерін салу арқылы транзиттік әлеуетті тиімді пайдалану және оны дамытудың оңтайлы нұсқаларын зерделеу үшін ынтымақтастық туралы Меморандумға қол қойылғанын айтар едік. Уағдаластық шеңберінде жаңа бағыттардың ойға қонымдылығы туралы ұсыныстар дайындау, негізгі өндірістік және экономикалық көрсеткіштерді анықтау бойынша жұмыс тобы құрылды. 

БАТЫСТАҒЫ ТҮЙІСУ БЕКЕТТЕРІ

Ресеймен шекаралас Илецк-1 теміржол станциясы еліміздің батыс өңірінде орналасқан. Ол Ресей аумағында орналасқанына қарамастан, шаруашылық жүргізу объектісі ретінде Қазақстанға заңды түрде тиесілі. Илецк станциясы – Ресей мен Қазақстанның транзиттік мүмкіндіктерін дамытудағы негізгі буын. 

Қытай-Еуропа контейнерлік тасымалдарын кедергісіз өткізу және өткізу қабілетін арттыру үшін мұнда екі қабылдау-жөнелту жолының құрылысы және қолданыстағы №29 қабылдау-жөнелту жолын ұзарту жоспарланып отыр. Батыс аймақтағы келесі бір станция Ганюшкинода қазір қызу жұмыс жүріп жатыр, мақсат – теміржол өткізу пунктін Ганюшкино станциясынан Дина Нұрпейісова атындағы разъезге ауыстыру. Теміржолшылар бұл шекаралас станциядағы экономикалық өрлеудің әлі алда екеніне сенімді. Әзірге өткізу пункттері инфрақұрылымының негізгі бөлігі күрделі салымдарды қажет етіп отыр. «Ел Үкіметінің 2013 жылғы 17 қыркүйектегі қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы өткізу пункттерін ашу (жабу), олардың жұмыс істеуі (пайдаланылуы) қағидаларына, сондай-ақ жұмысын техникалық жарақтандыру және ұйымдастыру жөніндегі талаптарға сәйкес өткізу пункттерін одан әрі күтіпұстаудың көліктік, инженерлік және әлеуметтіктұрмыстық инфрақұрылымын құру және дамыту, сондай-ақ, онда мемлекеттік бақылау органдарының бөлімшелерін қалыптастыру республикалық бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады. Оларға сәйкес өткізу пункті объектілерінің құрылысы мен жайластырылуына қатысты тапсырыс берушінің функциялары ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне жүктелген», – дейді бұған қатысты Қанат Әлмағамбетов.

Атап өтерлігі, Қазақстанның мемлекеттік шекарасы арқылы өтетін барлық теміржол өткізу пункттерінің техникалық жабдықталуы қойылған міндеттерді орындаса да, уақытпен бірге жүруге мүмкіндік бермей отыр. Өйткені, өткізу пункттері инфрақұрылымының негізгі бөлігі күрделі салымдарды қажет етуде.

Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
Jibek Joly туристік пойызы төртінші рет сапарға аттанады
Жолаушылар тасымалы
01.04.2025
«Астана-Алматы» бағытындағы «Тальго» пойызы енді Шу станциясына тоқтамайды
Жүк тасымалы
01.04.2025
Қаңтар-наурыз айларында темір жол көлігімен 3,6 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
01.04.2025
Асаның ақеділ азаматы еді
Жүк тасымалы
01.04.2025
Көмір тасымалы жалғасуда
ҚТЖ келбеті
01.04.2025
Техникалық білім мен тәжірибе қажет
Жаңалықтар / Мұрағат
01.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №24 01 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
31.03.2025
Транскаспий дәлізіне Словенияның «Лука Копер» теңіз порты қатысады
Қауіпсіздік
31.03.2025
Өрт сөндіру пойызы дайындықтарын шыңдады
Жаңалықтар
31.03.2025
Аягөз қалпына келтіру пойызы үшін жаңа кран сатып алынды
Аймақтар
31.03.2025
Экология айлығы аясында сенбілік өтті
ҚТЖ келбеті
31.03.2025
Тыл ардагері – тоқсан жаста
Жүк тасымалы / Апта саны
31.03.2025
Теміржолмен жүк тасымалдау екі айда 6,6%-ға өсті
Әлеумет
31.03.2025
Жұмысшы мамандарға сұраныс бар
Аймақтар
31.03.2025
Еңбек адамына құрмет
Әлемде
30.03.2025
«Молдова темір жолын» екі компанияға бөлу ұсынылды
Жүк тасымалы
29.03.2025
ҚТЖ-да жүк жөнелтушілермен тасымалдау қорытындылары талқыланды
Жаңалықтар
28.03.2025
Қазақстан мен Өзбекстан теміржолшылары транзитті ұлғайту мәселелерін талқылады
Жүк тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ-да астық штабының отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
28.03.2025
ҚТЖ мен iKOMEK109 бірлесіп байланыс орталықтарын жетілдіреді