ҚТЖ отандық өнім өндірісін қолдайды

Инфрақұрылым
02.07.2021, 12:00
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ озық технологияларды тарта отырып, темір жол өнімдерінің отандық өндірісін ұйымдастыруға жәрдемдесу арқылы активтерді жаңарту бойынша жұмыс жүргізіп келеді. Оның жарқын көрінісі, елімізде отандық жүк және жолаушылар тепловоздары мен электровоздары, вагондары құрастырылып, жолдың үстіңгі қабаты материалдары, рельстер, бағыттамалы бұрмалар, айқастырмалар, темірбетон шпалдар, рельс бекітпелері, т.т. шығарылып жатыр. Ірі теміржол техникаларын құрастыруға қатысты ірі жобалар өз кезегінде, теміржол өнімдері өндірісінің дамуына серпін беріп отыр. Қазіргі уақытта теміржол машиналарын жасау саласында 200-ден астам кәсіпорын еңбек көрігін қыздырып, 12 мың адамды жұмыс орындарымен қамтамасыз етіп отыр. Өндірілетін өнімдегі қазақстандық қамту деңгейі 30%-дан 80%-ға дейінгі аралықты құрауда. 2025 жылға дейін Компания тобы 242 локомотив, 2600-ден астам жүк және 400-ге жуық жолаушылар вагонын, сондай-ақ, 200 мың тоннадан астам рельс сатып алып, 3 мың шақырымнан астам жолға жаңа рельстерді төсей отырып, күрделі жөндеу жүргізуді көздеп отыр.

– Республикамызда темір жол өнімдерін локализациялау және өндіру деңгейін арттыру аясында Компания темір жол жиынтықтауыштарының негізгі номенклатурасына: мәселен, тартымдық қосалқы станцияларға арналған жоғары вольтты жабдықтар; локомотивтерге арналған тұтас таптамалы дөңгелектер мен құрсаулар, құйма бұйымдары мен резервуарлар; аккумуляторлық батареялар; композиттік материалдардан жасалған бұйымдар; радиобайланыс, теміржол автоматикасы жүйелері, тағы басқаларына қатысты импортты алмастыру мәселелері бойынша жұмыс кездесулерін өткізіп тұрады. Отандық өндірушілерге кооперацияны күшейту жолымен барынша локализациялау міндеті қойылған. Осыған орай, Компания заманауи материалдардың жаңа түрлерін пайдалану және теміржол өнімдеріне эксплуатациялық сынақтар жүргізу бойынша техникалық шешімдерді қарастыруда», – дейді ұлттық компанияның бас инженері Батыр Котырев.

Бас инженердің айуынша, локализацияның негізгі бағыттары бойынша Компанияның құрылымдық бөлімшелері мен өндіруші зауыттардың басшылары кіретін жұмыс топтары құрылыпты. Бұл жұмыс топтары қазіргі жағдайда келесі мәселелерге басымдық беру қажет деп санайды. Бірінші, мемлекет тарапынан ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық қызметті қолдау жөніндегі жүйелі шараларды одан әрі іске асыру, себебі қазіргі кезде конструкторлық бюро отандық кәсіпорындардың ең осал тұсы болып тұр. Тек бірен-саран кәсіпорынның өзіндік әзірлемелерді жасауға арналған конструкторлық бюросы бар. Екінші, бәсекеге қабілеттілікті арттыру және өнімнің өзіндік құнын төмендету мақсатында ауқымды кооперация және өндірістік тізбектерді құру. Өйткені, отандық машина жасаудың негізгі проблемаларының бірі, өндірілетін бұйымдардың жоғары өзіндік құны болып отыр. Үшінші, өндірушілер тарапынан өндірілетін өнімнің сапасын арттыру болмақ. Компания техникалық кедергілерді жою, халықаралық және ұлттық талаптарды үйлестіру мақсатында техникалық реттеу және стандарттау саласында жұмыс жүргізіп, теміржол көлігі бойынша халықаралық ұйымдардың қызметіне белсенді қатысуда. Әсіресе, Еуразиялық экономикалық одаққа қатысу техникалық регламенттердің нормаларымен өзара байланысты стандарттармен жұмыс істеуде айтарлықтай жұмысты талап етіп отыр. Оның базасында құрылған «Темір жол көлігі» №40 стандарттау жөніндегі техникалық комитеттің барлық мемлекетаралық стандарттар жобалары бойынша позициясы ГОСТ жобаларына байланыстыра отырып, қолжетімді болуда.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі