Атырау машинистері отын үндемдеу тәсілдерін үйренуге кірісті

Жаңалықтар
21.06.2022, 18:20
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау локомотив пайдалану депосының локомотивтері жаз маусымында толыққанды жұмысқа кірісті. Депо паркіндегі көктемгі тексеруден өткен барлық 22 тепловоз магистралдық және маневрлік қозғалыс түрлеріне қызмет көрсетуде.

Мамыр айында депо бойынша тасымал жұмысы 867,767 млн.тонно-км бруттоны құрап, жоспар 1,43 пайызға артығымен орындалды. 

Әрине, тепловоздар тоқтаусыз жүріп тұрса жұмыс көлемі де артып, жүк айналымы жақсарады. Бірақ локомотивтердің жөндеуге тұру жиілеп кететін кездері аз емес. Мысалы, өткен мамыр айында жоспардан тыс жөндеуге 9 тепловоз кірсе, 5 айда ол 66 бірлікке жеткен. Депоның инженер-технологы Айдар Қонарбаевтың айтуынша, ол көбіне сапасыз жөндеуден болатын құбылыс. Бес айда бір тепловоз 5-6 рет жөндеуге кірген. Әрбір тепловоз 48 сағат жұмыс істегеннен кейін техникалық қызметке кіруі керек болса, сервис орталығы мамандары оны белгіленген уақытта жұмыс көлемін бітіріп, тепловозды жолға шығаруды қолға алуы тиіс. Бірақ кейде ол ұзақ кідіріп қалады. Қосалқы бөлшектер жеткіліксіздігіне қоса салғырттық та бар. 

Локомотив бригадаларының жұмысындағы көрсеткіштердің бірі - жанармай шығыны. 5 айда ол 96,1%-ға, мамыр айы бойынша 113,6%-ға орындалған. Жанармай шығыны артқан. Оның бірнеше себептері бар, біріншіден жоспар артығымен орындалғасын дизель шығыны да артады, екіншіден пойыздың салмағы да әсер етеді. Учаскелік жылдамдық, локомотивтің қызып тұруы, тіпті қатты жел екпінінің де әсері болады. Міне, осындай факторлар отын шығынын арттырған. Одан бөлек өндірістен тыс шығындар бар, шұғыл тежеу, түсіру-мінгізу, өтуге не кіруге тиым салынатын белгілер, жоспардан тыс ескертулер т.т. 

Сонымен қатар, өткен 5 айда 121 машинист 119,350 тонна дизель отынын үнемдесе, 50 машинист 30 тонна артық шығын жұмсаған. «Соған орай бірнеше отырыс өтіп, онда 4 машинистке сөгіс, 65-не ескерту жарияланды. Артық отын жаққандармен 14 рет сапарға шығып, отынды тиімді пайдалану бойынша әдістер үйретілді. Ал отын үнемдегендерге сыйақы берілді» дейді депо инженері. 

Биылғы жылдың 5 айының қорытындысы бойынша депода жазатайым зақымдану жағдайы кездеспеген. Аталған мерзім ішінде еңбек жағдайын жақсартуға бөлінген қаражат толықтай игерілген. Қорғаныш құралдарын сынау, локомотивтерде жарық беру плафондарын қондыру және алмастыру, желдеткіштерді жөндеу, ғимаратқа ағымдағы жөндеу жүргізу жұмыстары өз деңгейінде жүргізілген. Ай сайын «Еңбек қорғау» күні өткізіліп, кестеге сәйкес локомотив бригадалары, жүргізушілермен техникалық сабақтар өтіп тұрады. Жұмысшылар арнаулы киіммен 100 пайыз қамтылса, жұмысшы-қызметкерлерге электр қауіпсіздігі жөнінде аттестация өткізіліп, локомотивтер мен цехтар медициналық құрал-жабдықтармен жеткілікті мөлшерде жабдықталған. 

Басшылар мен машинист нұсқаушылар еңбек қорғау жұмысына қатысу нормативтерін орындау мақсатында бекітілген кестеге сай Атырау-Ганюшкино-Ақсарай, Атырау-Мақат-Құлсары учаскелеріне апта сайын шығып, локомотивтердегі еңбек қауіпсіздігі жағдайын, локомотив бригадаларының еңбекке қабілеттілігін тексеріп отырады. Ауысымға шығар алдында және одан кейін машинистердің денсаулығын, қан қысымын, т.б. тексеріп отыратын, ауырып қалған адамдарға алғашқы медициналық көмек көрсететін арнайы бөлмеде медицина қызметкерлері жұмыс істейді. 

Атырау, Құлсары, Ганюшкино, Мақат, Сағыз станцияларында локомотив бригадаларының тынығу орындары күрделі жөндеуден өткізіп, ауа баптағыш, кір жуғыш машинамен жабдықталған. 

Атырау мен Сағыз демалыс үйлерінде локомотив бригадалары үшін ыстық тамақ беріледі, басқаларында тоңазытқыш, қысқа толқынды пеш бар. Жуынатын ыстық-суық су бар. Бөлмелерде жайлы төсек, теледидар қойылған. Қысқасы, тынығуға барлық жағдай жасалған.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды