Электромеханиктер тәжірибе алмасты

Жаңалықтар
15.05.2023, 14:43
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Темір жолдың ажырамас бір бөлігі – электрмен қамту саласы. Бағдаршамдар мен бағыттамалы бұрмалар жұмысы, ғимараттардағы бүкіл автоматтандыру қызметтері электр қуатына тәуелді. Ал электр қуатының үздіксіз беріліп тұруын қамтамасыз ететін – электромеханиктер. Сондықтан олардың біліктілігі – маңызды мәселе.

Жуырда Атырау электрмен қамту дистанциясында электромеханиктер мен энергодиспетчерлерге арналған семинар-мәжіліс өтті. Ондағы мақсат – өндіріс барысында қауіпсіздікті сақтау, қуат көзін тарату жұмыстарын дұрыс ұйымдастыра білу, тәжірибе алмасу. Семинарға Атырау қаласы мен аудандық торап электромеханиктері мен энергодиспетчерлері, барлығы 20 шақты адам қатысты.  

Семинар барысында «Трансформаторларды, қуат бағандарын кешенді тексеру және жөндеу», «Қосалқы трансформаторлардың жағдайын тексеру», «Электр қондырғылары жұмысындағы қауіпсіз жұмысты қамтамасыз етуді ұйымдастыру және техникалық шаралары», «1000 вольтқа дейінгі және одан жоғары электрқондырғыларына қатысты жеке қорғаныш құралдары мен олардың қолдану мерзімдері», т.б. тақырыптарда баяндамалар тыңдалып, түстен кейін сол баяндамалар негізінде практикалық сабақтар өтті.

 Дистанцияның бас инженері Абай Есқалиевтің айтуынша, Сағыз бен Д.Нұрпейісова аралығындағы 860 шақырымды қамтитын дистанция бүгінде толық қуатымен жұмыс жасап келеді. «Бұрын бізде жеке сектордағы абоненттер көп болатын, қазіргі уақытта олардан біртіндеп арылып, «Атырау-Жарық» АҚ сынды басқа да компаниялардың теңгеріміне берілуде. Енді тек темір жол нысандарына ғана қызмет көрсететін боламыз. Бұл біз үшін тиімді, өйткені «ортақ өгізден оңаша бұзау» дегендей, бұрынғыдай қосымша шығын жоқ. Өз қуатымызды өз нысандарымызға ғана жұмсаймыз. Аудандық тораптарда резервтік фидерлерді көбейтіп жатырмыз. Ол ешкімге тәуелсіз, дербес жұмыс жасауға қолайлы» дейді ол.  

Семинарға келген мамандар бір-бірімен пікір алмасып, білмегендерін сұрап, білгендерін көрсетіп, тәжірибелерімен бөлісті.  

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі