Тасымал тарифі әділ болу керек – жеке компания

Жаңалықтар
06.10.2023, 15:11
Суретті түсірген Александр Жабчук
Әділет Мұсахаев

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің тілшісі

Жүк тасымалында жеке компаниялардың да мүддесі қорғалу керек. Бастысы тариф бәріне ортақ, әділ болу керек. Бұл туралы еліміздегі көліктік-логистикалық инвестициялық компаниялар тобы «PTC Holding» басқармасының төрағасы Тимур Қарабаев Астанада өтіп жатқан «Көлік және логистика» V халықаралық конференциясында айтты.

Тимур Қарабаев жүк тасымалында бірыңғай тариф бекітіліп, кейбір жүктер үшін қосымша құн салығын алып тастау керек деп отыр.  

«Елімізде жүк тасымалында шешімін таппай келе жатқан бірқатар мәселе бар. Еліміздегі логистикалық орталықтар жүк тасымалдау процесіне араласпайды. Сол себепті біз ірі транспорттық хабқа айнала алмай отырмыз. Өйткені жүкті жіберуші транспорттық орталықтармен бірігіп жұмыс істеп кете алмай отыр. Бұл жерде кедендік және фиксальды сипаттағы мәселелер бар. Оған қоса бізде жұмыс істеп тұрған бірыңғай транспорттық  құжат жоқ. Кедендік қызмет, салық және темір жол қызметін қамтитын бірыңғай құжат әлі болмай тұр. Дегенмен, ЕАЭС асында 2024 жылдан бастап бұл құжат енгізіледі деп жатыр. Егер ол енгізілсе кейбір жүк түрін қосымша құн салығыннан босату қажет, онсыз транспорттық-логистика дамымайды», – деді Т. Қарабаев.

Сонымен қатар ол транспорттық-логистикалық орталықтар даму үшін белгілі бір алғы шарттар жасалу керектігін жеткізді.  

«Олар: тауар айналымның бірыңғай құжаты және ол кедендік органдар  мен темір жолда, расталып  мойындауы керек. Сол кезде жүк ағыны бірден өседі. Соңғы сегіз айда Қазақстаннан сыртқа шығатын экспорт 12,5%-ке төмендеген. Бұл тасымал саласында жұмыс істейтіндер үшін жағымды жаңалық емес. Өйткені біз өте үлкен шығынға батып отырмыз. Экспорттың төмендеуі шығынды білдіреді, сондықтан ойлануымыз қажет. Бұл тек Ұлттық компанияға қатысты емес, барлық жеке компанияларға қатысты. Біз бірдеңені дұрыс жасамай жатырмыз деген сөз. Экспорт кез  келген экономиканың дамуының алғы шарты. Ол баяу өссе қорқынышты ештеңе жоқ, ал төмендеп кетсе бұл ең үлкен проблема. Сондықтан осында жиналған транспорт қауымдастығының мүшелері бұл олқылықтардың орнын түзеуге атсалысуымыз керек», – деді басқарма басшысы.  

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі