«Алтынкөл» мен «Достық» теміржол өткелдері 100% пайдаланылуда

Жаңалықтар
04.06.2024, 13:24

Бірінші вице-премьер Роман Скляр Primeminister.kz сайтына берген сұхбатында Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін қандай логистикалық қиындықтарға тап болғаны жайлы айтты, , деп хабарлайды Rail-news.kz.

Өңдеуші өнеркәсіп пен Қазақстан экономикасының тұрақты өсуі үшін басты сын-қатер теңізге шығатын жолдың болмауы. Сонымен қатар, саланы дамытуды ынталандыру мақсатында Үкімет белсенді жұмыс жүргізуде, соның арқасында Қазақстан Орталық Азияның басты көліктік логистикалық хабына айналды. Соңғы 12 жылда көлік инфрақұрылымын дамытуға  $32 млрд астам қаражат жұмсалды. Мыңдаған шақырымдық автомобиль және теміржол, теңіз порттары мен әуе айлақтары салынды.

 «Көлік — бұл ел өнеркәсібі мен экономикасына қызмет көрсетуі тиіс сервис түрі. Биыл қарқынды құрылыс жұмыстары басталатын «Бақты – Аягөз» үшінші теміржол өткелі —  Қытай Халық Республикасына шығаратын жолдардың бірі. 2019 жылы «Алтынкөл» теміржол шекара өткелі мен құрғақ порттың қуаттылығы тек 25% пайдаланылды, ал «Достық» –  80-90%-ға жұмыс істеді.  Қазіргі уақытта бізде осы екі өткел 100% жүктемемен жұмыс істеп тұр және үшіншісінде жұмыс басталды. Сондай-ақ қазірдің өзінде біз жүк транзиті үшін ғана емес, бірінші кезекте, өңдеу өнеркәсібі үшін төртінші өткелді құру туралы ойланып жатырмыз. Қазақстанның теңізге шығуға мүмкіндігі жоқ, алайда көрші мемлекеттерде біз шығуға тиіс үлкен нарықтар бар. Бұл қымбат, бірақ соған тұрарлық шығындар», — деп мәлімдеді Роман Скляр.

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі