«Алтынкөл» мен «Достық» теміржол өткелдері 100% пайдаланылуда

Жаңалықтар
04.06.2024, 13:24

Бірінші вице-премьер Роман Скляр Primeminister.kz сайтына берген сұхбатында Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін қандай логистикалық қиындықтарға тап болғаны жайлы айтты, , деп хабарлайды Rail-news.kz.

Өңдеуші өнеркәсіп пен Қазақстан экономикасының тұрақты өсуі үшін басты сын-қатер теңізге шығатын жолдың болмауы. Сонымен қатар, саланы дамытуды ынталандыру мақсатында Үкімет белсенді жұмыс жүргізуде, соның арқасында Қазақстан Орталық Азияның басты көліктік логистикалық хабына айналды. Соңғы 12 жылда көлік инфрақұрылымын дамытуға  $32 млрд астам қаражат жұмсалды. Мыңдаған шақырымдық автомобиль және теміржол, теңіз порттары мен әуе айлақтары салынды.

 «Көлік — бұл ел өнеркәсібі мен экономикасына қызмет көрсетуі тиіс сервис түрі. Биыл қарқынды құрылыс жұмыстары басталатын «Бақты – Аягөз» үшінші теміржол өткелі —  Қытай Халық Республикасына шығаратын жолдардың бірі. 2019 жылы «Алтынкөл» теміржол шекара өткелі мен құрғақ порттың қуаттылығы тек 25% пайдаланылды, ал «Достық» –  80-90%-ға жұмыс істеді.  Қазіргі уақытта бізде осы екі өткел 100% жүктемемен жұмыс істеп тұр және үшіншісінде жұмыс басталды. Сондай-ақ қазірдің өзінде біз жүк транзиті үшін ғана емес, бірінші кезекте, өңдеу өнеркәсібі үшін төртінші өткелді құру туралы ойланып жатырмыз. Қазақстанның теңізге шығуға мүмкіндігі жоқ, алайда көрші мемлекеттерде біз шығуға тиіс үлкен нарықтар бар. Бұл қымбат, бірақ соған тұрарлық шығындар», — деп мәлімдеді Роман Скляр.

 

Жолаушылар тасымалы
30.04.2025
«Jibek Joly» туристік пойызы кезекті сапарға аттанды
Жүк тасымалы
30.04.2025
Қазақстан астығы теміржол арқылы Мароккоға жөнелтілді
Темір жол тарихы
30.04.2025
Сталинград майданының жауынгері
Әлемде
30.04.2025
Өзбекстан Ташкент – Хиуа бағытына жаңа вагондарды іске қосты
Қауіпсіздік
29.04.2025
Практикалық сабақтардың тиімділігі жоғары
Қауіпсіздік
29.04.2025
Дүниежүзілік еңбек қорғау күні аясында Жіңішке станциясында арнайы тренинг өтті
Инфрақұрылым
29.04.2025
Машина жасау саласы қалай дамуда?
Қауіпсіздік
29.04.2025
Еңбекті қорғау – қауіпсіздік кепілі
Жаңалықтар / Мұрағат
29.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №33 29 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
28.04.2025
ҚТЖ және РЖД 2025-2027 жылдарға арналған стратегиялық ынтымақтастық жоспарын бекітті
Қауіпсіздік
28.04.2025
Еңбекті қорғау: жасанды интеллект рөлі қандай?
Спорт
28.04.2025
Қызылордада теннис турнирі өтті
Аймақтар
28.04.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияға үн қосты
Темір жол тарихы
28.04.2025
«Даңқ» ескерткішіне тағзым
Аймақтар
28.04.2025
Павлодарда көмір тиеу көлемі бойынша тарихи рекорд орнады
Жолаушылар тасымалы
28.04.2025
«Орал–Маңғыстау» пойызында әйелдер вагоны ашылады
Жаңалықтар
26.04.2025
Теміржолшылар ұйымдасқан түрде сенбілікке шықты
Жаңалықтар
25.04.2025
Маңғыстау өңірінде үш жаңа теміржол вокзалы салынады
Жолаушылар тасымалы
25.04.2025
ҚТЖ billet.railways.kz сайтында жаңа функцияны іске қосты
Жаңалықтар
25.04.2025
Қазақстан машина жасаушылар форумында теміржолдық машина жасауды дамыту мәселесі талқыланды