2030 жылға дейін теміржол көлігін дамыту тұжырымдамасы қабылданды

Жаңалықтар
10.07.2024, 17:19

Көлік министрлігінде теміржол саласы алдағы уақытта қалай дамитындығы туралы айтылды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Тұжырымдаманың жобасы осы көктемде қоғамдық талқылауға ұсынылған болатын. Аталған құжат мемлекет пен қоғам үшін теміржол көлігі жұмысының оңтайлы жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

Экономиканың инфрақұрылымдық функцияларын орындайтын теміржол саласы бүгінгі таңда бірқатар мәселеге тап болып отыр. Өз кезегінде теміржол саласын дамытудың 2030 жылға дейінгі тұжырымдамасы негізгі міндеттерді кезең-кезеңімен шешуді көздейді. Атап айтқанда, өндірістің негізгі құралдарын жаңарту және жаңғырту сияқты маңызды тармақтар қарастырылған.

Айта кетерлігі, теміржол көлігі бүкіл жүк айналымының жартысын және экспорттық әрі транзиттік жүктердің басым бөлігін тасымалдауды қамтамасыз ете отырып, ел экономикасының дамуы барысында маңызды рөл атқарады. Жолаушылар тасымалы туралы айтатын болсақ, бүгінгі таңда тасымалдаумен 14 компания, оның ішінде 1 ұлттық және 13 жеке компания айналысады. Ұлттық тасымалдаушы жолаушыларды 100-ден астам бағыт бойынша теміржол көлігімен тасымалдауды ұйымдастырып отыр.

Осы ретте теміржол көлігін дамыту тұжырымдамасы теміржол көлігімен жүк және жолаушылар тасымалы саласындағы қазіргі жағдайды талдау негізінде жасалған. Маңызды құжатты әзірлеу барысында көрші елдердің тасымалдау саласындағы реформалары зерделеніп, теміржол саласының қолданыстағы институционалдық және реттеуші моделі қаралған.

Стратегиялық құжат шеңберінде салаға жеке инвестицияларды тарту, жылжымалы құрамның бәсекелестік нарығы субъектілерінің жаңаруы, жаңа желілер салудың ірі жобаларын іске асыру және жеке компаниялардың жолаушыларды тасымалдау тетігін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар кешені іске асырылады деп күтілуде.

Қазақстан Республикасының теміржол көлігін дамытудың тұжырымдамасы республикалық бюджет, «Қазақстан темір жолы» Ұлттық компаниясы және жеке инвестициялар қаражаты есебінен іске асырылатын болады деп жоспарланып отыр.

Аталған тұжырымдама 2024 жылғы 9 шілде күні «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасының Логистика және тасымалдау комитетінің теміржол көлігі жөніндегі қосалқы комитетінің ҚТЖ, қауымдастық және бизнес-қоғамдастық өкілдерінің қатысуымен өткен отырысында таныстырылды.

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі