Жүк тиеу: меже – 10,0 млн тонна

Жаңалықтар
23.02.2018, 11:36
Семей ЖТ бөлімшесі бойынша жүк тиеу жұмыстарына қай кезде болмасын бірінші кезекте басымдық беріледі. Ел шығысындағы ең ірі өндірістік ошақтар мен кәсіпорындар өнімдерін, кен орындары шикізаттарын тиеу мен тасымалдау – семейлік теміржолшылар үшін негізгі міндет. Міне, осы орайда, жүк айналымы саласындағы өндіріске тиімді тәсілдер қолдану нәтижесінде әр жыл сайын тың нәтижелерге қол жеткізілуде. Бір ғана жүк тиеу бойынша өткен жылдың көрсеткіші 1226,3 мың тоннаға жетіп, 114,4 %-ға өсіп отыр. Оның ішінде Дегелең станциясы бойынша көмір тиеу 1 233,3 мың тоннаға артып, бұрын-соңды болмаған межеге қол жеткізілді. Жалпы, республика жұртшылығын, жақын шет елдерді қатты отынмен қамтуда кідіріссіз жұмыс жүргізу басты меже саналған-ды. Сол себепті, Семей-Дегелең телімі бойында технологиялық толаскездер басталмай тұрып жүк тиеу жоспары бүкіл жыл бойына біркелкі бөлінген-ді. Соның нәтижесінде орта және күрделі жөндеулерге арқау болған толаскездер басталған кезде көмір тиеу жоспары өткен жылмен салыстырғанда 150% орындалып, кедергі туындаған жоқ. Ал, жалпы, құрылыс жүктері 165,0 мың тоннаға, тиелінген түсті металл рудалары 123,0 мың тоннаға жетті. Оған бөлімшедегі Жаңғызтөбе станциясы бойынша жүк тиеудің 133,8 мың тоннаға өсуі мүмкіндік берді. Сондай-ақ,   Дегелең станциясы бойынша тиелген көмірдің, Жаңғызтөбе санциясы бойынша тиелінген металл көлемі өткен жылы айтарлықтай артыпты. Міне, осы өсімнің есебінен бөлімше бойынша жүк тиеу  9 743,1 мың тоннаға немесе жоспарға қарағанда 102,4% артық орындалған. Бұл орайда, аталмыш факторға әсер еткен екі жағдайды баса атап өту ләзім. Яғни, бір тиеу операция астында бос тұрып қалу уақыты 0,32 сағатқа жоғарылатылған жайттар да тіркелді. Себебі, Жаңғызтөбе станциясында жүк тиеу алаңы бос емес болғандықтан, сонымен қатар меншікті вагондар руда тиеу үшін жаппай келе бастағандықтан, бір мезгілде 11 вагон ғана жүк тиеп үлгеру мүмкін болған. Одан басқа, Дегелең станциясы бойынша «Қаражыра» АҚ кірме жолында көмір тиеу айналымы норма бойынша осыған дейін 15,63 сағат болса, өткен жылдың кейбір мезгілдерінде 26,7 сағатқа дейін өскен. Оған себеп, меншікті вагондардың толассыз әрі екі есе көп келуі болыпты. Демек, «бұл екі фактор әсер етпегенде көрсеткіш көлемі қазіргіден де жоғары болар еді» дейді мамандар. Алдыңғы жылмен салыстырғанда, бөлімше бойынша жүк айналымы 79,7 млн тонна-км неттоға өсіп, жоспар бойынша 101,2 % орындалды. Оған қосымша бір себеп бар. Атап айтсақ, жүк тиеуде тауардың жаңа көлемдері де пайда болуда. Яғни, жүк тиеу мен тасымалдауды автомобиль көлігінен темір жол көлігіне тарту мәселесі жоғары деңгейде орындалып, аталмыш тараптағы қосымша жүк көлемі 41,30 мың тоннаға жетіпті.   Семей ЖТ бөлімшесінің басшысы Марлен Көкірекбаевтың айтуынша, бір ғана жүк тиеу ісі бойынша ағымдағы жылға да бірқатар жоспарлы шаралар белгіленіп отыр екен. Атап айтсақ, «Қаражыра» АҚ және «Восток Уголь Пром» ЖШС есебінен Дегелең станциясы бойынша көмір тиеуді арттырып, жүктердің жалпы тиелімін 10,0 млн тоннаға дейін өсіру көзделуде дейді. Сондай-ақ, үшінші класты Жаңғызтөбе станциясы бойынша «Артель Старателей Горняк» ЖШС есебінен 500,0 мың тонна асылтасты металл тиеу жоспарланып отырған көрінеді. Ал, бұл өткен жылға қарағанда 365,0 мың тоннаға артық меже. Демек, биылғы жылы да жүк тиеу бойынша қомақты іс күтіп тұр деген сөз.  

Қуаныш Қожаев, Семей

Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды