Отын шығыны кірісті еселеді
Жаңалықтар
31.07.2018, 11:02
Семей бөлімшесі бойынша, әсіресе қозғалыс саласында оң өзгерістер орын алуда. Атап айтсақ, соңғы айларда пойыз тартымының артуы байқалады. Оған бірінші кезекте ықпал ететін жайт отын-энергетикалық қор екені белгілі.
Аталмыш тарапта бөлімше бойынша жанармай қолданысына жүргізілген сараптама қорытындысына жүгінсек, біршама елеулі жаңалықтар бар екен. Баса тоқталатын жайт, соңғы 6 ай бойынша дизельдік шығынның нақты жоспарлы нормасы 24,93 кг/10 мың т. шқ. брутто болса, іс жүзінде орындалуы 27,0 кг/10 мың т. шқ. бруттоны құраған. Бұл көрсеткіш қозғалыс шаруашылығы үшін қомақты қаржы саналатын 1 799,94 тонна жанармай артық жұмсалды деген сөз. Алайда, осынау мәселеге сараптама жүргізген өндірістік-техникалық бөлім мамандарының сөзіне сүйенсек, отын шығынының асып кетуі алаңдатарлықтай маңызды проблема емес. Себебі, осынау шығындардың нәтижесі көптеген жетістіктерге, кіріске бастап әкелген. Оның ең бастысы бруттодағы жүк айналымының 8,3%-ға өсуі болып отыр. Ал, соның арқасында бөлімше бойынша орындалған тонна километрлік жұмыс көлемі 107,15 пайызға ұлғайыпты.
Десек те, өндіріс барысында үнем мәселесі ұдайы қатар жүреді. Яғни, басы артық, орынсыз шығынға жол жоқ деген сөз. Осы ретте ЖТ бөлімшесі бойынша пойыз тартымына дизель отынын нақты тұтынуды азайту бойынша бірқатар жоспарлы, ілкімді шаралар қабылданған-ды. Атап айтсақ, тепловоздарды пайдалану паркінің жүк түріндегі қозғалысын азайту, станциялардағы негізгі және айналым уақытын 2,1 пайызға төмендету сынды шаралар тиімділік әкелді. Сол себепті де жарты жыл ішіндегі жанармай үнемділігі бойынша 471,55 тоннаның, яғни, 80 млн-нан көп қаражаттың таза пайдасы орын алып отыр.
Бөлімшедегі қозғалыс саласы бойынша мұндай оң сипаттағы мысалдарға көптеп тоқталуға болады. Мысалы, жүк айналымының артуына байланысты 1,2-ші класты тораптық станциялардағы маневрлік локомотивтер саны да артқан. Жалпы, отын-энергетикалық қор бойынша қол сұғу мәселесі де тіркелмеген. Тоқтала кетер болсақ, қауіпсіздік шаралары мақсатында барлық тепловоздар энергетикалық отын тартымын автоматтандырылған басқару жүйесі сынды жаңашыл аспаппен жабдықталған. Локомотивтердегі энергодиспетчерлік тартымды анықтайтын АСУ ЭДТ құралдары да жанармай жұмсаудың есебіне қызметкерлердің рұқсатсыз кірісуіне жол бермейтін бірегей мүмкіндік саналады.
Қазіргі таңда осынау көрсеткіштер бойынша бөлімшеде арнайы мамандар жұмыс жасап жатыр. Басты мақсат сол, пойыздар тартымына дизель отынын нақты тұтынуды азайту, үнемдеу арқылы шығынды азайта отырып жылдық қосымша кірісті еселеу негізгі меже ретінде алынды.
Қуаныш Қожаев, Семей
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚР, ҚХР және РФ e-commerce саласындағы байланыстарды нығайтуда
Жүк тасымалы
28.11.2024
Қарашада ҚТЖ желісі бойынша 1 млн тоннадан астам астық жөнелтілді
Аймақтар
28.11.2024
Кәсіподақ төрағасы түбекке келді
Аймақтар
28.11.2024
Пойыз құрастырушы құрметті демалысына шықты
Аймақтар
28.11.2024
Көлік полицейлері вокзалда ұсақ бұзақылық жасаған төрт адамды ұстады
Жаңалықтар
28.11.2024
Елден тысқары жерлерде «құрғақ порттар» желісін құруға басымдық береміз – Тоқаев
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚТЖ мен ФинИнвест ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойды
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚР, РФ және ҚХР терминал салып, бірыңғай цифрлық платформаны пайдаланатын болады
Жаңалықтар
28.11.2024
ҚТЖ мен Ресей темір жолдары бірқатар келісімге қол қойды
Аймақтар
27.11.2024
Кырағы күзет қызметінің сарбаздары
Жүк тасымалы
27.11.2024
Транзиттік вагондар ағыны артты
Әлемде
27.11.2024
Румынияда алғашқы Coradia Stream пойызы іске қосылды
Жүк тасымалы
27.11.2024
Құрық портындағы жаңа астық терминалы экспортқа мүмкіндік ашады
Жаңалықтар
26.11.2024
Жаңа темір жолдардың құрылысы кезінде 157 көпір салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
ҚТЖ 2027 жылға дейін 9 терминал салады
Жаңалықтар
26.11.2024
2029 жылға дейін 5 мың км жол салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
Оқушылар мен колледж студенттері теміржолшы мамандығымен етене танысты
Жаңалықтар
26.11.2024
Биыл отандық өндірушілермен 1 637 келісімшарт жасалды
Жүк тасымалы
26.11.2024
Достық станциясынан ҚХР-ға тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды
Жолаушылар тасымалы
26.11.2024
Жолаушылар вагондарындағы стоп-кранды пайдалану ережелері