Темір тұлпар тізгіндегендер

Жаңалықтар
31.08.2016, 12:47
Шу өңіріндегі ең ірі және жетекші кәсіпорындардың бірі Шу локомотив пайдалану депосында 1165 адам еңбек етеді. Мұндағы басты тұлғалар әрине, машинистер және  көмекші машинистер. Шу – Сарышаған, Сарышаған – Ағадыр, Шу – Алматы, Шу – Отар бағыттарында қызмет көрсететін депо паркінде 25 тепловоз, 42 электровоз тіркелген. – Атап айтар жайт, машинист мамандығына адал еңбек арқылы ғана қол жетеді. Болат жолдағы темірдей тәртіптің нәтижесінде локомотив тізгініне осы кәсіпте шын берілген, темірдей төзімді жандар ғана ие болады. Жігіттің жігітіне сын десек болады. Мансапқа жету де бізде оңай емес. Сондықтан қарым-қабілеттен бөлек, қалыптасқан тәртіпті қатаң сақтау талап етіледі, – дейді депоның қауіпсіздік бойынша аға машинист-нұсқаушысы Дмитрий Бирюков. Байырғы депода машинистер үшін барлық жағдай  жасалған. Локомотивтік бригада – машинист және оның көмекшісі бір-бірімен тығыз байланыста. Қазір депода үш жолаушылар, төрт тұрмыстық-маневрлік, бір резервтік және бес жүк қозғалыс колонналары құрылған. Әр сапардан соң локомотивтік бригадалар уақытылы тынығады. Әңгіме денеге салмақ түсіруге байланысты емес. От жағу, паровоз жүргізу сынды ауыр жұмыстың уақыты әлдеқашан өткен. Локомотив жылдан-жылға өркендеп келеді. Бұл күнде машинистің жұмысы біліктілігіне байланысты. Ойлау қабілетін арттырып, дұрыс әрі жедел шешім қабылдай білуі қажет. Мысалға, машинист Ш.Байдалиев пен оның көмекшісі Р.Нурулла-Заденің шеберлігі мен іскерлігінің арқасында ағымдағы жылдың 9 наурыз күні апатты жағдайдан айналып өтуге мүмкін болған.  Тағы бір мысал, 18 шілде күні машинист А.Сатаев пен оның көмекшісі Т.Узбанов вагонның рельстен шыға жаздағанын уақытында байқап қалып, қауіптің алдын алған.  Кәсіпорында машинист және машинист көмекшісінің мамандығын оқыту мен біліктілікті арттыру да жолға қойылған. Белгіленген кесте бойынша  оқу орталықтарында білімдерін шыңдайды.  Қозғалыс  қауіпсіздігін толық қамтамасыз етіп, локомотив қызметіне деген сұранысты толық қанағаттандырып отырған ұжымды тәжірибелі теміржолшы, белгілі династия өкілі  Қайрат Көкірекбаев басқарады.  –Өткен жылдармен салыстырғанда қозғалыс қауіпсіздігін жақсарту мен локомотив өнімділігін арттыруда қол жеткізген табысымыз жаман емес. Мың адам еңбек ететін ұжымның жұдырықтай жұмылған қызметі осындай  көрсеткішке жеткізіп отыр, – дейді депо директоры Қайрат Көкірекбаев.

Ерман Әбдиев, Шу

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі