Мақсат – «БОРТ» жүйесін жерсіндіру

Жаңалықтар
13.03.2020, 09:03
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Кеше «ҚТЖ» ҰК «АҚ Басқарушы директоры – бас инженері Батыр Котырев, «С.М.Киров атындағы зауыт» АҚ бас директоры Аманкелді Арғымбаев және «Транстелесофт» ЖШҚ бас директоры Евгений Белоусов теміржол өнімдерін тиімді өндірушілерді қолдау саласына қатысты үшжақты келісімге қол қойды.

Сонымен қатар, «С.М.Киров атындағы зауыт» АҚ және «Транстелесофт» ЖШҚ арасында Қазақстан Республикасы аумағында қауіпсіздік жүйелерінің аспаптарын өндіру бойынша екіжақты келісімге қол қойылды. Маңызды құжаттарға қол қоймас бұрын елордада екі күн қатарынан аталған зауыттардың өкілдерінің қатысуымен Қазақстан аумағында «БОРТ» қозғалыс қауіпсіздігі локомотивтік борттық жүйе өндірісін локализациялау, яғни жерсіндіру мәселелеріне қатысты кеңес өткен болатын. Кездесу барысында «ҚТЖ» ұлттық компаниясы басшылығы мен мамандары теміржол өнімдерін өндіруші кәсіпорын өкілдерімен ынтымақтастық бағытын талқылап, ел аумағында БОРТ жүйесінің жергілікті мазмұнын локализациялау жағдайын белгіледі.

– Біздің бүгінгі кездесудің басты тақырыбы отандық өндірушілерді, соның ішінде, теміржол өнімдерін тиімді өндірушілерді қолдау болып табылады. Оның жарқын үлгісі ТМД елдерінің нарығында «Транстелесофт» ЖШҚ өкілдігі, Қазақстан нарығында «С.М.Киров атындағы зауыт» компаниясы болып табылады. «ҚТЖ» ҰК» АҚ негізгі тапсырыс беруші ретінде инновациялық технологияларды өндірушілерді және әлемдік озық жүйелерді енгізуші кәсіпорындарға жан-жақты қолдау білдіреді. Соның бірі – қозғалыс қауіпсіздігінің борттық жүйелерінің жаңа буы ны ретінде «БОРТ» жүйесін атар едік. Оның базасында пойыздарды жүргізу жүйелерін автоматтандыру бойынша интегралданған шешім, машинист қырағылын бақылау жүйелері, бейнебақылау және диагностикалау жүйелері жүзеге асып отыр, – деп атап өтті Батыр Котырев.

Кеңес регламентіне сәйкес бірінші болып БОРТ жүйесін магистральдық және маневрлік тепловоздарға енгізу мәселесі талқыланды. Қазіргі таңда «БОРТ» жүйесі маневрлік тепловоздарға орнатылуда екен, нақтысында екі тепловоз жабдықталған. Ал магистральдық жүк тепловоздары мен жолаушылар локомотивтеріне жаңа буынның қауіпсіздік жүйесін енгізу жоспарланып, орнату жұмыстары қолға алынып, ақпараттар жинау шаралары жүргізілуде екен. Магистральдық электровоздарға келсек, бұл күнде Франциядағы «Альстом» компаниясының инженерлерімен Транстелесофт тарапынан қауіпсіздік жүйесіне қатысты ұсынылған техникалық ақпараттар қаралып, өңделіп жатқанын, әзірге бұл жүйенің орнатылмағаны мәлім болды. Күн тәртібінде қаралған тағы бір мәселе, «ҚТЖ» ҰК» АҚ локомотивтеріндегі АЛСН (үздіксіз әрекет етудің автоматтандырылған локомотивтік сигнализациясы) жүйесін жаңғырту болатын. Оған қатысты Техникалық саясат және реттеу департаментінің директоры Талғат Қанатбаев локомотивтерде әлі күнге ескі жүйе АЛСН пайдаланылып келе жатқанын, олар локомотив паркін түгел жаңартумен қолданыстан шығады делінгенмен, ескі парк әлі жұмыс істеп жатқандықтан ескі релелік жүйе де қолданыста екенін, бірақ бүгінде олардың қызмет мерзімі біткенін жеткізді.

«Біз кеше осы мәселеге қатысты екі зауыттың өкілдерімен техникалық шешімдер қарастырдық. Яғни, АЛСН-ды қосымша диагностикалау, тағысын тағы функциялары бар сандық жүйелермен өндірісті локализациялай отырып, ауыстыру жағын сөз еттік», – деді.

Нарықта он жылдан астам уақыт сервистік қызмет ұсынып отырған «С.М.Киров атындағы зауыт» басшысы А.Арғымбаев күнделікті жұмыс барысында радиобайланыс, АЛСН, тағысын тағы ескі жүйелерге қызмет көрсетуде кедергілермен жиі ұшырасатынын, осыған байланысты аталған жүйелердің түйткілді тұстарын анықтау және құжаттау үшін техникалық-экономикалық тексеру жүргізу қажеттігін және техникалық шешімдер қабылдау қажеттігін атап өтті. Келелі кеңес барысында БОРТ жүйелерін арнайы өздігімен жүретін жылжымалы құрамда сынақтан өткізу, аталған жүйені қолдану арқылы рельс тізбектерінің сигналдарын диагностикалау функцияларын енгізу мәселелері де талқыланды. Жиын соңында алдағы мамыр айында «М.С.Киров атындағы зауыт» АҚна электрондық компоненттерді локализациялау бойынша көшпелі кеңес өткізуге ұсыныс жасалды.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі