Дарбаза-Мақтаарал темір жол желісінің дамытады

Жаңалықтар
26.11.2020, 20:52
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» компаниясы Қазақстан мен Өзбекстан шекарасындағы Дарбаза-Мақтаарал темір жол желісінің жүк өткізу қабілетін арттыруды қолға алды. Ол үшін осы халықаралық көлік дәлізінің бойында орналасқан шекаралық станциялардың логистикалық инфрақұрылымы ұлғайтылуда. 

Қазақстан темір жолдарында Өзбекстанға бағытталған транзиттік тасымалдың негізгі жүк ағыны Сарыағаш мемлекетаралық түйісу станциясы арқылы өтеді. Бұл станцияның өткізгіштік қабілеті онсыз да толық қуатында жұмыс істеп тұр. Жергілікті жерде тиісті жағдайдың болмауы және халық тығыз орналасқан өңірде жер телімдерінің жетіспеушілігінен бұл станцияны әрі қарай дамыту мүмкіндігі жоқ деуге болады.

Ұлттық компания қазақ-өзбек мемлекеттік шекарасындағы темір жол телімдерінің өткізгіштік қабілетін арттыру үшін ДарбазаМақтаарал жаңа темір жол желісін салуды қарастыруда. Бұл СарыағашТашкент теліміндегі жүктерді қайта бөлуге, Сарыағаш станциясына түскен жүктемені азайтуға және аталған бағыттың өткізу қабілетін көбейтуге мүмкіндік береді. Осы мақсатта «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен «Узбекистан Темир Йуллари» АҚ арасында транзиттік әлеуетті тиімді пайдаланудың оңтайлы нұсқаларын зерттеу үшін ынтымастық туралы Меморандумға қол қойылды. Уағдаластық аясында негізгі өндірістік және экономикалық көрсеткіштерді анықтау, жаңа бағдарлардың қаншалықты мақсатқа сәйкестігі бойынша жұмыс тобы құрылмақ.

Сонымен қатар Қытаймен шекарада транзиттің өткізу қосындарының қуатын арттыру үшін 2021 жылы Достық және Алтынкөл станцияларын дамытудың Бас жоспары әзірленбек.

Бүгінгі таңда Еуропа-Азия бағытында жүктер қатынайтын Достық шекаралық өткелінде 2020-2025 жылдарға арналған «Нұрлы жол» инфрақұрылымдық дамудың Мемлекеттік бағдарламасы аясында «Достық-Мойынты» темір жол көлігі дәлізін жаңғырту» жобасы жүзеге асырылады. Жеке инвестиция тарту есебінен қолданыстағы жүк ауыстырып тиейтін контейнерлік терминалды қайта құрылымдау және жаңасын салу жоспарлануда. Аталған шаралар пойыздар қабылдау және тапсыру кезіндегі өңдеу уақытын қысқартуға, Қазақстан аумағы арқылы транзиттік тасымал көлемін арттыруға мүмкіндік береді. Достық-Мойынты телімін жаңғырту қорытындысы бойынша контейнерлік пойыздар жылдамдығы тәулігіне 1150 км-ге дейін өседі. 

Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді