SOFT SKILLS бағдарламасымен білім жетілдірді

Жаңалықтар
15.06.2021, 10:36
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Ақтөбеде «Жолаушылар тасымалы» АҚ «Батыс» аймақтық филиалы және НЖС-11 магистральдық желі бөлімшесінің қызметкерлері қатысқан екі күндік тренинг өтті. Оған Батыс аймақтық жолаушылар тасымалы бөлімшесінің пойыз және телім басшылары, өндірістік нұсқаушылар, вокзал бастықтары мен кезекшілері, Магистральдық желі дирекциясының Ақтөбе филиалы HR қызметінің қызметкерлері қатысып, Soft skills бағдарламасымен жеке өсудің өзіндік әліппесін және қызмет көрсету саласындағы сервистің элементтерді меңгеріп, сертификаттарға ие болды. «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ HR бизнес-серіктесі Алма Саулебаева ұйымдастырған екі күндік білім жетілдіру тренингі тәжірибе алмасумен қатар күйзеліске төзімділік, жолаушымен байланыс, жанжалды басқара білу шеберлігі, тиімді коммуникация ерекшеліктері мен жемқорлықпен күрес тақырыптары түсіндірілді. Қарапайым тілде даярланған оқыту бағдарламасын аудитория жеңіл қабылдады. Тренер мен қатысушылар арасында жиі диалогтық байланыс болып, түрлі жаттығулар ұйымдастырылды.

– «Жолаушылар тасымалы» компаниясында жыл соңында аттестация өтті. Жаңа басшылар сервистік қызмет сапасын жақсартуға күш салуда. Аттестация кезінде учаске бастықтары, өндірістік оқыту нұсқаушылары мен пойыз басшыларының білім деңгейі сараланды. Пойыз басшысы жолаушымен байланыстың жоғары деңгейін орната алуы керек. Күйзеліске төзімділік пен түрлі ситуациялық жағдайдан шыға алу шеберлігі маңызды. Сондықтан біз осындай семинарлар өткізуді қолға алдық», – дейді «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ бизнес-серіктесі Алма Тұрарқызы.

Бүгінде еліміздегі «Жолаушылар тасымалы» АҚ қызметінде барлығы бес мыңнан аса жолсерік бар. Сервистік қызмет көрсету сапасының деңгейі жолсеріктер кәсібилігіне тікелей байланысты. Пойыз басшылары мен жолсеріктердің, вокзал бастықтары мен кезекшілерінің мұндай семинарларға қатысуы қарапайым қатынас арқылы сапалы қызмет түрін қалыптастыратыны сөзсіз. Компания бүгінде вагон паркін жаңартуға күш салды. Жолаушылар вагондары жұмсақ әрі таза төсек-орын жабдықтарымен жаңартылды. Жолаушылар пойыздарының клинингі және санитарлық-гигиеналық құралдармен жабдықталуы жөніндегі стандарт бекітілді. «Осылайша жолаушы тасымалы қызметінің сапасы көтеріле береді деп сенеміз. Қазір тренинг өткізетін өзіміздің сертификатталынған ішкі тренерлер бар. Олардың бәрі де теміржол саласында жұмыс істеп жүрген тәжірибелі теміржолшылар. Саланы жақсы біледі. Теміржолшылармен қалай сөйлесуді, олардың бүгінгі жеткен деңгейін біледі. Бұл да өтетін тренингтердің сапасын жақсартады деп сенеміз. Байқағанымыздай, біздің әріптестеріміздің көпшілігі тренингке көп қатыспаған. Кейбір адамдар тіпті бірінші рет келіп отыр», – дейді Алма Саулебаева. Компанияда қосымша білім жетілдіру мақсатында стандарт бойынша видео сабақтар екі видео ролик жолсеріктердің оқу құралына айналып үлгерген. Ал семинардан алған әсерлерімен бөліскен теміржолшылар болашақта осындай семинарлардың көбірек болғанын қалайды. Екі күндік семинар-тренингке қатысқандар жағымды әсер алғанын жасырған жоқ. «Адаммен қарым-қатынасты, сабырлықты, өз кемшіліктерімізбен жұмыс істеуді үйрендік. Әр нәрседен ләззат ала білу керектігін түсіндік. Біз үнемі пойызда жүргендіктен жолаушылардың психологиясын, жағдайын біліп қана қоймай, түсінуіміз де қажет», – дейді №77 «Маңғыстау-Алматы» жолаушылар пойызының басшысы Жасұлан Ержанов. Семинар-тренинг кезінде теміржолшыларға психологиялық кітаптарды оқуға кеңес берілді.

«Егер әр адам күніне кітаптың 7-10 парағын оқып шығатын болса, ол адам жылына 20 кітап оқиды екен. Ал егер адам жылына ең кемі 20 кітап оқымаса, онда ол өзінің дамуын 6 жылға тежейді деген тұжырым бар. Халықпен сөйлесетін адам әрдайым өзін дамытып отыруға тиіс», – деді тренер.

Сонымен қатар, болашақта жолаушылар тасымалы қызметі үш тілде қызмет көрсетуге дайын болу қажеттігі де айтылды. Қазіргі дамыған заманда тіл білетін, жанжақты білімді маманның жолаушымен байланысы да жеңіл болатыны сөзсіз.

Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді
Аймақтар
28.11.2025
Өткелдерді жаңарту жалғасуда
Жаңалықтар
28.11.2025
Астанада қозғалыс қауіпсіздігі бойынша байқау өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Ташкентте Транскаспий көлік дәлізі мен байланысты дамыту жөніндегі Инвесторлар форумы өтті
Қауіпсіздік
28.11.2025
Практикалық сабаққа қатысты
Жаңалықтар
28.11.2025
ҚТЖ және Rail Cargo Austria транзиттік осьті күшейтуде
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №99 28 қараша 2025 жыл
Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл
Жаңалықтар
27.11.2025
ҚТЖ жеке вагондардың тоқтап тұруын қысқартуға шақырды
Инфрақұрылым
27.11.2025
Жабық жол қайта ашылды
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ басшысы: Компания Әзірбайжанға астық жеткізуді 25 есеге арттырды
Спорт
26.11.2025
Күзет қырандары – спартакиада чемпионы
Жүк тасымалы
26.11.2025
Алты мемлекет Иран арқылы контейнерлік транзитті арттыру үшін күш біріктіруде