«ҚТЖ-Жүк тасымалы» жазғы кестеге көшті

Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жаз маусымының басталуымен «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ филиалдарындағы 1336,5 бірлік локомотив жазғы жұмыс кестесіне көшті. Оның ішінде 855,5 тепловоз да, 481 – электровоз көлігі. 

Еске сала кетсек, биылғы мамыр айының соңында көктемгі комиссиялық байқау аяқталып, осы шара барысында локомотивтердің жаз маусымында мүлтіксіз қызмет етуге дайындығы тексерілген-ді. Тексеру нәтижесіне сүйенсек, «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ бойынша орташа баға 4,31 балды құрап отыр. Соның ішінде, электровоздар балы – 4,23, ал тепловоздардікі 4,36 балды құрапты. Локомотив шаруашылығы мамандары ұсынған дерекке сүйенсек, 456 локомотивтің техникалық жағдайы «өте жақсы» деп бағаланса, 710 бірлігі «жақсы», ал 38-і «қанағаттанарлық» деңгейін көрсеткен.

Мамандар көктемгі комиссиялық байқауды жүргізу барысында локомотивтерді сырлау үшін лактаусырлау бұйымдарын жеткілікті деңгейде сатып алу бойынша мәселе туындағанын айтады. Қазір бұл мәселе шешімін тапқан, сырлауды қажет етіп отырған локомотивтер күзге дейін сырланып болмақ.

Жалпы алғанда жазғы тасымал жағдайында жұмыс істеуге локомотив паркінің техникалық, мәдени, эстетикалық және санитарлық жағдайын, сондай-ақ, орташа балын есепке ала отырып, дайындығын қанағаттанарлық деуге болады. Десек те, жаз маусымында локомотивтердің қалтқысыз қызмет етуіне алдын ала тексеру жүргізетін маусымдық комиссиялық байқау локомотившілердің еңбегін, дайындығын, жауапкершілігін сараптайтын емтихан іспеттес. Сондықтан емтиханнан қамшы салдырмай сүрінбей өтетін үздіктердің болатыны сияқты, көктемгі комиссиялық байқау талаптарының үдесінен техникалары табылған локомотив пайдалану деполары да болды. Атап айтсақ, бірінші топ бойынша Защита локомотив пайдалану депосы топ жарса, екінші және үшінді орынды Сыр өңірінің локомотившілері, яғни Сексеуіл және Қызылорда локомотив пайдалану деполары өзара бөлісті. Екінші топ бойынша алдыңғы орынды қарағандылық депоның ұжымы қанжығасына байласа, екінші орын мінберінен Арыс ТЧЭ көрініп, үшінші орынды Астана локомотив пайдалану депосы иеленді. Ал байқау қорытындысының үшінші тобында бірінші орын Аягөз локомотив пайдалану депосының ұжымына бұйырып, екінші және үшінші орынды Атырау және Түркістан локомотившілері жеңіп алды. 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі