Мақаттағы теміржолшыдардың дені ұрпақтар сабақтастығын сақтай білген жандар

ҚТЖ келбеті
11.11.2021, 11:02
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Мақат станциясы теміржолшылар мекені десек, қателеспейміз. Мұнда екінің бірі теміржолшы немесе солардың тікелей ұрпағы. Үш бағытқа – Мақат-Сағыз, Мақат-Бейнеу, Мақат-Атырау тармақтарына қызмет көрсететін тораптық станция ауқымы үлкен, шаруашылығы да күрделі. Станцияда он жолы бар сұрыптау дөңесінің жұмысы тәулік бойы бір тынған емес. Онда вагондарды тарату процесі 6-10 жолдар аралығында орындарын ауыстыру есебінен жүргізіледі, содан кейін дөңеске шығарылады. Барлық жолдар электр орталығына қосылған. Бүгінде станцияда тәулігіне орташа есеппен 28 жылжымалы құрама келіп-кетсе, 2 мыңға жуық вагон жан-жаққа таратылады. Талай жылдық тәжірибесі бар мамандардың көбі, әрине, теміржолшылар әулетінен шыққан, көзін ашқалы көргені теміржол болғандықтан, сала жұмысын бес саусақтай меңгерген бесаспап теміржолшылар екені бесенеден белгілі. Мысалы, бүкіл қозғалыс көрініп тұрған үлкен табло алдында отырған Жанәділова Әсемгүл – Арыс қаласындағы теміржолшылар колледжінің түлегі. Еңбек жолын белгі беруші болып бастаған ол бірнеше жыл дөңесалды паркінің кезекшісі болды. Мұнда парктегі вагондарды уақтылы сұрыптап, бөліп отыру қажет. Ондағы жұмысын тиянақты атқарған маманға сенім артылып, 2018 жылы станция кезекшісі қызметіне ауыстырылады. Күні бүгінге дейін сол қызметін адал атқарып келеді. Әсемгүлдің анасы Гүлбаршын апа да өмір бойы вагон пайдалану депосында еңбек еткен, бүгінде зейнеткер. Динара Жұмабайқызы да ата-анасының жолын қуып, теміржолшы болыпты. Әкесі машинист көмекшісі болса, анасы вагон жөндеуші болып қырық жыл еңбек еткен. Динара да белгі беруші болып еңбек жолын бастапты. Содан соң парк кезекшісі, соңғы бес жылда жүк паркінде станция кезекшісі қызметін абыроймен атқарып жүр. Отбасылы, жолдасы да Мақат қалпына келтіру пойызында жұмыс жасайды.

«Станцияда күніне 23-25 жүк пойызын, 10-12 жолаушылар пойызын қабылдап-жөнелтеміз. Жұмысым өзіме ұнайды. Мен бұл мамандықты жүрегіммен таңдағанмын» дейді ол.

Ермұратов Нұрман – Ақтөбе көлік және жаңа технологиялар колледжінің түлегі. Отызды алқымдаған жас жігіт еңбек жолын вагон қозғалысын реттеуші болып бастапты. Бұл ауыр да қауіпті жұмыс, асқан ептілікті қажет етеді. Дөңестен құлдилап келе жатқан вагондарды әр бағытқа таратып-бағыттап отыру оңай емес. Осыған бір жылдай машықтанған соң ол пойыз құрастырушы болып ауысады. Мұны да екі-үш жыл әбден меңгерген ол станция кезекшісі қызметін атқаруға көшеді. Ал бүгінде Нұрман станциясында диспетчер болып абыройлы еңбек етуде. Сөйтіп ата жолын жалғастырып келе жатқан жайы бар. Атасы Қапан Сағыз станциясында вагон шаруашылығында еңбек еткен екен, ал әкесі Әжіғали Шұбарқұдық станциясында машинист. Міне, қатар отырып, Мақат станциясының пойыздар қозғалысына жауап беріп отырған үш маман да теміржолшылар әулетінің еңбек жолын жалғастырып келе жатқан нағыз майталмандар. Ауысымға түскеннен үшеуінде де тыным болмайды: қай пойыз келді, қайсысы қай жерде тұр, қайдан келеді, қайда барады, қай вагонды қалай бағыттау керек, тағысын тағы, қысқасы, станция басындағы қарбалас тірлік 12 сағат бойы бір толастамайды...

ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді
Әлеумет
29.09.2025
Дүниежүзілік жүрек күні: ҚТЖ-да профилактикалық акция өтті
Жүк тасымалы / Апта саны
29.09.2025
Қыркүйекте теміржол көлігімен 1 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
29.09.2025
Медициналық пойыз Абай елін аралап жүр
Жаңалықтар
29.09.2025
Қазақстан мен Қытай 2026 жылға арналған тасымалдау перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
29.09.2025
Қаржы министрлігі 2027 жылға қарай ТХКБ бойынша жүк тасымалы 7,2 млн тоннаға жетеді деп болжауда
Жаңалықтар
29.09.2025
ҚТЖ Достық станциясын дамытуға инвестиция салуда
Спорт
29.09.2025
KTZH Marathon 2025: Қозғалыс қуаты – Бірлік күші!
Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда