Қазалылық вагон қараушы жаңа технологиялардың ақауды анықтауда тиімділігі зор екенін айтады

ҚТЖ келбеті
01.02.2022, 11:45
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қазалы вагон пайдалану депосының вагон қараушысы Ербосын Нұрмағанбетовтің еңбек өтілі жиырма бес жылдан асты. Ширек ғасыр бір мекемеде жұмыс жасап келе жатқан жігіт ағасы – өз ісінің шебері атанған тәжірибелі теміржолшы.

Әкесі өмір бойы жол шаруашылығында еңбек етті, жолшы болды. Әке жолын қос ұлы жалғастырып, Ербосын вагон шаруа- шылығына бет бұрса, інісі Талғат бүгінде машинист көмекшісі. Қазалылықтар «Тәшкенбайдың қос ұлы әкелері секілді тиянақты да тындырымды азаматтар болды» дейді. Одан асқан абырой бар ма?!

Жаңақорған станциясында 1968 жылы дүниеге келген Ербосын Тәшкенбайұлы мектеп бітірген соң аудандағы училищені механизатор мамандығы бойынша оқып бітіріп, 1989 жылы әскерден келген бойы Бірлік қой шаруашылығы бірлестігінде жұмыс істепті. Тоқсаныншы жылдардан соң ауыл ша- руашылығынан маза қашып, совхоз-колхоздар тарай бастаған соң теміржолға бет бұрады. Жолаушылар вагонын жөндеу депосында бірнеше жыл еңбек еткен соң,1997 жылы осы Қазалы вагон депосына жылжымалы құрамдарды жөндеуші слесарь болып ауыса- ды да тапжылмай 25 жыл еңбек етіп келеді. Бүгінде 5-разрядты вагон қараушы-жөндеуші.

– Ербосынмен бірге жұмыс жасап келе жатқаныма талай жыл болды. Ол – ұжымдағы өз жұмысын жақсы меңгерген тәжірибелі де сенімді маманның бірі, – деді депоның Қызылорда станциясында техникалық қызмет көрсету қосынының басшысы Рүстем Ұзақбаев.

Бекетке аялдаған жылжымалы құрамдарға техникалық қызмет көрсету кезінде Ербосын секілді тәжірибелі вагон қараушылар пойызды қауіпсіздік бекетінде күтіп алып тұрып қай вагонның қалай келе жатқанын оның доңғалағының айналымына, дыбысына қарап-ақ сезеді деген сөз бар. Рас шығар, жылдар бойы қалыптасқан дағды мүмкін, сонымен қатар интуиция деген бар.

– Жылжымалы құрамдардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауды арттыруға үлес қосу – біздердің басты міндетіміз. Ешкім іштен біліп тумайды, оқу мен тоқу, шеберлік тәжірибемен келеді. Қазір вагоншылар жұмысы өндіріске жаңа технологияның енгізілуімен әлдеқайда жеңілдеді. Мысалы, қазіргі қолданыстағы КТСМ құрылғысының ақауды анықтауда көмегі мол, – дейді Ербосын Тәшкенбайұлы.
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі