Пойыздар қозғалысын тиімді басқарып отырған білікті диспетчер

ҚТЖ келбеті
04.08.2023, 10:27
Суретті түсірген автор
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Батыстағы бес облыстың пойыздар қозғалысын ұйымдастырып отырған Ақтөбеде диспетчерлік орталықтың жұмысы өте күрделі де қауырт. Ауысым басшысы Қайрат Қалуов цифрлық трансформация арқылы интернетке тәуелсіз жұмыс жасап тұрған орталық жұмысымен таныстырды.

Ақтөбе, Атырау, Батыс Қазақстан, Маңғыстау және Қызылорда облыстарындағы пойыздар қозғалысын басқаруды бір жерден ұйымдастырып отырған орталық диспетчерлер қазір саны көбейген контейнерлік пойыздарды кідіртпей отыр.  

– Мұнда бүгінде 180 пойыздың қозғалысы ұйымдастырылады. Бір ауысымда 26 пойыз диспетчері, төрт бөлім кезекшісі, төрт локомотив диспетчері және бір ауысым басшысы бар, – дейді ауысым басшысы.  

Айтуынша, биылғы жылы контейнерлік пойыздар ағыны екі есеге артқан. Еуропа-Қытай-Еуропа бағытындағы контейнерлік пойыздар күн сайын өтуде және орташа салмағы мен ұзындығы артып, жылдамдығы да айтарлықтай жақсарған. Қытайдан шыққан пойыздар да Қазақстан арқылы өтеді.  

– Әр пойыз құрамында 70 вагоннан бар. Бұрын тәулігіне он пойыз өтсе, қазір 20-ға жеткен. Соңғы үш жылдықта Қазақстан мен Қытай, Ресей темір жолының арасында байланыс нық орнады. Пойыздар үлкен жылдамдықпен жүреді. Тальго пойызынан кейін контейнерлік пойыздарды өткіземіз. Жүк пойыздарында жылдамдық 70 болса, контейнерлік пойыздарда 100 болады, – деді Қайрат Қалуов.  

«ҚТЖ» ҰК» АҚ «Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі» филиалы пойыздар қозғалысын басқару орталығының ДЦУ ауысым бастығы Қайрат Зейнуллаұлы тәжірибелі маман. 1961 жылы Шалқар өңірінде дүниеге келген ол еңбек жолын Қарашоқат станциясының 77 разъезде станция кезекшісі болып бастапты.  – Қазір мұнда жұмыс қайнап жатыр. Бұрын бес өңір қосылмай тұрғанда Ақтөбенің өзінде қиыншылық болды. Мына тұрған Орал мен Қызылордаға пойыз жіберуде кедергі көп болды. Қазір бәрі орталықтан басқарылып, ұйымдастыру жеңілдеді, – деді Қайрат Қалуов.  

Кейіпкеріміз теміржолшылар әулетінің өкілі, бүгінде өз балалары да династиялық дәстүрді жалғастыруда.  

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр