Еңбектің наны тәтті

ҚТЖ келбеті
11.09.2019, 09:48
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Кейіпкеріміз бала күнінен теміржолшы болуды армандаған жоқ. Бірақ, тағдыры оны теміржолға алып келді. Міне, жиырма жылдан асты, пойыз құрастырудың шебері. Жаңабай Бөлесенов өмір жолының осылай өрбігеніне риза. Еңбекпен тапқан нанның тәтті болатынын қарапайым теміржолшы жақсы біледі.

«1997 жылдан бастап Дөң станциясында пойыз құрастырушы болып жұмыс жасаймын. 30 жастан асқанда осы салаға келдім. Қауіпті аймақтағы қара жұмысқа тез үйрендім. Ертелі-кеш вагондарды ағытып, тіркеп, іріктейміз. Қысыжазы вагонға жабысып жүреміз. Мүмкін адам қызығатын жұмыс емес шығар. Бірақ кәсібім өзіме ұнайды. Балам да осы теміржол саласында еңбек жолын мен секілді қара жұмыстан бастады. Кезінде біздің қатарларымыз ерте есейді. Өмір ағымына ерте араластық. Ал қазіргі ұрпақ білім алуға тиіс. 

Техникалық сауатты болған жөн. Балама ылғи да осыны ескертемін», – дейді пойыз құрастырушы.

Жаңабай ағамыз алпысқа таяп қалса да қара жұмыстан қашқан емес. Күніге екі адам болып 12 сағат бойы тоқтаусыз жұмыс жасайды. Меже – кемі екі-үш пойыздың вагондарын құрау. Кейде тіпті төрт пойызға 200-ден аса вагон жинайды. Бұл – жұмысшылар үшін жоспар әрі қалыпты жағдай. Пойыз құрастыру деген біле білген адамға тұнып тұрған арифметика. Жөнелту бағытына қарай вагондарды жинап, іріктеп бір құрамға жинау – қиындығымен қатар қызық та жұмыс.

«Жұмысты талғамау керек. Екі қолға бір күрек, барға қанағат етіп, табылған жұмысты бастасаң, ертелікеш жемісін жейтінің анық. Отбасын асырау керек. Теміржол саласы – қай уақытта тұрақтылықтың кепілі. Мен осы салада жүріп балашағамды асырап жеткізіп отырмын. Сондықтан, адал да таза жұмыс жасау – менің міндетім», – дейді кейіпкеріміз.

Міне, бүгін де Жаңабай Бөлесеновті жұмыс орнында жолықтырдық. Техника қауіпсіздігін сақтап, «бес қаруын бойына ілген», жұмыс киімін киіп, қорғаныс құралдарымен қаруланған теміржолшы кезекті ауысымға түсуге сақадай сай дайын отыр екен. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр