Еңбектің наны тәтті

ҚТЖ келбеті
11.09.2019, 09:48
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Кейіпкеріміз бала күнінен теміржолшы болуды армандаған жоқ. Бірақ, тағдыры оны теміржолға алып келді. Міне, жиырма жылдан асты, пойыз құрастырудың шебері. Жаңабай Бөлесенов өмір жолының осылай өрбігеніне риза. Еңбекпен тапқан нанның тәтті болатынын қарапайым теміржолшы жақсы біледі.

«1997 жылдан бастап Дөң станциясында пойыз құрастырушы болып жұмыс жасаймын. 30 жастан асқанда осы салаға келдім. Қауіпті аймақтағы қара жұмысқа тез үйрендім. Ертелі-кеш вагондарды ағытып, тіркеп, іріктейміз. Қысыжазы вагонға жабысып жүреміз. Мүмкін адам қызығатын жұмыс емес шығар. Бірақ кәсібім өзіме ұнайды. Балам да осы теміржол саласында еңбек жолын мен секілді қара жұмыстан бастады. Кезінде біздің қатарларымыз ерте есейді. Өмір ағымына ерте араластық. Ал қазіргі ұрпақ білім алуға тиіс. 

Техникалық сауатты болған жөн. Балама ылғи да осыны ескертемін», – дейді пойыз құрастырушы.

Жаңабай ағамыз алпысқа таяп қалса да қара жұмыстан қашқан емес. Күніге екі адам болып 12 сағат бойы тоқтаусыз жұмыс жасайды. Меже – кемі екі-үш пойыздың вагондарын құрау. Кейде тіпті төрт пойызға 200-ден аса вагон жинайды. Бұл – жұмысшылар үшін жоспар әрі қалыпты жағдай. Пойыз құрастыру деген біле білген адамға тұнып тұрған арифметика. Жөнелту бағытына қарай вагондарды жинап, іріктеп бір құрамға жинау – қиындығымен қатар қызық та жұмыс.

«Жұмысты талғамау керек. Екі қолға бір күрек, барға қанағат етіп, табылған жұмысты бастасаң, ертелікеш жемісін жейтінің анық. Отбасын асырау керек. Теміржол саласы – қай уақытта тұрақтылықтың кепілі. Мен осы салада жүріп балашағамды асырап жеткізіп отырмын. Сондықтан, адал да таза жұмыс жасау – менің міндетім», – дейді кейіпкеріміз.

Міне, бүгін де Жаңабай Бөлесеновті жұмыс орнында жолықтырдық. Техника қауіпсіздігін сақтап, «бес қаруын бойына ілген», жұмыс киімін киіп, қорғаныс құралдарымен қаруланған теміржолшы кезекті ауысымға түсуге сақадай сай дайын отыр екен. 

Жүк тасымалы / Инфографика
21.11.2025
10 айда темір жол көлігімен 220 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Әлеумет
21.11.2025
Теміржолшылар түзету-білім беру мектебінің ашылуына қатысты
Жүк тасымалы
21.11.2025
Порттардың транзиттік әлеуеті таныстырылды
Инфрақұрылым
21.11.2025
Бұл – болашақ «Бақты» станциясы
Жолаушылар тасымалы
21.11.2025
«Алматы – Қостанай» бағытында жаңа «Тальго» пойызы жүреді
Жаңалықтар
21.11.2025
«Қонақжай қазақ бауырларға чоң рахмет»
Аймақтар
21.11.2025
Тыңнан түрен салған топ
Жаңалықтар / Мұрағат
21.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №97 21 қараша 2025 жыл
Әлеумет
20.11.2025
Бейнеу ауданында жаңа спорт кешені салынады: Әкімдік пен кәсіподақ өзара меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
20.11.2025
Макинск станциясы вокзалын жаңғырту аяқталды
Әлеумет
20.11.2025
Теміржолшыларға тұрмыстық құқық бұзушылықтың салдары мен алдын алу жолдары түсіндірілді
Станция тынысы
20.11.2025
Сексеуіл станциясы жүк тиеу жоспарын екі есе арттырды
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшылар депоны жасыл желекке бөледі
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшыларға алғашқы медициналық көмек пен азаматтық қорғаныс дағдылары үйретілді
Жаңалықтар
20.11.2025
ҚТЖ басшылығы Алматының айналасындағы айналма теміржол желісінің құрылысын тексерді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді